Η Google ενεργοποίησε την AI Mode και τώρα μπορείς να δοκιμάζεις τα ρούχα σου…πριν ψωνίσεις!!

Η Google ενεργοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στην εκδήλωση I/O
Φέτος, η μεγάλη ετήσια εκδήλωση ανακοινώσεων της Google κυριαρχήθηκε, όπως ήταν αναμενόμενο, από την Τεχνητή Νοημοσύνη διαφόρων ειδών – ίσως πιο αξιοσημείωτη με τη νέα AI Mode η οποία δίνει μια νέα πνοή στην παλαιότερη επιχείρηση αναζήτησης.
Η Google ξεκίνησε να δοκιμάζει τη AI Mode στην Αναζήτηση νωρίτερα φέτος και από τώρα κυκλοφορεί στις ΗΠΑ. Θα εμφανίζεται ως καρτέλα AI Mode η οποία μπορεί να επιλεγεί στην αναζήτηση ή στη γραμμή αναζήτησης στην εφαρμογή Google, και μας λένε ότι έχει περισσότερη συλλογιστική και πολυτροπικότητα, καθώς και τη δυνατότητα να εμβαθύνει σε ερωτήσεις παρακολούθησης και συνδέσμους προς τον ιστό- σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Andrew Wooden στο telecoms.com.
Χρησιμοποιεί κάτι που ονομάζεται τεχνική fan-out ερωτημάτων, η οποία αναλύει μια ερώτηση σε υποθέματα και εκδίδει ταυτόχρονα ένα πλήθος ερωτημάτων εκ μέρους του χρήστη, κάτι που προφανώς της επιτρέπει να εμβαθύνει στον ιστό σε σχέση με μια παραδοσιακή αναζήτηση στην Google.
«Η AI Mode είναι το σημείο όπου θα φέρουμε για πρώτη φορά τις πρωτοποριακές δυνατότητες του Gemini και αποτελεί επίσης μια γεύση από το τι πρόκειται να ακολουθήσει», αναφέρει η ανακοίνωση. «Καθώς λαμβάνουμε σχόλια, θα ενσωματώσουμε πολλές λειτουργίες και δυνατότητες από τη λειτουργία AI απευθείας στην βασική εμπειρία αναζήτησης. Ξεκινώντας από αυτήν την εβδομάδα, στις ΗΠΑ φέρνουμε μια προσαρμοσμένη έκδοση του Gemini 2.5, του πιο έξυπνου μοντέλου μας, στην Αναζήτηση τόσο για τη AI Mode όσο και για τις AI Overviews».
Επίσης, παρουσίασε μερικές πιο βελτιωμένες δυνατότητες που σχετίζονται με την αναζήτηση, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στα Labs τους επόμενους μήνες για σχόλια από έμπειρους χρήστες.
Αυτές περιλαμβάνουν τη Βαθιά Αναζήτηση, η οποία βασίζεται στην ίδια τεχνική fan-out ερωτημάτων αλλά είναι πιο ισχυρή – μπορεί να πραγματοποιήσει εκατοντάδες αναζητήσεις, να συλλογιστεί σε διαφορετικά κομμάτια πληροφοριών και να δημιουργήσει μια «έκθεση πλήρους αναφοράς σε επίπεδο εμπειρογνώμονα σε λίγα μόνο λεπτά», προφανώς.
Υπάρχουν ορισμένες νέες λειτουργίες που σχετίζονται με την οπτική αναζήτηση με το Google Lens. Είναι συνδεδεμένο με τις δυνατότητες ζωντανής αναζήτησης του Project Astra, που σημαίνει ότι με το Search Live μπορείτε να συνομιλείτε με το τηλέφωνό σας για αυτό που βλέπετε μέσω της κάμερας.
Η Google περιγράφει πώς μπορεί να μοιάζει αυτό στην πράξη ως εξής:
«Για παράδειγμα, αν αισθάνεστε ότι έχετε κολλήσει σε ένα έργο και χρειάζεστε βοήθεια, απλώς πατήστε το εικονίδιο «Live» στην AI Mode ή στο Lens, στρέψτε την κάμερά σας και κάντε την ερώτησή σας.
Έτσι, η Αναζήτηση γίνεται ένας συνεργάτης μάθησης που μπορεί να δει αυτό που βλέπετε — εξηγώντας δύσκολες έννοιες και προσφέροντας προτάσεις στην πορεία, καθώς και συνδέσμους προς διαφορετικούς πόρους που μπορείτε να εξερευνήσετε — όπως ιστότοπους, videos, forums και άλλα»
Η AI Mode θα αποκτήσει επίσης ορισμένες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης μέσω του Project Mariner της Google.
Δίνει το παράδειγμα να ρωτήσετε: «Βρείτε 2 προσιτά εισιτήρια για τον αγώνα των Reds αυτό το Σάββατο στο κάτω επίπεδο», τα οποία θα αναζητήσει γρήγορα και θα βρει εκατοντάδες πιθανές επιλογές εισιτηρίων με τιμές και αποθέματα σε πραγματικό χρόνο, καθώς και θα συμπληρώσει τις φόρμες, προφανώς. Τα εισιτήρια για εκδηλώσεις, οι κρατήσεις εστιατορίων και τα τοπικά ραντεβού θα είναι η αρχική εστίαση και θα συνεργαστεί με εταιρείες όπως η Ticketmaster, η StubHub, η Resy και η Vagaro για να το κάνουν αυτό.
Η AI Mode μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για ψώνια, χάρη σε μια συγχώνευση των δυνατοτήτων του μοντέλου Gemini με το Shopping Graph της Google. Ο τρόπος με τον οποίο υποτίθεται ότι λειτουργεί είναι να ανεβάσετε μια εικόνα του εαυτού σας, να δοκιμάσετε εικονικά ρούχα για να δείτε πώς φαίνονται στην οθόνη και, στη συνέχεια, να υποδείξετε σε μια λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης να επιλέξει το προϊόν.