Κατηγορίες Blog/p/blog-page_5.html

Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014

ΑΡΘΡΟ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ PSI+ KAI TΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!

                                       Γράφει ο Γιάννης Κυριακόπουλος
PSI+ : H "θυσία" των αποταμιευτών και οι ευθύνες των τραπεζών !!!



Πρόλογος

Κατά την θητεία μου (Φεβ. 2009-Φεβ. 2013 στην θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΑΕΔΑΚ Ασφαλιστικών Οργανισμών (γνωστής και ως «ΑΕΔΑΚ ΙΚΑ», www.hpmf.gr), μου έλαχε ο «κλήρος» να διαχειρισθώ την χειρότερη περίοδο στην Σύγχρονη Οικονομική Ιστορία παγκοσμίως, καθώς είχε ήδη μεσολαβήσει η χρεοκοπία της Lehman Brothers το 2008, η χρεοκοπία Κράτους στην Ευρωπαϊκή Επικράτεια (Ισλανδία), και από τον Οκτώβριο του 2009 έως τον Μάρτιο του 2012 η κατακρήμνιση της αξίας των Ελληνικών Ομολόγων με τις σχετικές αποδόσεις των ΟΕΔ να «ίπτανται» από τις 114 μονάδες βάσης «spread» τον Σεπτέμβριο του 2009 στις 4246 μονάδες στις 9 Μαρτίου του 2012...

Έχοντας ένα εξαιρετικά ευμεγέθες χαρτοφυλάκιο ΟΕΔ, η συμμετοχή μας στο PSI κατέστη «μονόδρομος», καθώς αυτό ήταν προαπαιτούμενο για την «ομαλή» διαχείριση της «οιονεί χρεοκοπίας», της Ελλάδος, η οποία ήταν «ante portas».

Μετά τις εκλογές του Ιουνίου 2012, κι ενώ πλέον η κατάσταση στις Αγορές είχε αρχίσει να ομαλοποιείται, μετά από πολύ περίσκεψη αλλά και σχολαστική διερεύνηση των «υπόκωφων» κινήσεων των διάφορων επενδυτικών σχημάτων, αποφασίσαμε να κινηθούμε σε μία «νεκρή» χρονικά περίοδο και μεταξύ του Αυγούστου-Οκτωβρίου 2012, επανεπενδύσαμε τα κεφάλαια που είχαν ανταλλαγεί με τα Ομόλογα του EFSF αφού τα ρευστοποιήσαμε πρώτα στο par (δηλαδή στο 100%, αζημίως), σε Νέα Ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου, δηλ. σε όλη τη χρονοσειρά εκδόσεως 2023-2042, σε μία τιμή η οποία τελικώς διαμορφώθηκε σε έναν μέσο όρο από 17-23%.

Σήμερα, μετά από 1 σχεδόν χρόνο, «καμαρώνουμε» τις αποδόσεις της κινήσεώς μας να υπερβαίνει το 100%, υποσκελίζοντας ενδεχομένως αρκετούς πολύ πιο «εξελιγμένους» επαγγελματίες fund managers κι επιτυγχάνοντας πρακτικά να διαγράψουμε ΕΝΤΕΛΩΣ τις σημαντικές ζημίες από το PSI και να γυρίσουμε σε κέρδη!

