Ακρίβεια: Νέα αύξηση στα ελαστικά των αυτοκίνητων

 28/03/2024    06 : 58 : 43
αυτοκινητα
70 / 100

Ακρίβεια: Άλλη μια δυσάρεστη έκπληξη έρχεται με τα πρωτοβρόχια για τους οδηγούς που θα δουν μετά τη βενζίνη και το αυξημένο κόστος συντήρησης, να έχουν «απογειωθεί» και οι τιμές στα ελαστικά αυτοκινήτων.

Χαρακτηριστικό είναι πως ελαστικό διαστάσεων 195/65/15 από τα 49 ευρώ πήγε στα 59 σε έναν χρόνο. Η τετράδα κοστίζει από 196 ευρώ, 236 ευρώ, δηλαδή 40 ευρώ ακριβότερα.

Ελαστικά 185/65/14 από τα 60 ευρώ πήγε στα 74, με κόστος τετράδας από 240 ευρώ, στα 296, δηλαδή 56 ευρώ πιο ακριβά.

Ελαστικά 205/55/16 που έκανε 61 ευρώ πέρσι, φέτος κάνει 79 ευρώ. Το κόστος της τετράδας πήγε από 244 ευρώ στα 316, δηλαδή 72 ευρώ ακριβότερα.

Ελαστικά 215/65/16 που είχε 97 ευρώ πέρυσι, έχει φέτος 126, αύξηση στην τετράδα από τα 388 ευρώ στα 504, δηλαδή 116 ευρώ ακριβότερα.

Προβλέψεις σοκ για νέο «καπέλο» μέσα στον Σεπτέμβρη
Τα ίδια ελαστικά, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, σε λίγες ημέρες θα έχουν τιμή πώλησης με «καπέλο» που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει που θα σταματήσει, κάτι που σημαίνει πως αναμένεται μια τετράδα ελαστικών από τα 250 ευρώ, να απογειωθεί στα 315.

Οι έμποροι από την άλλη περιμένουν οι διαφαινόμενες ελλείψεις στην αγορά να υποχρεώσουν τους οδηγούς να πληρώσουν τα λάστιχα σε τιμές που μέχρι πριν λίγο καιρό θα φάνταζαν απλά αδιανόητες.

Παγκόσμια αναστάτωση στην αγορά ελαστικών
Η αγορά είναι στο έλεος της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, καθώς τουλάχιστον δύο παράγοντες «τινάζουν» τον προγραμματισμό των παγκόσμιων αγορών στον αέρα.

Πρώτον, πολλοί κατασκευαστές είχαν παραγωγικές μονάδες στη Ρωσία και τώρα τις μεταφέρουν.

Δεύτερον, στη Ρωσία παράγεται το 33% της αιθάλης που είναι το σταθεροποιητικό χημικό που δίνει το μαύρο χρώμα στα ελαστικά.

Στη «λύση» των μεταχειρισμένων καταφεύγουν οι οδηγοί
Κάποιοι οδηγοί καταφεύγουν σαν λύση στην τοποθέτηση μεταχειρισμένων ελαστικών στα αυτοκίνητά τους, κάτι που τις περισσότερες φορές αποδεικνύεται απλά ένα πανάκριβο μπάλωμα που μπορεί να είναι και επικίνδυνο αφού κανείς δεν εγγυάται για την ποιότητα και τη συμπεριφορά αυτών των ελαστικών από δεύτερο χέρι στον δρόμο.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}