Προμήνυμα της επερχόμενης πείνας: Στη Βρετανία καταργούν την ημερομηνία λήξης των ευπαθών προϊόντων

 29/03/2024    12 : 25 : 19
supermarket 1020x680 1
68 / 100

Εντύπωση προκάλεσε στη στήλη μια είδηση στον διεθνή τύπο γι’ αυτό και τη μεταφέρει. Στη Βρετανία η μια μετά την άλλη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ καταργούν τις ημερομηνίες λήξης σειράς ευπαθών προϊόντων αφήνοντας τους πελάτες να τα καταναλώσουν με βάση την κρίση τους. Η αιτιολογία είναι ότι με τη κίνηση αυτή εξοικονομούν χρήματα οι πελάτες και μειώνεται η σπατάλη εν μέσω έκρηξης πληθωρισμού.

Η Asda, η Co-Op, η Morrisons, η Waitrose, η Tesco Plc και η Marks & Spencer Group Plc έχουν ανακοινώσει ολική ή μερική κατάργηση των παραδοσιακών ημερομηνιών «καλύτερη πριν» και «χρήση έως» σε προϊόντα που διαθέτουν στην αγορά.

Η αλυσίδα Asda είναι ο τελευταίος κρίκος στην αλυσίδα καταργώντας από 1η Σεπτεμβρίου τις ημερομηνίες λήξης σε 250 κωδικούς για φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Όμως, ενώ οι έμποροι λιανικής προσπάθησαν να περιγράψουν την αλλαγή στην πολιτική ως ένα περιβαλλοντικά συνειδητό βήμα, η αλλαγή έρχεται εν μέσω έκρηξης των τιμών με κάποιους να έχουν αρχίσει να προτείνουν ότι οι Βρετανοί θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο κατανάλωσης ληγμένων τροφίμων.

Οσο για την αλυσίδα Morrisons που ξεκίνησε τη νέα αυτή «μόδα» αφαιρώντας τις ενδείξεις «κατανάλωση έως» από το 90% του γάλακτος που φέρει το σήμα της και αφήνοντας μόνο την ένδειξη «καλύτερα πριν», ενθαρρύνει τους αγοραστές να χρησιμοποιήσουν αντί της ημερομηνίας λήξης… τη μύτη τους ώστε να δουν αν το γάλα είναι προς κατανάλωση!

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}