(Αν κάνει κανείς τον κόπο και μπεί στην ιστοσελίδα της Ενώσεως Θεσμικών Επενδυτών,www.ethe.org.gr/ στατιστικά/βάση δεδομένων/σωρευτικές αποδόσεις ανά κατηγορία /Μικτά Αμοιβαία Κεφάλαια/διάρκεια: 19.11.2002-31.12.2013) θα διαπιστώσει με έκπληξη ότι εάν κατά την έναρξη συστάσεως του Α/Κ Μικτό Εσωτερικού (ΟΕΔ 50%, Μετοχές FTSE 40%, Mετρητά 10%), τα Ασφαλιστικά Ταμεία επένδυαν το Ενεργητικό τους, θα είχαν σήμερα (μετά από πολλαπλές κρίσεις στον Χρηματοπιστωτικό Τομέα που έλαβαν χώρα μέσα σε 5 χρόνια) σωρευτική απόδοση 44%! Δηλαδή, εάν δεν υποχρεούντο με βάση την πάγια (αντεπιστημονική και αντίθετη με το Ενωσιακό Δίκαιο της MIFID) νομοθεσία να τοποθετούν σχεδόν καθ’ ολοκληρίαν τα διαθέσιμά τους στην ΤτΕ, δεν θα είχαν υποστεί σήμερα την κυριολεκτική «σφαγή» τους μετά το PSI αντιθέτως θα είχαν ετήσια απόδοση περί το 4%!

Τρέχουσα κατάσταση

Σήμερα, ως νομικοί επιστήμονες διερευνούμε με τους συνεργάτες μου τις ευθύνες των Τραπεζών που διέθεσαν τα ΟΕΔ είτε στους κατ’ επιλογή είτε στους κατ’ ανάγκη επενδυτές. Στην δεύτερη κατηγορία ανήκουν οι απολυμένοι - πρώην εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή Αεροπορία και οι προμηθευτές υγείας που υποχρεώθηκαν από το Ελληνικό Κράτος να πληρωθούν με ομόλογα αντί με μετρητά.

Ταυτόχρονα ξεκινούμε την διαδικασία προσφυγής στο Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Τράπεζας με έδρα την Washington (International Center for the Settlement of Investment Disputes- www.ICSID.org) μέρους των χιλιάδων Ελλήνων Καταθετών-Επενδυτών Αξιογράφων κατά της Κυβερνήσεως της Κύπρου.

Η εμπειρία από την ταυτόχρονη ενασχόληση με τις δύο αυτές κατηγορίες υποθέσεων, μας έχει δώσει την πραγματική «τύχη» να μελετούμε τις πτυχές των δύο συνεπακόλουθων αναδιαρθρώσεων Χρέους που έγιναν στην Ευρώπη που υλοποιήθηκαν όμως με διαφορετικά «μοντέλα» το κάθε ένα, δηλαδή αυτό που μάθαμε να αποκαλούμε “bail out” και “bail in”, αντιστοίχως δηλαδή η περίπτωση της Ελλάδος, που «διασώθηκε» με έξωθεν χρηματοδότηση και της Κύπρου που «διασώθηκαν» οι Τράπεζές της με «ίδια μέσα», δηλαδή με την «δήμευση» της περιουσίας των Καταθετών (για τα ποσά άνω των 100.000 ευρώ) και των κατόχων αξιογράφων (ομολόγων – μετοχών).

Αυτό που έγινε στην Ελλάδα, ακολούθησε το σκεπτικό που αντιστοίχως ΔΕΝ έγινε στην Κύπρο: Σύμφωνα με τις αποφάσεις/σχετική νομολογία των Διεθνών Διαιτητικών Δικαστηρίων (μεταξύ άλλων και του ICSID), για να είναι η απαλλοτρίωση περιουσίας νόμιμη και να μην επιδέχεται προσβολής, «θα πρέπει αυτή να γίνεται για λόγους υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος, με νόμιμη διαδικασία, με την καταβολή άμεσης, επαρκούς και αποτελεσματικής αποζημιώσεως» (Σχετ. Διμερής Συμφωνία Ελλάδος-Κύπρου 2100/92, ΦΕΚ 191).) ‘Ολες τις ως άνω προυποθέσεις η Κυβέρνηση της Κύπρου τις παραβίασε, ανοίγοντας διάπλατα τον δρόμο για διεθνή προσφυγή, στην οποία ήδη προχωρούμε.

