To Poor Things και η «Ομαλοποίηση της Παιδοφιλίας»…

 01/03/2024    07 : 10 : 21
poor things s1920x1080 q70
63 / 100

Πρώτοι και καλύτεροι έσπευσαν να δώσουν συγχαρητήρια οι Μητσοτάκης, Κασσελάκης, Μενδώνη και λοιποί της κατηγορίας «αυτοί είστε», γιατί θεωρούν ότι οποιοδήποτε woke σκουπίδι είναι καλό, ακόμα περισσότερο αν είναι ελληνικό.

Μεταδίδει το Antimedia

Ωστόσο σας έχουμε νέα και πολύ αποκαλυπτικά σε αντίθεση με τον πανηγυρισμό των πολιτικών και των ελληνικών ΜΜΕ. Και όχι, ούτε την είδαμε, ούτε θα υποβάλουμε εαυτόν σε τέτοιο μαρτύριο, η πλοκή και τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους.

Πρώτη αποκάλυψη
Θα πίστευε κανείς ότι μια τέτοια ταινία με απανωτές βραβεύσεις θα αρέσει και στο κοινό, σωστά; Λάθος! Στην πλατφόρμα του imdb.com, το rating είναι 8.5/10. Το βρίσκετε υψηλό; Και πάλι λάθος! Γιατί ο μέσος όρος έχει ανέβει από Έλληνες ψηφοφόρους, πιθανώς πέριξ του σκηνοθέτη, των πολικών κομμάτων που προωθούν την woke ατζέντα και το ανάλογο κοινό: Μπείτε ΕΔΩ, κι επιλέξτε χώρα, και δείτε ποιοι έχωσαν 10 και 9 αστεράκια επιλέγοντας τις χώρες στα κουτάκια.

Μετά κάντε και μια αναζήτηση στην google – Poor Things reviews και δείτε τα αποτελέσματα. Όχι, αυτά δεν είναι για διθυραμβική βράβευση:

rates

Δεύτερη αποκάλυψη
Η ταινία είναι τόσο πορνογραφική, που κόπηκαν σκηνές προκειμένου να προβληθεί στην Βρετανία.

Σύμφωνα με την Daily Mail, οι δημιουργοί του Poor Things αναγκάστηκαν να επεξεργαστούν ξανά μια σκηνή πριν από την κυκλοφορία της στους κινηματογράφους του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η κωμωδία, σε σκηνοθεσία Γιώργου Λάνθιμου, έχει προκαλέσει σάλο στα νούμερα τηλεθέασης στο British Board of Film Classification. Αυτό οφείλεται σε μια αμφιλεγόμενη σεξουαλική σκηνή που περιλαμβάνει δύο νεαρά αγόρια να παρακολουθούν την Bella Baxter (Emma Stone) να εργάζεται ως πόρνη αφού ο πατέρας τους την προσέλαβε για να τους μάθει πώς να κάνουν σεξ.

Η ταινία είναι επί του παρόντος πιστοποιημένη 18 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο μόνο αφού αυτή η σκηνή τροποποιήθηκε για να πληροί τα κριτήρια. Μια δήλωση του βρετανικού συμβουλίου ταξινόμησης ταινιών έγραφε: «Είδαμε αρχικά αυτήν την ταινία για συμβουλές. Ενημερώσαμε τον διανομέα ότι είναι πιθανό να ταξινομήσουμε την ταινία 18 με την προϋπόθεση ότι θα γίνουν αλλαγές σε μία σύντομη ακολουθία που απεικονίζει σεξουαλική δραστηριότητα παρουσία παιδιών.

Παρουσία παιδιών; Τι δεν καταλάβατε ακόμα;

Συνεχίστε και θα καταλάβετε.

