Συνδρομές στα αυτοκίνητα: Εξέλιξη ή κοροϊδία;;

 29/03/2024    01 : 10 : 40
αυτοκινητα
70 / 100

Αυτοκίνητα-συνδρομές: Το θέμα συζητείται εδώ και καιρό και ήδη κάποιες εταιρίες έχουν κάνει τα πρώτα βήματα. Ο λόγος για τα συνδρομητικά πακέτα που αφορούν στοιχεία εξοπλισμού των νέων αυτοκινήτων.

Μιλάμε για πράγματα όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα ή τις έξτρα λειτουργίες των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία ενώ υπάρχουν εξ’ αρχής στο αυτοκίνητο, θα πρέπει να πληρώσεις μία μηνιαία ή ετήσια συνδρομή για να σου τα “ξεκλειδώσει” η εταιρία.

Το μοντέλο αυτό έχει δημιουργήσει μεγάλες αντιδράσεις. Ακόμα και σήμερα που το κοινό είναι εξοικειωμένο να ζει με συνδρομητικές πλατφόρμες στην καθημερινότητά του, βρίσκει εξαιρετικά δύσκολο να κατανοήσει γιατί θα πρέπει να πληρώσει για κάτι που υπάρχει ήδη στο αυτοκίνητο.

Κάποιοι μεγάλοι κατασκευαστές, όπως η BMW, έχουν ενδώσει στη νέα αυτή μέθοδο. Όμως υπάρχουν και κάποιοι που αντιστέκονται. Όπως για παράδειγμα η Volvo.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο πρακτορείο Bloomberg, o Chief Operating Officer της σουηδικής εταιρίας Bjorn Annwall είπε ότι δεν έχουν στόχο να “χρεώσουν” τα θερμαινόμενα καθίσματα.

Όπως είπε χαρακτηριστικά “Δεν μπορούμε να ζητάμε από έναν άνθρωπο που πλήρωσε 90 χιλιάδες ευρώ να δίνει ένα ευρώ το μήνα για να έχει θερμαινόμενα καθίσματα”.

Στη συνέχεια, υποστήριξε ότι η έξτρα χρέωση έχει νόημα μόνο για σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως για παράδειγμα ένα εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Η Volvo πάντως βλέπει τα πράγματα αρκετά διαφορετικά από τους άλλους. Πρόσφατα η Mercedes ανακοίνωσε ένα ετήσιο συνδρομητικό πρόγραμμα 1.000 ευρώ για να ξεκλειδώσει επιπλέον ισχύ για κάποια από τα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Προς το παρόν η μάχη μεταξύ των υποστηρικτών της μιας ή της άλλης “σχολής” είναι αμφίρροπη. Όμως οι καταναλωτές έχουν ξεκάθαρη στάση ότι το συνδρομητικό μοντέλο δεν είναι κάτι αποδεκτό.

Ελπίζουμε να γίνει αποδεκτό και στις νέες μέρες της αυτοκίνησης το παλιό ρητό ότι “ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”. Και κυρίως δεν έχει λεφτά για ξόδεμα σε κάτι που ήδη έχει πληρώσει πανάκριβα.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}