Για την επιτυχή αναδιάρθρωση του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους θα έπρεπε να συμφωνήσει η πλειοψηφία της “ad hoc” συσταθείσης Γενικής Συνελεύσεως Πιστωτών του Ελληνικού Δημοσίου» (σε σύνολό τους άνω των 2.500 Θεσμικών Επενδυτών, Ταμείων, Οργανισμών, Τραπεζών παγκοσμίως) σε ποσοστό άνω του 66,5%, σε μία «λύση» επιμηκύνσεως της λήξεως των ΟΕΔ σε χρόνο αρκετά πέραν του τρέχοντος και επιπλέον σε μία «εθελοντική» αντικατάσταση της ονομαστικής τους αξίας με μειωμένη. Εθελοντική γιατί, εάν αυτή δεν επιτυγχανόταν, θα έπρεπε αυτή να γίνει «υποχρεωτικά», δηλαδή θα ενεργοποιούνταν οι προϋποθέσεις επελεύσεως «πιστωτικού γεγονότος», δηλαδή η Χώρα θα οδηγείτο σε «τεχνική» Χρεοκοπία, με την πλήρη νομική της έννοια, όπως αυτή ορίζεται από την ISDA (International Swaps & Derivatives Association”), ανοίγοντας τον «Ασκό του Αιόλου» και τη «νομοτελειακή» έξοδο από το Ευρώ (...).

Δεδομένης της επιχειρηματολογίας που αναπτύξαμε ανωτέρω, ότι δηλαδή μέσω του PSI αποσοβήθηκε η Χρεοκοπία της Ελλάδος, από την πρώτη στιγμή που δεχθήκαμε να αναλάβουμε υποθέσεις ζημιωθέντων συμπολιτών μας αλλά και αλλοδαπών για άσκηση αγωγών αποζημιώσεων από το «κούρεμα» (όπως βαφτίστηκε κατ’ ευφημισμόν, η περιουσιακή σφαγή εκόντων ακόντων των επενδυτών σε ΟΕΔ, καθώς η ονομαστική μεν ζημία ήταν «μόνον» στο 53,5%, η ζημία σε παρούσες αξίες δε έφθανε το 70%), αντιμετωπίσαμε με σκεπτικισμό την ενδεχόμενη προσφυγή κατά του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς θεωρήσαμε ab initio ότι μια τέτοιου είδους νομική βάση θα προσέκρουε στην θεωρία του “jus neccesitatis”, και την εφαρμογή του λατινικού γνωμικού του «lex populi suprema lex esto”, δηλαδή την θεωρία του «Δικαίου της Ανάγκης» και άρα της προασπίσεως του «Υπέρτερου Δημοσίου Συμφέροντος».

Ας δούμε όμως τι συνέβη στην Ελλάδα, και πώς το Πρόγραμμα Οικειοθελούς (sic) Ανταλλαγής τελικώς εφαρμόσθηκε:

Ποιοι ήσαν κατά την Ανταλλαγή Ομολόγων οι «Ομολογιούχοι»;

Εδώ κρύβεται και «το κλειδί» για την ερμηνεία πολλών που συμβαίνουν έως και σήμερα, ιδιαίτερα με το Πρόγραμμα Ανακεφαλαιοποίησης των Τραπεζών μέσω του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητος (T.X.Σ.), το οποίο «προικοδοτήθηκε» από τα Ευρωπαικά Κράτη από κοινού (αφού σε αυτά πλέον πέρασε η «κυριότητα» των Νέων Ελληνικών Ομολόγων) με 50 δισεκατομμύρια ευρώ, για την κάλυψη του Δείκτη Κεφαλαιακής Επαρκείας τους σε ανεκτά επίπεδα, κυρίως για τις ζημίες που υπέστησαν από το PSI.

