Κατηγορίες Blog/p/blog-page_5.html

Τετάρτη, 7 Απριλίου 2021

ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ !!!

 


Τι γράφει το bankingnews.gr :

Ενώ η κυβέρνηση έχει επιδείξει ζήλο ώστε να προχωρήσει σοβαρά θέματα της οικονομίας με επίκεντρο το Ταμείο Ανάκαμψης που εποπτεύει ορθολογικά ο Θεόδωρος Σκυλακάκης και τις τράπεζες που εποπτεύει επίσης ορθολογικά ο Γιώργος Ζαββός ο αρμόδιος υφυπουργός Οικονομικών… υπάρχουν ορισμένα θέματα που πρέπει να θίξουμε και τα οποία μετά βεβαιότητας θα βρούμε… πάλι μπροστά μας.

Βλέπουμε ορισμένα σημάδια, τα οποία μας προβληματίζουν.

Τα σημάδια σχετίζονται με το γεγονός ότι σε συστήματα εξουσίας έχουν παρεισφρήσει διάφοροι.. που δεν έχουν καμία κοινωνική αναφορά, που μετά βεβαιότητας ενδιαφέρονται για το ιδιοτελές και όχι για το δημόσιο συμφέρον.

Από τους οικονομολόγους που από το γυμναστήριο Holmes και τις συνοδείες με τεχνοκράτες με «αξία» βρέθηκαν να έχουν παρέμβαση στα δημόσια δρώμενα… έως και συστήματα που επιδοτούν, προκρίνουν και ανακυκλώνουν μονίμως τους ίδιους και τους ίδιους δημιουργώντας μια νέα γενιά άπληστων τεχνοκρατών.

Υπάρχουν φαινόμενα που προβληματίζουν και αυτά η κυβέρνηση θα πρέπει να τα δει… η κοινωνία έχει αποδείξει ουκ ολίγες φορές ότι εύκολα ξεχνάει.

Δημιουργείται μια εντύπωση ότι θα έρθει χρήμα και θα πρέπει όλοι οι φίλοι να βολευτούν.
Εάν αυτό συμβεί θα δημιουργηθεί μια κοινωνία δύο ταχυτήτων τόσο από τα χρήματα που θα έρθουν από το ταμείο Ανάκαμψης όσο και από τα χρήματα που θα δημιουργηθούν εντός της χώρας με σίγουρα αρνητικές συνέπειες.

Πικρές αλήθειες

ΛΑΒΡΑΚΙΑ...ΜΕΓΑΛΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΤΣΑΚΩΣΕ ΤΟ ΣΔΟΕ !!!

 



Δύο σημαντικές υποθέσεις φοροδιαφυγής αποκάλυψε το ΣΔΟΕ Αττικής τον μήνα Μάρτιο.

Όπως ανακοινώθηκε από το ΣΔΟΕ αυτές είναι οι εξής:

1ον.

Στις 11/3/2021 κλιμάκιο ελεγκτών της Επιχειρησιακής Διεύθυνσης ΣΔΟΕ Αττικής, που πραγματοποίησε έλεγχο για παραβάσεις του ν. 4177/2013, σε επιχείρηση που διαθέτει προς πώληση συσκευές κινητών τηλεφώνων μέσω διαδικτύου, διαπίστωσε σοβαρές ενδείξεις για εκτεταμένη φοροδιαφυγή, μέσω ανακριβών δηλώσεων ΦΠΑ και έκδοσης φορολογικών στοιχείων από αδήλωτο φορολογικό μηχανισμό.

Ζητήθηκε η άρση του τραπεζικού απορρήτου των λογαριασμών της ελεγχόμενης επιχείρησης. Από έλεγχο και διασταύρωση των στοιχείων προέκυψαν αδήλωτες εισπράξεις χρήσης 2020, αξίας άνω των 7.000.000 ευρώ, με τον αναλογούντα ΦΠΑ που δεν αποδόθηκε να υπολογίζεται σε ποσό άνω των 1.600.000 ευρώ.

ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΕΦΥΡΑ 2 !!!

