Φθηνότερη παραμένει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης από τη μία εβδομάδα στην άλλη σε σύγκριση με άλλες τρεις αλυσίδες, οι οποίες παρότι δίνουν μάχη να «νικήσουν» το πιο ισχυρό αντίπαλο του λιανεμπορίου , έρχονται ….δεύτεροι.
Εταιρεία ερευνών με εξειδίκευση στην καταγραφή τιμών για περισσότερους από 1000 κωδικούς σε κατηγορίες που χαρακτηρίζονται ταχυκίνητες, η Σκλαβενίτης παραμένει στην πρώτη θέση με τις πιο χαμηλές τιμές.
Το μεγάλο ατού της αλυσίδας είναι οι προσφορές που την καθιστούν στην πρώτη θέση με τις καλύτερες τιμές.
Οι πολυεθνικοί όμιλοι και η βιομηχανία τροφίμων δίνουν «γη και ύδωρ» για να περάσουν την πόρτα των καταστημάτων της.
Οι αλυσίδες που συγκριθηκαν με τη Σκλαβενίτης είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος, το My Market και η Μασούτης.
Η εβδομάδα από τη Δευτέρα 27 Μαρτίου έως την 1 Απριλίου εμφανίζει ότι οι προσφορές της Σκλαβενίτης την καθιστούν την πιο φθηνή αλυσίδα ενώ χωρίς τις προσφορές η «Μασούτης» ανεβαίνει στην κορυφή και στη δεύτερη θέση είναι η «Σκλαβενίτης».
Στην 3η θέση είναι η αλυσίδα My Market και στην 4η η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Όταν η σύγκριση 1000 κωδικών προϊόντων ενταχθούν οι προσφορές, η Σκλαβενίτης περνά στην πρώτη θέση με διαφορά από τη 2η αλυσίδα που είναι η αλυσίδα My Market, στην 3η θέση είναι «ΑΒ Βασιλόπουλος» κα στην 4η η «Μασούτης»
Η ανάλυση των στοιχείων της μίας εβδομάδας αλλά και περισσοτέρων η Σκλαβενίτης μαζί με τις προσφορές διατηρεί την πρωτοκαθεδρία του με τις φθηνότερες τιμές.