Γιατί έγινε αυτό; Γιατί σύμφωνα με την Πρόσκληση και το Πληροφοριακό Δελτίο με ημερομηνία 24/02/2012 που εκδόθηκε και δημοσιεύθηκε από την Ελληνική Δημοκρατία, όπως προβλέπεται στην Σελίδα 2 με επικεφαλίδα «Ορισμοί», ομολογιούχοι δεν ήσαν οι «τελικοί αποδέκτες-φυσικοί κύριοι και κάτοχοι», αλλά οι «Φορείς του Συστήματος Παρακολούθησης Συναλλαγών επί Τίτλων με Λογιστική Μορφή (‘Αυλοι Τίτλοι)- ΣΠΑΤ» και ΜΟΝΟΝ οι «Φορείς του Αντίστοιχου Συστήματος Εκκαθάρισης Εκδότη θα δικαιούνται να υποβάλλουν Εντολές Συμμετοχής», δηλαδή μόνον οι Τράπεζες. (Σελ. 3 «Ομολογιούχοι»).

‘Αρα, κατά την διαδικασία αυτή, οι –ας τους ονομάσουμε εδώ– «Τελικοί Αποδέκτες», δηλαδή τα Φυσικά Πρόσωπα, οι Εργαζόμενοι της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, οι Εταιρείες του χώρου των Υπηρεσιών Υγείας,, τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, ο ΟΕΚ, τα Ασφαλιστικά Ταμεία, η Εκκλησία της Ελλάδος κλπ, ΔΕΝ συμμετείχαν στην διαδικασία Ανταλλαγής, αλλά η συμμετοχή τους «διαπιστώθηκε» μέσω της αποστολής του σχετικού εντύπου (Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον να μπορούσαμε έστω και εκ των υστέρων να διαπιστώναμε την ακρίβεια της σχετικής διαδικασίας).

Τα ομόλογα ως επενδυτικά προϊόντα και οι κίνδυνοι που φέρουν

Τα ομόλογα (εν γένει) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ, δεν προσομοιάζουν με αυτές, ούτε με τις επί προθεσμία, ούτε ακόμη και με τα ΕΓΕΔ: είναι μακροπρόθεσμα χρεόγραφα διαρκείας πέραν του ενός έτους που εκδίδονται είτε από το Δημόσιο είτε από ιδιωτικούς οργανισμούς (π.χ. τράπεζες, επιχειρήσεις κλπ), και χρησιμοποιούνται για τον δανεισμό κεφαλαίων από το επενδυτικό κοινό (κινητές αξίες του άρθρου 2 παρ. 13 περ. (β) ν. 3606/2007).

Τα ομόλογα είναι πάντοτε επενδυτικά προϊόντα και εμπεριέχουν δύο μορφές κινδύνων: α) αυτούς που προέρχονται από τη φύση τους ως χρεόγραφα, β) αυτούς πού προέρχονται από το γεγονός ότι διαπραγματεύονται σε αγορά.

Πράγματι, οποιοδήποτε χρηματοοικονομικό προϊόν διαπραγματεύεται σε ελεύθερη ή οργανωμένη αγορά υπόκειται σε μία σειρά κινδύνων των οποίων η έκταση δεν εξαρτάται, όπως συχνά θεωρείται, μόνο από τη φύση του προϊόντος αλλά και από την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς κατά την κρίσιμη χρονική στιγμή. Ειδικά όσον αφορά τα κρατικά χρεόγραφα, τα αποτελέσματα της επέλευσης των συστημικών κινδύνων (με άλλα λόγια αυτών που προέρχονται από το γεγονός ότι διαπραγματεύονται σε αγορά) μπορεί να είναι πολύ έντονα λόγω της ευρύτατης δημοσιότητας που συνοδεύει αυτήν την εξέλιξη.