 



Από το protothema.gr


«Πότε χάνεται η κρατική επιδότηση στις δόσεις των δανείων; Πότε θα διακόπτεται η κρατική ενίσχυσης και πότε το δημόσιο θα ζητά πίσω τα χρήματα του; Για πιο διάστημα μετά την λήξη του προγράμματος θα ελέγχεται ο δανειολήπτης; Τι ισχύει για τους οφειλέτες και τους εγγυητές»; Όπως κάθε πρόγραμμα, έτσι και το «Γέφυρα 2» έχει αρκετά «ψιλά γράμματα» ως προς τις προϋποθέσεις και την διαδικασία επιδότησης των επιχειρηματικών δανείων που θα ξεκινήσει στο τέλος Μαΐου. Το νέος πρόγραμμα φιλοδοξεί να αποτελέσει «σωσίβιο» για 150.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις αφού επιδοτεί ακόμα και τα «κόκκινα» καταγγελμένα δάνεια με μηνιαίες ενδύσεις της 2.500 ευρώ!

Η διαδικασίες αιτήσεων ξεκίνησε και θα διαρκέσει μέχρι τις 9 Μαΐου. Αφορά τόσο τις επιχειρήσεις που έχουν εξυπηρετούμενες οφειλές, όσο και σε επιχειρήσεις που δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις δανειακές τους υποχρεώσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η επιδότηση των τραπεζικών δανείων θα παρέχεται μέσα από ένα πλαίσιο κανόνων και υποχρεώσεων που θα πρέπει να προσέξουν πολύ οι δανειολήπτες.

Για την διευκόλυνση των δανειοληπτών σταχυολογήσαμε (από τον σχετικό οδηγό της Ειδικής Γραμματείας Δημοσίου Χρέους) απαντήσεις για μερικές από τις συνήθειες ερωτήσεις πάνω στα λεγόμενα «ψιλά γράμματα» του προγράμματος:

Τι γίνεται στην περίπτωση που υπάρχει συνοφειλέτης ή/και εγγυητής; Εντάσσονται στην ρύθμιση του νόμου και οι συνοφειλέτες ή οι εγγυητές;

Για τις ανάγκες του ν. 4790/2021 ως «οφειλέτης» νοείται το νομικό και το φυσικό πρόσωπο, ελεύθερος επαγγελματίας ή επιτηδευματίας, που έχει χρηματικές οφειλές προς Τράπεζα ή άλλο χρηματοδοτικό φορέα, είτε έχει συμβληθεί στη σύμβαση ως πρωτοφειλέτης (δηλ. άμεσα συμβαλλόμενος), είτε ως συνοφειλέτης, είτε ως εγγυητής (άρθρο 65 στοιχ.α΄ν. 4790/2021).

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι τόσο ο πρωτοφειλέτης, όσο και ο συνοφειλέτης ή ο εγγυητής μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο πλαίσιο του ν. 4790/2021. Όμως, μία μόνο συνεισφορά μπορεί να καταβληθεί για κάθε επιλέξιμη οφειλή, ακόμη και αν για την ίδια οφειλή κατατεθούν περισσότερες από μία αιτήσεις από διαφορετικούς επιλέξιμους οφειλέτες, κατά την παραπάνω έννοια (άρθρο 69 παρ. 8 του ν. 4790/2021).

Τα κριτήρια επιλεξιμότητας των αιτούντων προσώπων, είτε πρόκειται για πρωτοφειλέτη, είτε για συνοφειλέτη ή εγγυητή, είναι αυτά που αναφέρονται στο άρθρο 57§3,4 του Ν. 4790/2021 και είναι τα ίδια για όλες τις παραπάνω κατηγορίες αιτούντων. Δηλ. όταν η αίτηση υποβάλλεται από τον εγγυητή ή τον συνοφειλέτη, τότε αυτοί έχουν την ιδιότητα του «αιτούντος» και ισχύουν γι΄ αυτούς τα κριτήρια επιλεξιμότητας που ισχύουν για τους πρωτοφειλέτες αιτούντες.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ POSTAL LOCKERS !!! ΤΑ ΑΤΜ...ΓΙΑ ΤΑΧΡΥΔΡΟΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ !!!

