Washington Post: Θες να βοηθήσεις μια επιχείρηση που αγαπάς; Μην πληρώνεις με κάρτα…

 16/07/2024    04 : 02 : 09
καρτες
67 / 100

Eάν θέλετε να υποστηρίξετε το τοπικό εστιατόριο ή ένα αγαπημένο μικρό κατάστημα, ο τρόπος με τον οποίο πληρώνετε για μια αγορά μπορεί να κάνει τη διαφορά

«Οτιδήποτε άλλο εκτός από πιστωτική κάρτα», συμβουλεύει ο Jeff Hallenbeck, επικεφαλής οικονομικών συνεργασιών στη Forter, μια εταιρεία πρόληψης απάτης που συνεργάζεται με καταστήματα.

Γενικά, όταν πληρώνετε με πιστωτική κάρτα, η επιχείρηση πληρώνει υψηλότερες προμήθειες από ό,τι εάν πληρώνετε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

Η λήψη των μετρητών σας συνήθως κοστίζει το λιγότερο στην επιχείρηση και οι πληρωμές με χρεωστική κάρτα που συνδέονται με τον τραπεζικό σας λογαριασμό είναι κάπου στο ενδιάμεσο. (Αυτή η τάση δεν είναι πάντα αληθινή, την οποία θα εξηγήσω σε ένα λεπτό.)

Μπορεί να μην το παρατήρησες ποτέ — εκτός εάν η επιχείρηση σε έχει χρεώσει επιπλέον για τη χρήση πλαστικού. Αλλά μια επιχείρηση μπορεί να αισθανθεί τις υψηλότερες χρεώσεις από τις πιστωτικές κάρτες, ειδικά αν δεν έχει μεγάλο κέρδος εξαρχής.

«Παίρνετε τους πόντους σας, λαμβάνετε ανταμοιβές, αλλά ειδικά οι μικρές επιχειρήσεις συντρίβονται με τις χρεώσεις πιστωτικών καρτών», δήλωσε ο Hallenbeck.

Δεν θέλω να σε κάνω να νιώσεις άσκημα για να νοιαστείς για την οικονομική υγεία μιας μικρής επιχείρησης. Είσαι πελάτης, όχι ο λογιστής τους.

Αλλά δίκαια ή άδικα, οι επιλογές σου μπορεί να έχουν σημασία για τις επιχειρήσεις που σ] ενδιαφέρουν. Και είναι εντυπωσιακό να διερευνήσεις τον αντίκτυπο του τρόπου πληρωμής σου.

Το (κυρίως) κρυφό κόστος της αγοράς σας, όταν πληρώνετε στο διαδίκτυο ή στο κατάστημα, η επιχείρηση ενδέχεται να οφείλει μια συλλογή προμηθειών σε πολλές εταιρείες — συμπεριλαμβανομένης της Visa ή της Mastercard, της τράπεζας που εξέδωσε την κάρτα σας και άλλων χρηματοοικονομικών εταιρειών για τις οποίες δεν έχετε ακούσει ποτέ.

Ο Brian Riley, συνεπικεφαλής πληρωμών στην Javelin Strategy & Research, έδωσε ένα παράδειγμα καταστήματος κεριών με 600.000 δολαρίων σε ετήσιες πωλήσεις.

Εάν πληρώσετε για μια αγορά 100 δολάρια με πιστωτική κάρτα, το κατάστημα θα μπορούσε να οφείλει περίπου 2 έως 3 δολάρια σε χρεώσεις σε εταιρείες που χειρίζονται την πληρωμή σας.

Εάν πληρώνετε με το Apple Pay ή το Google Pay που είναι συνδεδεμένο με την πιστωτική σας κάρτα, οι χρεώσεις του καταστήματος είναι οι ίδιες.

Εάν πληρώνετε με χρεωστική κάρτα, η αγορά των 100 δολαρίων μπορεί να κοστίσει στο κατάστημα κεριών περίπου 50 έως 60 σεντς σε χρεώσεις πληρωμής, είπε ο Riley.