Στο μέτρο που τα ομόλογα δεν απευθύνονται μόνο σε επαγγελματίες επενδυτές αλλά και στο ευρύ επενδυτικό κοινό, η διεθνής συναλλακτική πρακτική και δεοντολογία, σε συνδυασμό με τις εθνικές νομοθεσίες έχει παγιώσει και ενισχύσει μία υποχρέωση πληροφόρησης για την ύπαρξη αυτών των κινδύνων, η οποία βαρύνει τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που πωλούν τους τίτλους στο ευρύ κοινό (σχετική η Οδηγία 2004/39/ΕΚ, όπως ισχύει «για τις αγορές χρηματοπιστωτικών μέσων», ο ν.3606/2007,η ΠΔ/ΤΕ 2501/31.10.2002(Α 277) για την ενημέρωση των συναλλασσομένων με τα πιστωτικά ιδρύματα, οι Κανόνες Συμπεριφοράς Επιχειρήσεων Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών (ΦΕΚ 2136/Β/2007). Πράγματι, ενώ ο κίνδυνος του ομολόγου ως χρεογράφου είναι περισσότερο ή λιγότερο αντιληπτός απ΄ το ευρύ κοινό, οι κίνδυνοι της αγοράς απαιτούν μια εξήγηση από το εξειδικευμένο προσωπικό που είναι επιφορτισμένο με την πώληση των ομολόγων.

• Επιπλέον, και αναφορικά με την έκδοση Ομολόγων, ανεξαρτήτως προελεύσεως του Εκδότη (δηλαδή αν είναι δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας) και του ειδικότερου σκοπού εκδόσεώς τους, υπάρχει και μια επιπλέον «υποβοήθηση» των επενδυτών, ώστε με διαφανή αλλά και παγκοσμίως κοινά αποδεκτό τρόπο, να αντιλαμβάνονται τους κινδύνους που φέρουν αυτά, αυτή της «βαθμολόγησης του κινδύνου» που φέρουν. Η «βαθμολόγηση του κινδύνου» έχει γίνει αποδεκτό ότι γίνεται μέσω της λεγόμενης «Πιστοληπτικής Αξιολογήσεως» του Εκδότη Ομολόγου-Δανειολήπτη από Οργανισμούς Αξιολόγησης Διεθνούς Βεληνεκούς, όπως οι FTSE, MOODY΄S, S&P κλπ., οι οποίοι σε τακτά χρονικά διαστήματα και με στατιστικές μεθόδους αλλά και επιστημονικά αποδεκτές «παραμετροποιήσεις» κινδύνων, «μετρούν», το κατά πόσον αξιόχρεος είναι ο εκδότης του κάθε ομολόγου. Αναλόγως του κινδύνου αφερεγγυότητος που διαπιστώνουν, «βαθμολογούν» με την χρήση της αλφαβήτου τον εκάστοτε Εκδότη και αναλόγως, εάν αυτός είναι απολύτως φερέγγυος του απονέμουν την ύψιστη βαθμίδα, ήτοι «ΑΑΑ» ή κάτι παρεμφερές, ανάλογα με τον τρόπο που προβλέπει ο κάθε Οργανισμός Αξιολόγησης, ή εάν είναι απολύτως αφερέγγυος την βαθμίδα «D» εκ της αγγλικής λέξεως “Default” που σημαίνει χρεοκοπία.

• Συμπερασματικά επισημαίνεται ότι όσο υψηλότερος είναι ο βαθμός πιστοληπτικής ικανότητας (π.χ. ΑΑΑ) τόσο μικρότερος ο κίνδυνος χρεοκοπίας του εκδότη και ως εκ τούτουχαμηλότερες οι αποδόσεις στη λήξη και υψηλότερες.

• Αντιστοίχως, η τρέχουσα αξία («η εμπορική αξία») του ομολόγου κατά την διαπραγμάτευση έως την λήξη του δεν μεταβάλλεται σε σχέση με την αρχική «ονομαστική» του, ενώ εάν το ομόλογο είναι «υψηλού ρίσκου», δηλαδή έχει «χαμηλή πιστοληπτική διαβάθμιση», πχ. ΒΒΒ, τότε οι επενδυτές «σπεύδουν» να το ρευστοποιήσουν, πριν να φθάσει στην ημερομηνία ωριμάνσεως-λήξεώς του, καθώς «φοβούνται» το ενδεχόμενο αφερεγγυότητος και άρα ο εκδότης κατά την λήξη να αθετήσει την υποχρέωση πληρωμής ακεραίας της ονομαστικής αξίας.

