Βρομάει από χιλιόμετρα η υπόθεση με λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης…
Συνεχίστηκαν οι αντιδράσεις και το ανηλεές τρολάρισμα στα social media για το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης. Παρότι ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Ταχιάος προσπάθησε να ρίξει το βάρος στο αισθητικό σκέλος και η Ελληνικό Μετρό στη δικαιολόγηση του κόστους, πειστικές απαντήσεις επί της ουσίας δεν δόθηκαν.
Ειδικά η ανακοίνωση του διευθύνοντος συμβούλου Νίκου Κουρέτα, που βρίσκεται στη θέση αυτή από το 2019, θυμίζει την παροιμία «ο πνιγμένος απ’ τα μαλλιά του πιάνεται». Διότι περιγράφει με σοβαροφανή τρόπο μια διαδικασία εντελώς τραγελαφική:
Τον Φεβρουάριο έγινε διαγωνισμός για τη δημιουργία του λογοτύπου με κόστος 14.000 ευρώ συν ΦΠΑ. Όμως, κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, η εταιρεία «επαναξιολόγησε τις επιλογές της σχετικά με το αντικείμενο και προέβη στον ανασχεδιασμό του, λόγω της ανάγκης για τη δημιουργία οπτικής ταυτότητας του έργου». Δηλαδή τόσα χρόνια δεν το είχαν σκεφτεί αυτό, την ώρα που έτρεχε ο διαγωνισμός το σκέφτηκαν!
Και το λένε κιόλας οι… μανατζαραίοι.
Στη συνέχεια έκαναν νέο διαγωνισμό, εκτιμώμενου ύψους 30.000 ευρώ συν ΦΠΑ, στον οποίο υποβλήθηκαν οκτώ προσφορές. Τις οποίες «η Επιτροπή Διαγωνισμού ομόφωνα απέρριψε, λαμβάνοντας υπόψη τις αξιολογήσεις τόσο των δικαιολογητικών συμμετοχής όσο και των τεχνικών προσφορών».
Εν ολίγοις, μας λέει ο κ. Κουρέτας, όλοι όσοι συμμετείχαν ήταν περίπου κομπογιαννίτες, που ούτε σωστά δικαιολογητικά δεν μπορούσαν να δώσουν, κι εν πάση περιπτώσει δεν έκαναν για τη φοβερή αυτή δουλειά.
Όλοι. Και οι οκτώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης που άνοιξε και το χρυσό λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης…
Κι έτσι ματαιώθηκε και ο δεύτερος διαγωνισμός. Οπότε, όλως τυχαίως, και… «για την αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος», όπως αναφέρει η ανακοίνωση του κ. Κουρέτα, έγινε απευθείας ανάθεση με το ίδιο κόστος στην πανελληνίως άγνωστη ΙΚΕ από την Αγία Παρασκευή Αττικής, που σύμφωνα με πληροφορίες δεν είχε ούτε site εκείνη την περίοδο.
Μας θυμίζει κάπως αυτή η ανακοίνωση τη φράση των παλαιοτέρων, «μας πέρασαν για αμερικανάκια και μας δουλεύουν».
Το θέμα όμως δεν είναι τόσο αστείο όσο φαίνεται, καθώς έχει μονοπωλήσει τη δημοσιότητα γύρω από το μετρό Θεσσαλονίκης. Γι’ αυτό και παραθέτουμε ένα απόσπασμα απ’ όσα έγραψε η γνωστή φιλελεύθερη αρθρογράφος Βίβιαν Ευθυμιοπούλου, πιάνοντας την ουσία της υπόθεσης:
«Στην περίπτωση αυτή, είναι τόσο εξόφθαλμη η κουτσουκέλα, ώστε αναρωτιέμαι αν είναι σε γνώση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Κάποιος να τον ενημερώσει. Αναρωτιέμαι αν ο πρωθυπουργός έχει καταλάβει πόση ζημιά κάνουν όλοι αυτοί σε εκείνον προσωπικά και κατ’ επέκταση στη χώρα, σε μια περίοδο που ο αντισυστημισμός πάλι φουντώνει. Ροκανίζουν την καρέκλα του εκλεγμένου πρωθυπουργού και διαβρώνουν περαιτέρω την εμπιστοσύνη στο πολιτικό σύστημα και στους θεσμούς».