 


Χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και έξτρα άδεια αναμένεται να γίνεται στο εγγύς μέλλον η εγκατάσταση αυτόματων μηχανημάτων για την παραλαβή και παράδοση ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών («postal lockers») σε χώρους και ακίνητα των ΟΤΑ α’ βαθμού, του Δημοσίου, δημοσίων επιχειρήσεων και εν γένει σε δημόσιους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους, από ταχυδρομικές επιχειρήσεις οι οποίες παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Μόνη προϋπόθεση είναι η διασφάλιση του απορρήτου της ταχυδρομικής αλληλογραφίας και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, σύμφωνα με όσα προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την απλοποίηση των διαδικασιών στις οικονομικές δραστηριότητες, που κατατέθηκε στη Βουλή.

Οι χώροι τοποθέτησης των μηχανημάτων («postal lockers») πρέπει να είναι σημεία εύκολης πρόσβασης σε περιοχές με συχνή διέλευση ή παρουσία κοινού, όπως πλατείες, πεζοδρόμια, διάδρομοι και είσοδοι κτηρίων, προκειμένου να επιτευχθούν η καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών και η ασφάλεια των μηχανημάτων.

ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ: ΕΡΧΟΝΤΑΙ 1,5 ΔΙΣ ΣΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ !!!



Τους βασικούς άξονες του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» παρουσίασε στην Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θόδωρος Σκυλακάκης. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο υπουργός αποκάλυψε ότι από το εν λόγω πρόγραμμα θα υπάρξει σημαντική ενίσχυση 1,5 δις ευρώ επιδοτήσεις σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Ο υπουργός ολοκληρώνοντας την παρουσίαση-ενημέρωση έστειλε σαφές μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση σημειώνοντας ότι το πρόγραμμα απευθύνεται μόνο σε επενδύσεις και ανθρώπους που είναι φερέγγυοι. «Η εποχή που έπαιρνες τα λεφτά, τα πήγαινες στο εξοχικό και το ονόμαζε ξενώνα έχει τελειώσει» υπογράμμισε.

Ο κ. Σκυλακάκης σημείωσε ότι όλοι είναι ευπρόσδεκτοι, αλλά δεν μπορείς «να κάνεις τον επενδυτή με χρήματα του κράτους και να μην βάζεις δικά σου».

Υπογράμμισε ότι το «Ελλάδα 2.0» δίνει πολύ μεγάλη δυνατότητα επενδύσεων, είναι ένα «τεράστιας δυσκολίας έργο αλλά και μια μοναδική ευκαιρία για την χώρα», ενώ τόνισε ότι υπάρχουν 1.5 δις ευρώ για επιδοτήσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων. «Τα 13 δις όμως δεν είναι δανεικά κι αγύριστα» τόνισε. «Δεν έχουμε δημοσιονομικό χώρο για να προσθέσουμε άλλα 13 δις στα δημόσια ελλείμματα».

10 ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!

 



