Τειρεσίας: Ηλεκτρονικά η ενημέρωση των πολιτών για τις οφειλές τους

 28/11/2022    01 : 28 : 15
teiresias
65 / 100

Τειρεσίας ΑΕ. Ηλεκτρονικά η ενημέρωση των πολιτών (Φυσικά και Νομικά Πρόσωπα) για τις οφειλές τους!

Η Τειρεσίας ΑΕ ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις του υφιστάμενου οικονομικού περιβάλλοντος και των τεχνολογικών αλλαγών, προχωρά με ταχείς ρυθμούς στην περαιτέρω ψηφιοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρει στις επιχειρήσεις και τους πολίτες.

Σε αυτό το πλαίσιο, παρέχεται εφεξής η δυνατότητα σε Φυσικά και Νομικά Πρόσωπα να λαμβάνουν απάντηση από την Τειρεσίας σε αιτήματα άσκησης δικαιώματος πρόσβασης, δηλαδή να ενημερωθούν για τα δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία της Τειρεσίας και τους αφορούν, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Έτσι, για κατάθεση αιτήματος μέσω ταχυδρομείου ή με επίσκεψη στα γραφεία της εταιρείας το αίτημα και η απάντηση παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά μειώνοντας σημαντικά τις καθυστερήσεις.

Συγκεκριμένα, οι αιτήσεις για παροχή δεδομένων μπορούν να υποβληθούν

είτε στο [email protected] – με διαβίβαση της υπεύθυνης δήλωσης που θα συντάσσεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή «e-dilosi»

είτε εναλλακτικά με παρουσία του ενδιαφερόμενου στα Γραφεία της Τειρεσίας ΑΕ.

Στη συνέχεια, η απάντηση μπορεί να αποσταλεί ηλεκτρονικά, εφόσον το ζητήσει ο αιτών.

Στην περίπτωση αυτή, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επεξεργασίας της αίτησης αποστέλλεται email στον αιτούντα, με επισυναπτόμενο το κρυπτογραφημένο pdf αρχείο, καθώς και μήνυμα sms στο κινητό του τηλέφωνο με το αντίστοιχο κλειδί αποκρυπτογράφησης.

Στόχος είναι η απλοποίηση των διαδικασιών και η γρηγορότερη ικανοποίηση των αιτημάτων των πολιτών, κάτι που αποτελεί πάγια επιδίωξη της Τειρεσίας ΑΕ.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}