Εν μέρει, οι τράπεζες χρησιμοποιούν τις υψηλότερες προμήθειες εμπόρου στις πιστωτικές κάρτες για να σας αποσπάσουν πόντους ανταμοιβής.

Σε συνδυασμό, η πίστωση, η χρέωση και τα μετρητά είναι μακράν οι κυρίαρχες μέθοδοι πληρωμής στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αυτό το παράδειγμα καταστήματος κεριών δεν ταιριάζει απόλυτα με την πολυπλοκότητα των τραπεζικών κανόνων, τεχνολογιών και νόμων που εμπλέκονται στην πληρωμή για πράγματα.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα τείνουν να πληρώνουν υψηλότερες χρεώσεις για τις πληρωμές με κάρτα σας από τα φυσικά καταστήματα. Τα βενζινάδικα πληρώνουν διαφορετική τιμή από τα εστιατόρια φαστ φουντ ή τα σούπερ μάρκετ. Μια μεγάλη επιχείρηση πληρώνει πιθανώς πολύ χαμηλότερα τέλη από μια μικρή.

Εάν χρησιμοποιείτε μια κάρτα επιβράβευσης υψηλής ποιότητας, τείνει να κοστίζει σε έναν έμπορο περισσότερο από μια βασική κάρτα. Αλλά αν η επιχείρηση χρησιμοποιεί το Square POS ή είναι ένα μικρό κατάστημα, οι χρεώσεις είναι πιθανώς οι ίδιες εάν πληρώνετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Τα τέλη πληρωμής συσσωρεύονται για μικρότερες επιχειρήσεις
Ο Pete Mulvihill, συνιδιοκτήτης της Green Apple Books στο Σαν Φρανσίσκο, είπε ότι μετά από έξοδα αγοράς βιβλίων, μισθούς εργαζομένων και ενοικίαση, τα τέλη για πληρωμές με κάρτα τείνουν να είναι το επόμενο μεγαλύτερο λειτουργικό κόστος της Green Apple.

Έτσι έχει εμμονή με αυτά τα έξοδα. Το Mulvihill επαναδιαπραγματεύεται τακτικά τα συμβόλαια πληρωμών της Green Apple για να προσπαθήσει να συγκρατήσει τις χρεώσεις. Η Green Apple συνήθιζε να έχει πινακίδες στα μητρώα που έγραφαν ότι το κατάστημα προτιμούσε τις χρεωστικές κάρτες από τις πιστωτικές.

Και πριν από περισσότερο από μια δεκαετία, ο Mulvihill έλεγε ότι αν ο κόσμος θέλει να υποστηρίξει μικρότερα βιβλιοπωλεία, βοηθάει να πληρώνουν μετρητά.

Στελέχη του χρηματοπιστωτικού κλάδου λένε ότι κοστίζει σε μια επιχείρηση να δέχεται και μετρητά, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου κινδύνου ληστειών. Οι πελάτες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα όταν πληρώνουν με πιστωτική κάρτα, κάτι που βοηθά την επιχείρηση.

Τι μπορείς να κάνεις
Είναι δική σου επιλογή εάν η άνεση, οι προστασίες και τα οφέλη ανταμοιβής μιας πιστωτικής κάρτας την καθιστούν τη σωστή μέθοδο πληρωμής για σένα.

Θα μπορούσες να αποφασίσεις ότι σε μια τεράστια επιχείρηση όπως η Amazon ή άλλες, δεν έχει σημασία πώς πληρώνεις. Έχουν την εξουσία να διαπραγματεύονται τις χαμηλότερες δυνατές χρεώσεις πληρωμής, αναφέρει το άρθρο της Washington Post, παρότι ο ιδρυτής της Amazon, Τζεφ Μπέζος, είναι ιδιοκτήτης της.

Αλλά όταν είναι λογικό, μπορείς να επιλέξεις μετρητά ή χρεωστική κάρτα σε ένα κομμωτήριο της γειτονιάς σου, ή σε άλλη μικρή επιχείρηση.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}