Του Παναγιώτη Λιαργκόβα*
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΠΕ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Η αναζήτηση εξωτερικών δανείων και η συσσώρευση χρεών πέρασε από διάφορα στάδια που όμως είχαν 10 κοινά χαρακτηριστικά:
  1. Πτωχεύσεις: Πολλά δάνεια κατέληγαν σε αδυναμία εξυπηρέτησής τους, δηλαδή πτωχεύσεις, όπως το 1827, το 1893, το 1897 και το 1932 (με την τελευταία του 2010 να αποτρέπεται μόνο τυπικά),
  2. Αργόσυρτες διαπραγματεύσεις: Πριν και κυρίως μετά από κάθε αναστολή πληρωμών για εξυπηρέτηση του χρέους είχαμε επαναλαμβανόμενες και αργόσυρτες διαπραγματεύσεις για να βρεθούν συμβιβασμοί με τους δανειστές.
  3. Διεθνείς έλεγχοι: Οι στόχοι των ελέγχων διέφεραν κατά περίπτωση. Ορισμένοι όφειλαν να διασφαλίσουν τους δανειστές, άλλοι επιπροσθέτως την καλή χρήση της βοήθειας, καθώς η εμπιστοσύνη στους Έλληνες πολιτικούς ήταν ελάχιστη ή οι συνθήκες καθιστούσαν τουλάχιστον αμφίβολη την ορθή αξιοποίηση των δανείων. Για παράδειγμα, την επίσημη πτώχευση της χώρας το 1893 ακολούθησαν διαπραγματεύσεις για κάποιο συμβιβασμό με τους δανειστές, η απόρριψη από την Ελλάδα ενός συμβιβασμού που πρόβλεπε ήπιο εξωτερικό έλεγχο, ο ελληνοτουρκικός πόλεμος του 1997 και τελικά το ίδιο έτος η ψήφιση νόμου για Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο το 1898.
  4. Πολιτικές αναταράξεις και προτάσεις για παραπομπή των «υπευθύνων» για καταχρήσεις σε δίκη: Για παράδειγμα, το 1891, βουλευτές ζήτησαν και λίγο έλειψε να πετύχουν παραπομπή του Χαρίλαου Τρικούπη στο Ειδικό δικαστήριο με το σκεπτικό ότι μέρος των δανείων που είχε αναλάβει δεν χρησιμοποιήθηκαν για τους σκοπούς για τους οποίους είχαν συνομολογηθεί.
  5. Ασάφεια των ελληνικών οικονομικών λογαριασμών και λογιστικά τεχνάσματα των κυβερνήσεων: Οι ελλείψεις και οι αλλοιώσεις στοιχείων μείωναν φυσικά την αξιοπιστία των ελληνικών κυβερνήσεων. Μια άλλη μέθοδος ήταν να συντάσσονται οι προϋπολογισμοί με υπερβολικά αισιόδοξες προβλέψεις για τις φορολογικές εισπράξεις ώστε να καθησυχάζουν τους δανειστές αλλά τα αποτελέσματα απέκλιναν από τις προβλέψεις, ανοίγοντας την αυλαία για την επόμενη πράξη του δράματος. Τα παραδείγματα είναι πολλά: τα ελλείμματα της περιόδου 1882-1885 (της κυβέρνησης Χαρ. Τρικούπη), τα ελλείμματα της περιόδου 1997-2001 (κυβέρνησης Κ. Σημίτη), που διορθώθηκαν το 2004, και τα ελλείμματα του 2009 (κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή).
  6. Φαινόμενα κακοδιαχείρισης και εντυπωσιακές απάτες των πάσης φύσης εγχώριων και ξένων διαμεσολαβητών: Η κακοδιαχείριση ήταν συχνά έκφραση της άμυνας παραδοσιακών δομών και συμπεριφορών που υπεράσπιζαν τον statusquo ή απλά ιδιοτελών ατόμων. Κάνοντας ένα άλμα στον 20ο αιώνα οι τριβές των Αμερικανών συμβούλων με τους Έλληνες αξιωματούχους ήταν συνεχείς σε θέματα χρηματοδοτικών προτεραιοτήτων, αποτελεσματικής χρήσης των πόρων, νομοθετικών ρυθμίσεων κλπ. Πολλοί Έλληνες πολιτικοί προσπαθούσαν να εντάξουν τη βοήθεια σε πελατειακά προγράμματα μάλλον, παρά στην (οικονομική) λογική. Έλληνες διαπραγματευτές σε υπουργικό επίπεδο συμφωνούσαν σε συναντήσεις με εκπροσώπους των ξένων αποστολών και στη συνέχεια κατήγγειλαν τις συμφωνίες. Οι κυβερνήσεις ψήφιζαν νόμους που δεν μπορούσαν να εφαρμόσουν. Κατά χαρακτηριστικό τρόπο, οι Αμερικανοί σύμβουλοι είχαν τελείως διαφορετικές αντιλήψεις για τον ρόλο της αγοράς. Υπήρχε ένα χάσμα μεταξύ της εγχώριας πολιτικής λογικής και της αμερικανικής οικονομικής λογικής. Το πολιτικό σύστημα αντιδρούσε φανερά ή συγκεκαλυμμένα στην προσαρμογή, την οποία αντιμετώπιζε ως έξωθεν επιβαλλόμενη.
  7. Περιπτώσεις μικροψυχίας και εκδικητισμού στο πλαίσιο μιας εσωτερικής αντιπαλότητας χωρίς όρια, που αχρήστευσε το όφελος των δανείων: Οι συνέπειες των εμφυλίων κατά τη διάρκεια της επανάστασης είναι γνωστές. Το 1831 ο Ανδρέας Μιαούλης ανατίναξε στον Πόρο τη Φρεγάτα Έλλάς και την κορβέτα Ύδρα κατά το αντικαποδιστριακό κίνημα.
  8. Πλεονεξία παραγόντων του διεθνούς κεφαλαίου: Οι όροι (προμήθειες, λοιπές παρακρατήσεις) και οι διαδικασίες είχαν ως αποτέλεσμα π.χ. από τις 800 χιλιάδες λίρες ενός δανείου το 1824 να φθάσουν σε ελληνικά χέρια, κατά τους υπολογισμούς του Σπ. Τρικούπη μόλις 280 χιλιάδες λίρες.
  9. Οργανωμένες απόπειρες ξένων να εξαπατήσουν την κυβέρνηση: Τυπικό παράδειγμα η πρόταση του Γάλλου Ζουρνταίν, «ιππότη του Τάγματος των Ιπποτών της Ρόδου) που προσφέρθηκε να χορηγήσει δάνειο στην Ελλάδα για να ανακτήσει εδάφη σε ελληνικά νησιά. Το δάνειο θα χρησιμοποιείτο για να καταληφθούν νησιά του Αιγαίου. Ουσιαστικά η ελληνική κυβέρνηση δεν θα εισέπραττε τίποτε, αλλά θα έδινε τίτλους ιδιοκτησίας στο Τάγμα και θα δεσμευόταν να τους υποστηρίξει στρατιωτικά. Ευτυχώς τότε η πρόταση απορρίφθηκε από την κυβέρνηση.
  10. Μεταβαλλόμενους γεωστρατηγικούς προσανατολισμούς των μεγάλων δυνάμεων και ιδιαίτερα της Αγγλίας και της Γαλλίας: Το 1822 η Αγγλία υιοθέτησε ευνοϊκή στάση έναντι των επαναστατημένων Ελλήνων προκειμένου να προλάβει την κάθοδο της Ρωσίας προς τη Μεσόγειο! Γεωστρατηγικοί λόγοι επηρέασαν την αμερικανική συνδρομή προς την Ελλάδα κατά τη διάρκεια του εμφυλίου και, πιθανότατα, το πρωτοφανές πρώτο δάνειο του 2010.

