Σούπερ μάρκετ: Στην 2η θέση του μεριδίου αγοράς τα γερμανικά Lidl

Σούπερ μάρκετ: Στην 2η θέση του μεριδίου αγοράς τα γερμανικά Lidl
63 / 100

Στη δεύτερη θέση, από πλευράς μεριδίου αγοράς στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, βρίσκεται πλέον η Lidl Ελλάς. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσίασης της μελέτης κοινωνικό-οικονομικών επιδράσεων της εταιρείας, ο διευθύνων σύμβουλός της κ. Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ παραδέχθηκε επισήμως αυτό που όλη η αγορά υποψιαζόταν ότι συμβαίνει, την ανέλιξη της Lidl Ελλάς στη δεύτερη θέση, μετά από 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, και την εκτόπιση της ΑΒ Βασιλόπουλος στην τρίτη θέση.

Ο επικεφαλής της Lidl στην Ελλάδα δεν διστάζει να κρύψει τον επόμενο στόχο του που είναι η κατάκτηση της πρώτης θέσης, ακόμη και αν η απόσταση από τον «Σκλαβενίτη» είναι ακόμη πολύ μεγάλη. Σημειώνεται ότι το 2023 η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε κύκλο εργασιών 1,97 δισ. ευρώ, ενώ η «Σκλαβενίτης» 4,3 δισ. ευρώ και σε επίπεδο ομίλου 5,16 δισ. ευρώ.

«Μετά από 25 χρόνια πετυχημένης λειτουργίας, χάρη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών και όλων των ενδιαφερομένων μερών, έχουμε ενισχύσει σημαντικά και με συνέπεια το κοινωνικοοικονομικό μας αποτύπωμα στην κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία. Ναι, η Lidl βρίσκεται σήμερα στα καλύτερά της. Και για να απαντήσουμε σε ένα διαχρονικό σας ερώτημα, ναι, είμαστε υπερήφανοι που με τα 231 καταστήματα στην Ελλάδα βρισκόμαστε στη 2η θέση του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων», ανάφερε χαρακτηριστικά χθες στη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Μπραντενμπούργκερ.

Ο ίδιος σε στο περιθώριο της εκδήλωσης ανέφερε ότι και στην τρέχουσα χρήση η Lidl Ελλάς διατηρεί τη δεύτερη θέση, ενώ στόχος παραμένει η πρωτιά. Ερωτηθείς, πάντως, σε ποια θέση βρίσκεται η εταιρεία από πλευράς κερδών, ο επικεφαλής της Lidl απέφυγε να απαντήσει, εξακολουθώντας να τηρεί την πάγια πρακτική της μη δημοσιοποίησης των στοιχείων του ισολογισμού. Υπενθυμίζεται ότι η Lidl δεν δημοσιεύει στην Ελλάδα οικονομικές καταστάσεις.

Αναφερόμενος, τέλος, στο κρίσιμο θέμα των τιμών, ο κ. Μπραντενμπούργκερ υποστήριξε ότι ο εσωτερικός πληθωρισμός στη Lidl ήταν αρνητικός (-1%), ενώ όλα τα προϊόντα μη τρόφιμα είναι φθηνότερα κατά 13% σε σύγκριση με πέρυσι.

Πάντως, σε ερώτηση για το αν το «καλάθι της Lidl» στην Ελλάδα είναι φθηνότερο σε σχέση με το αντίστοιχο «καλάθι της Lidl» στην Ευρώπη, ο επικεφαλής της εταιρείας απέφυγε να απαντήσει.

Πέρα, όμως, από τις επενδύσεις σε δίκτυο καταστημάτων και τιμές, η Lidl Ελλάς συνέχισε και το 2023 τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αλλά και επενδύσεις που βελτιώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Σύμφωνα με την διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς κυρία Βασιλική Αδαμίδου το 2023 η εταιρεία πραγματοποίησε επενδύσεις σε χορηγίες, χρηματικές δωρεές και δαπάνες για κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις, συνολικού ύψους 1,29 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, η εταιρεία έχει εγκαταστήσει και λειτουργεί φωτοβολταϊκά συστήματα σε στέγες 27 καταστημάτων και 2 logistic centers, χρησιμοποιεί LED φωτισμό στον χώρο πώλησης στο 100 % των καταστημάτων, αντλίες θερμότητας για παραγωγή θερμότητας στο 100% των εγκαταστάσεών της, αποφεγει τη μεταφορά φρούτων αεροπορικώς για εξοικονόμηση εκπομπών και διαθέτει συνολικά 54 σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε καταστήματα και κεντρικές εγκαταστάσεις.

ΠΗΓΗ