Τρίτη αποκάλυψη
Για «Ομαλοποίηση της Παιδοφιλίας» κάνει λόγο δημοσίευμα, και δεν εκπλησσόμαστε έχοντας διαβάσει την πλοκή του έργου. Αντίθετα, μας εκπλήσσει το γεγονός ότι ουδείς στην Ελλάδα αναφέρεται σε αυτό. Πού είναι τα δικαιώματα των παιδιών, αλλά και τα ανθρώπινα γενικότερα;

«Ορισμένοι χρήστες του X τρομοκρατήθηκαν από την πλοκή της ταινίας, πολλοί από τους οποίους πιστεύουν ότι είναι μια αρρωστημένη προσπάθεια εξομάλυνσης της παιδεραστίας και του transage, (σ.σ. Κάποιος με ηλικιακή ταυτότητα που διαφέρει από τη χρονολογική του ηλικία. Τα άτομα με transage μπορεί να είναι οποιασδήποτε ηλικίας και δεν είναι όλα μικρότερα από την ηλικία τους όπου κάποιος έχει μια «ηλικιακή ταυτότητα που διαφέρει από τη χρονολογική του ηλικία»).

Η Amy Eileen Hamm, συγγραφέας στο The Post Millennial, δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο ενός άρθρου του TMZ στο X με τη λεζάντα: «Το Χόλιγουντ εξομαλύνει τo «transage» και την παιδεραστία». Και οι χρήστες στην Χ απλά συμφώνησαν. Θέλει πολύ μυαλό;

Τέταρτη αποκάλυψη
Ένα περίεργο περιστατικό συνέβη κατά την απονομή των Χρυσών Σφαιρών.

Ο κωμικός ηθοποιός Τζιμ Γκάφιγκαν πέταξε ένα παιδόφιλο αστείο και τους άφησε όλους αμήχανους και άφωνους.

Καθώς ανακοίνωνε τους υποψήφιους στην τηλεοπτική κατηγορία της stand-up κωμωδίας είπε:

«Αυτό είναι τόσο συναρπαστικό για μένα. Οι Χρυσές Σφαίρες, εννοώ, δεν μπορώ καν να πιστέψω ότι είμαι στη βιομηχανία του θεάματος. Δεν μπορώ, ξέρετε, είναι τόσο απίθανο. Είμαι από μια μικρή πόλη στην Ιντιάνα. Δεν είμαι παιδόφιλος», συνέχισε, κάνοντας μια παύση καθώς το κοινό γέλασε αμήχανα με το αστείο του.

Η είδηση, μεταξύ αστείου και σοβαρού μεταφράστηκε από τα ξένα ΜΜΕ ότι έχει να κάνει με τις λίστες Έπσταϊν και όχι ότι αποκάλεσε τους συντελεστές του Χόλυγουντ παιδεραστές.

Συμπέρασμα
Η ωδή στην «γυναικεία απελευθέρωση», που υποτίθεται είναι η ταινία, δεν είναι τίποτα άλλο από μια πορδή της woke ατζέντας και του εθνικοσοσιαλισμού.

Η ταινία βασίζεται στο μυθιστόρημα του Alasdair Gray, 1992, o οποίος αντέγραψε τον Φράνκενσταϊν με τον χειρότερο τρόπο. Ο Gray ήταν Σκωτσέζος εθνικιστής και έγραψε υποστηρίζοντας τον σοσιαλισμό και την ανεξαρτησία της Σκωτίας. Δημοσίευσε το επίγραμμα «Δούλεψε σαν να ζεις στις πρώτες μέρες ενός καλύτερου έθνους».

Ποιο είναι το καλύτερο έθνος; Μια μορφή σαν την Μπέλα, την ηρωίδα της ταινίας, που είναι νυμφομανής, «μονίμως καυλωμένη» όπως την χαρακτηρίζουν κάποια ξένα ΜΜΕ, θυμίζει Λολίτα όσο ακόμα έχει μυαλό παιδιού, και ξεσκίζεται στο σεξ επειδή και καλά ο σύζυγός της ήταν κακοποιητικός κι επιχείρησε να αυτοκτονήσει αλλά την έσωσε ο Φράσνκεσταϊν.

Και όχι, η ταινία δεν άρεσε στο ευρύ κοινό, μόνο σε αυτούς που αρέσκονται στην ανωμαλία και την έχουν βαφτίσει «πρόοδο», «απελευθέρωση», και «πολιτικά ορθό λόγο».

Σας τα επιστρέφουμε όλα, μαζί με τον εμετό μας….

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}