ΥΠΕΡΒΑΣΗ NEWS 07/04/2021

 

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ :

Τρίτη, 6 Απριλίου 2021

ΜΕΤΡΟ: ΠΡΟΧΩΡΑ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑ !!!

 



Ολοκληρώθηκε η συγκοινωνιακή μελέτη για την επέκταση της γραμμής 2 του μετρό που προβλέπει επέκταση περίπου 4,5 χιλιομέτρων προς Γλυφάδα με τρεις σταθμούς.

Βήμα-βήμα προχωρά η ωρίμανση των νέων έργων Μετρό στην Αθήνα και ένα από αυτά είναι η επέκταση της γραμμής 2 προς Γλυφάδα. Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, από το 2020, η Αττικό Μετρό, με εντολή του υπουργού ΥΠΟΜΕ, Κώστα Καραμανλή, είχε ξεκινήσει κάποιες πρώτες μελέτες για τη συγκεκριμένη επέκταση.

Προσφάτως σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ολοκληρώθηκε η συγκοινωνιακή μελέτη για την τεκμηρίωση της σκοπιμότητας της βέλτιστης λύσης για την χάραξη της επέκτασης με την οποία ολοκληρώνεται το νότιο άκρο της γραμμής.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η βέλτιστη χάραξη περιλαμβάνει μία επέκταση περίπου 4,5 χιλιομέτρων και κλείδωσε τη χωροθεσία για συνολικά τρεις σταθμούς. Πρόκειται για τους σταθμούς: Πλατεία Μακεδονίας, Άνω Γλυφάδα και Γλυφάδα.

ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ: ΑΠΟΧΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ !!!

 



Από το dikastiko.gr

Την αποχή από τα καθήκοντά τους από τις 6 έως τις 9 Απριλίου 2021 ανακοίνωσαν οι Δικηγόροι της Ημαθίας, με σχετική ανακοίνωση του Δικηγορικού Συλλόγου Βέροιας.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται:

“Το ΔΣ του Δικηγορικού Συλλόγου Βέροιας αποφάσισε ομόφωνα:

Ο ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ ΜΙΛΗΣΕ !!! ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΠΤΩΧΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΟ 2021 !!!

