H Hilton ανακοίνωσε 18 νέα ξενοδοχεία στο ελληνικό χαρτοφυλάκιό της

H Hilton ανακοίνωσε 18 νέα ξενοδοχεία στο ελληνικό χαρτοφυλάκιό της
74 / 100 SEO Score

Η Hilton ενισχύει σημαντικά την παρουσία της στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, ανακοινώνοντας την ανάπτυξη 18 νέων μονάδων σε όλη τη χώρα, σε αστικά κέντρα και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.

Στρατηγική επέκτασης

Η επέκταση της Hilton στην Ελλάδα στηρίζεται σε δύο βασικούς άξονες:

  • Αστικά ξενοδοχεία: Εστίαση σε προορισμούς όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, αλλά και σε περιοχές όπως ο Πειραιάς, τα Χανιά και το Ηράκλειο.

  • Θερινά καταλύματα: Ενίσχυση της παρουσίας σε νησιά και παραθεριστικούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της Πελοποννήσου, της Μυκόνου, της Σαντορίνης αλλά και μικρότερων νησιών.

Ξενοδοχεία “ναυαρχίδα” και νέα premium brands

Η στρατηγική του ομίλου περιλαμβάνει την ενεργοποίηση πολλών από τα κορυφαία brands της:

  • Στην Αθήνα προβλέπεται άνοιγμα ενός νέου Conrad, στο πλαίσιο του πολύ σημαντικού project “The Ilisian”, που μεταμορφώνει το παλιό Hilton σε πολυτελές κατάλυμα και κατοικίες υψηλού επιπέδου.

  • Στην Κέρκυρα σχεδιάζεται το Conrad Corfu, το οποίο θα αναπτυχθεί σε παραθεριστικό περιβάλλον.

  • Στην Πελοπόννησο έρχεται το Waldorf Astoria Scarlet Bay, με 121 δωμάτια, σουίτες και βίλες, που προγραμματίζεται να ανοίξει το 2029.

Συνεργασίες και σημαντικά οράματα

Η ανάπτυξη αυτών των νέων μονάδων διεξάγεται μέσω συνεργασιών:

  • Η Hilton συνεργάζεται με την SCD Group, συμφερόντων του επιχειρηματία Θεόδωρου Δουζόγλου, για δύο projects στην Αθήνα και στον Πειραιά.

  • Παράλληλα, η εταιρεία βλέπει “πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης” σε περιοχές όπως τα Χανιά και η Πελοπόννησος, τόσο σε όρους leisure όσο και επένδυσης σε πολυτελή brand ξενοδοχεία.

Το όραμα

Η Hilton θεωρεί την Ελλάδα στρατηγικό προορισμό ανάπτυξης. Η εταιρεία υπογραμμίζει ότι επιδιώκει να αξιοποιήσει την αυξανόμενη τουριστική ζήτηση, συνδυάζοντας την πολυποίκιλη γκάμα brand της με ποικιλία προορισμών — από κοσμοπολίτικα νησιά μέχρι αναδυόμενα αστικά κέντρα.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια “τουριστική επανεκκίνηση” για τον όμιλο, που επενδύει μακροπρόθεσμα στην ελληνική αγορά, με βλέψεις όχι μόνο για ξενοδοχεία αλλά και για ξενοδοχειακές κατοικίες υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας.

ΠΗΓΗ-ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