Volotea: Η αεροπορική που χρεώνει μόνη της και δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν…
Σάλο έχει προκαλέσει και στα social media ο τρόπος λειτουργίας της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους, Volotea, με τους πελάτες να καταγγείλουν χρεώσεις στην πιστωτική τους κάρτα, χωρίς να έχουν δώσει έγκριση και χωρίς να λάβουν ενημέρωση.
Η αεροπορική όπως αναφέρει στον ιστότοπό της προσφέρει εκπτώσεις σε όσους πληρώσουν συνδρομή, αλλά όπως φαίνεται χρεώνει σε δεύτερο χρόνο την πιστωτική κάρτα και χωρίς να έχουν δώσει έγκριση οι πελάτες.
Ο πελάτης καταλαβαίνει τη χρέωση όταν εκδοθεί ο λογαριασμός της πιστωτικής κάρτας, αφού η εταιρεία δε στέλνει ούτε email ενημέρωσης.
Μάλιστα είναι αδύνατο κάποιος να επικοινωνήσει με την εταιρεία αφού η εξυπηρέτηση πελατών είναι ανύπαρκτη.
Το Bankingnews έστειλε στο αρμόδιο τμήμα email προκειμένου να λάβει απαντήσεις χωρίς όμως μέχρι σήμερα να έχει λάβει κάποια ενημέρωση.
Επιπλέον όπως φαίνεται ακόμα και αν ο πελάτης δεν έχει κατεβάσει την εφαρμογή στο κινητό του, η εταιρεία έχοντας λάβει την πιστωτική λόγω αγοράς εισιτηρίου, προχωράει στην χρέωση της πιστωτικής για κάτι που ονομάζει mega volotea και μάλιστα δίνει μόνη της έγκριση να χρεωθεί και σε ένα χρόνο ξανά η πιστωτική κάρτα!
Ο πελάτης από το app δεν έχει δυνατότητα να διαγράψει την πιστωτική κάρτα!
Αλήθειας ποιος ελέγχει αυτές τις αεροπορικές εταιρείες και πως προστατεύεται ο πελάτης;
Τα γνωρίζουν αυτά αεροπορικές εταιρείες που συνεργάζονται μαζί της;
Χαμός στο Twitter
Πολλά είναι τα παράπονα για τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία από τους πελάτες της στα social media.
Δεν είναι μόνο οι χρεώσεις που γίνονται μονομερώς από την αεροπορική εταιρεία και οι πελάτες ζητάνε μέσω twitter ενημέρωση, αφού αλλιώς δεν μπορούν αν επικοινωνήσουν.
Φαίνεται πως η αεροπορική έχει και άλλους τρόπους για να αφήσει παραπονεμένους τους ταξιδιώτες.
Για παράδειγμα και όπως καταγγέλλουν στα social media, ξεκινάει την πτήση πριν την ώρα της κάποιες φορές και ενώ ακόμα υπάρχουν επιβάτες στο check in ή στον έλεγχο, χωρίς να τους περιμένει.
Άλλοι πελάτες καταγγέλλουν ότι η εταιρεία έχασε τις βαλίτσες τους και τις βρήκε τρεις μέρες μετά, αλλά είπε στον πελάτη να πάει από το αεροδρόμιο να τις πάρει αντί να τις πάει στο σπίτι του.
Άλλοι καταγγέλλουν ακυρώσεις πτήσεων χωρίς αποζημίωση.