 


Tον κώδωνα του κινδύνου για κύμα πτωχεύσεων και εκτόξευση της ανεργίας, μετά την πανδημία, με συνακόλουθη αύξηση των κόκκινων δανείων και σοβαρές δημοσιονομικές επιπτώσεις, έκρουσε ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας Γιάννης Στουρνάρας στη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης της ΤτΕ.

Ειδικότερα, αναφερόμενος στο τοπίο που θα διαμορφωθεί μετά το πέρας της πανδημίας ο Γ. Στουρνάρας ανέφερε ότι η ελληνική οικονομία έχει να αντιμετωπίσει δύο σημαντικούς κινδύνους, την εμφάνιση ενός μεγάλου αριθμού πτωχεύσεων μη βιώσιμων επιχειρήσεων και την κατάργηση πολλών θέσεων εργασίας, κυρίως σε υπηρεσίες διαμεσολαβητικού χαρακτήρα και σε κλάδους εντάσεως εργασίας χαμηλής εξειδίκευσης.

Το ενδεχόμενο πτώχευσης μεγάλου αριθμού οριστικά μη βιώσιμων επιχειρήσεων ενέχει σημαντικούς πιστωτικούς κινδύνους (νέα ΜΕΔ) και δημοσιονομικούς κινδύνους (καταπτώσεις κρατικών εγγυήσεων, οριστική διαγραφή χρεών προς το Δημόσιο, εισοδηματική στήριξη στους απολυόμενους εργαζομένους), οι οποίοι επηρεάζουν αρνητικά το χρηματοπιστωτικό τομέα και επιβραδύνουν την επιστροφή στη δημοσιονομική ισορροπία.

Για το λόγο αυτό, όπως εξήγησε, η ελληνική οικονομία αντιμετωπίζει δύο σοβαρές προκλήσεις:

ΔΕΙΤΕ ΟΣΟΙ ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ "ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΠΙΤΙ" ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ !!!

 

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΛΑΤΣΗ ΣΤΑ...ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ !!!





Από το banks.com.gr

Iδιαίτερη αίσθηση στην αγορά και αλυσιδωτές αντιδράσεις προκάλεσε η αποκάλυψη του εξειδικευμένου συνδρομητικού portal www.nplconfidential.com για την είσοδο της οικογένειας Λάτση στην αγορά των “κόκκινων δανείων” της χώρας μας.

Όπως αναφέρει το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του www.nplconfidential.com, ένα μεγάλο πακέτο κόκκινων δανείων που βρίσκονταν στο χαρτοφυλάκιο της Τράπεζας Πειραιώς περνά στον έλεγχο εταιρείας συμφερόντων της οικογένειας Λάτση.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που επικαλείται το www.nplconfidential.com, στο πακέτο των δανείων αυτών περιλαμβάνονται και δάνεια ύψους περίπου 50 εκατ. Eυρώ της εκδοτικής εταιρείας «Πρώτο Θέμα Εκδοτική» τα οποία περιήλθαν σε fund / εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων.

Εν συνεχεία μεταβιβάστηκαν σε εταιρεία συμφερόντων της Μαριάννας Λάτση, η οποία τον τελευταίο καιρό βρίσκεται στο προσκήνιο επιχειρηματικών εξελίξεων, πραγματοποιώντας εξαγορές και αποκτώντας συμμετοχές σε εταιρείες διαφόρων κλάδων ( ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κλπ).

Πιθανότατα η συναλλαγή έγινε μέσω της πώλησης από την Τράπεζα Πειραιώς του project Trinity I, που περιλάμβανε δάνεια σε βαθιά καθυστέρηση των μονών Βατοπεδίου και Σίμωνος Πέτρας καθώς και των απαιτήσεων του Πρώτου Θέματος, στην Intrum Hellas.

ΤΟ «ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ» ΤΟΥ...FACEBOOK !!!

 


του Κωνσταντίνου Γιαννακόπουλου, 
καθηγητή Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών


« Καθώς η κοινότητά της αυξήθηκε σε περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια άτομα, έγινε όλο και πιο ξεκάθαρο για την εταιρία Facebook ότι δεν θα έπρεπε να λαμβάνει από μόνη της τόσες πολλές αποφάσεις σχετικά με την έκφραση και την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Το Oversight Board δημιουργήθηκε για να βοηθήσει το Facebook να απαντήσει σε μερικές από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις σχετικά με την ελευθερία της έκφρασης στο διαδίκτυο: τι πρέπει να καταργήσει, τι να αφήσει και γιατί. Το συμβούλιο χρησιμοποιεί την ανεξάρτητη κρίση του για να υποστηρίξει το δικαίωμα των ανθρώπων στην ελεύθερη έκφραση και να διασφαλίσει ότι τα δικαιώματα αυτά γίνονται σεβαστά επαρκώς. Οι αποφάσεις του συμβουλίου για τη διατήρηση ή την ανατροπή των αποφάσεων περιεχομένου του Facebook θα είναι δεσμευτικές, πράγμα που σημαίνει ότι το Facebook θα πρέπει να τις εφαρμόσει, εκτός αν κάτι τέτοιο θα μπορούσε να παραβιάσει το νόμο ». Mε το κείμενο αυτό υποδέχεται τους αναγνώστες της η ιστοσελίδα του Oversight Board (ΟΒ), του εποπτικού συμβουλίου που ήδη αποκαλείται «Ανώτατο Δικαστήριο» του Facebook.

Το ΟΒ συγκροτήθηκε στο πλαίσιο μιας πολιτικής αυτορρύθμισης του Facebook, το οποίο έχει επανειλημμένα δεχτεί επικρίσεις πάνω σε θέματα διαχείρισης περιεχομένου και βλέπει τα εθνικά κράτη και τους διακρατικούς οργανισμούς να εξοπλίζονται με νέα θεσμικά μέσα ελέγχου του, όπως είναι η Digital Services Act και η Digital Market Act που δρομολογεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Μετά από μια μακρά διαδικασία, το ΟΒ απέκτησε τα πρώτα 20 μέλη του, στα οποία περιλαμβάνονται μία πρώην Πρωθυπουργός, μία κάτοχος Νόμπελ Ειρήνης, συνταγματολόγοι και ειδικοί σε θέματα δικαιωμάτων που έχουν ζήσει σε 27 χώρες και μιλούν τουλάχιστον 29 γλώσσες, καίτοι το ένα τέταρτο αυτών των μελών προέρχεται από τις ΗΠΑ.

ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ: Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ !!!

 



Την εσωτερική “σύγκρουση” απόψεων εντός της Δικαιοσύνης και των συλλειτουργών της σχετικά με το περαιτέρω άνοιγμα των δικαστηρίων, την ώρα που επιχειρείται συνολικά η χώρα να πάει ένα βήμα (λειτουργίας) παρακάτω με σελφ τέστ και άλλες δικλείδες, έρχεται να αναδείξει η έστω μερική (και εξαιρετικά περιορισμένη σε σχέση με το αρχικό σχέδιο που είχε αποφασιστεί σε σύσκεψη της περασμένης Τρίτης) λειτουργία των δικαστηρίων από αύριο.

Από τη μια πλευρά οι δικαστές (όπως εκφράζονται μέσα από τις ανακοινώσεις της Ένωσης Δικαστών Εισαγγελέων) και οι δικαστικοί υπάλληλοι που ουσιαστικά εκφράζουν σοβαρές ενστάσεις και από την άλλη οι δικηγόροι που ζητούν ουσιαστικά περαιτέρω άνοιγμα (πλην πλειστηριασμών για κοινωνικούς λόγους). Σε αυτό το μοτίβο “διαφωνίας” πρέπει να ισορροπήσει το υπουργείο Δικαιοσύνης το οποίο αναγκάστηκε την περασμένη βδομάδα να μπεί σε μια διαδικασία “μπρος- πίσω” σε σχέση με όσα είχαν συμφωνηθεί στη διευρυμένη σύσκεψη της Τρίτης, στην διάρκειας της οποίας ούτε οι εκπρόσωποι δικαστικών σχηματισμών, ούτε οι δικαστικοί υπάλληλοι ούτε βέβαια οι δικηγόροι είχαν διαφωνήσει με το μεγάλο άνοιγμα.

Πάντως όλοι οι φορείς της Δικαιοσύνης συμφωνούν να γίνει άμεσα εμβολιασμός των λειτουργών της Δικαιοσύνης και να διενεργούνται rapid test.


Οι δικαστές: Επικίνδυνο το «άνοιγμα» δικαστηρίων
SSL Certificates