• Συνέπεια αυτού είναι, η τρέχουσα αξία των ομολόγων αυτών να έχει ενίοτε και ιλιγγιώδη μεταβλητότητα (“volatility”) και μάλιστα εξ αυτού του λόγου, η αγορά ομολόγων να θεωρείται από τις πλέον «επικίνδυνες» για τον συντηρητικό επενδυτή αγορές!

• Επιπλέον, και λόγω της ανάγκης που δημιουργήθηκε μετά την ενσωμάτωση των Χωρών - Μελών της Ε.Ε. στο ευρώ για ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΗ αποτίμηση των ομολογιακών εκδόσεων ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΜΕΛΟΥΣ σε όρους κατανοητούς από τις Διεθνείς Αγορές, άρχισε να λειτουργεί και μια άλλη «Αγορά» (Πολυμερές Σύστημα Διαπραγμάτευσης), στην οποία τέθηκαν προς διαπραγμάτευση προϊόντα-παράγωγα (“derivatives”) με «υποκείμενη αξία» την διαφορά μεταξύ του κόστους δανεισμού των διαφόρων κρατών-μελών με το κόστος δανεισμού της πλέον «πειθαρχημένης» δημοσιονομικά και «φερέγγυας» χώρας, δηλαδή της Γερμανίας.

• ‘Ετσι, οι διεθνείς επενδυτές, τιμολογώντας την διαφορά μεταξύ του κόστους δανεισμού π.χ. της Ελλάδος με αυτό της Γερμανίας, σε «πραγματικό χρόνο», δηλαδή σε συνεχή διαπραγμάτευση, μπορούσαν να «αποτιμήσουν» ανά πάσα στιγμή τον κίνδυνο αφερεγγυότητος, ανεξαρτήτως του εάν όλες οι χώρες χρησιμοποιούν το ίδιο νόμισμα βάσης, δηλ. το ευρώ, με βάση τις περιοδικές αναβαθμίσεις ή υποβαθμίσεις των Εκδόσεων Χρέους του κάθε Κράτους Μέλους έναντι του Κόστους Δανεισμού της Χώρας-Βάσης Υπολογισμού (Γερμανίας).

• Η εξαιρετικά ευαίσθητη αυτή σε διακυμάνσεις διαφορά, με τον διεθνή όρο "Greek Spread Against German Bund”,(GRKSPD), απετέλεσε έναν επιπλέον τρόπο, με τον οποίο στην σύγχρονη οικονομική–χρηματιστηριακή πραγματικότητα, όλοι οι επενδυτές διεθνώς, μπορούν με έναν κατανοητό, προσιτό, συνεχώς διαπραγματευόμενο και διαφανή σε όλους τρόπο, να αποτιμήσουν το «ρίσκο» των εκδόσεων χρέους του Ελληνικού Δημοσίου, έναντι αυτού της Γερμανίας. Το «GRKSPD» διακυμάνθηκε από τον Ιούνιο του 2010 έως τον Ιούνιο του 2013, από τις 600 περίπου μονάδες τον Ιούνιο 2010 στις 4.200 (!!!) μονάδες τον Μάρτιο του 2012 (P.S.I.), για να υποχωρήσει σήμερα στις 850 περίπου μονάδες.

Αντιστοίχως, οι αποδόσεις των Ελληνικών Ομολόγων, (όχι φυσικά των παλαιών, προ του PSI), αλλά των Νέων (Βρετανικού Δικαίου) να έχουν μια ιλιγγιώδη συμπεριφορά, και ενώ η ονομαστική τους αξία στην λήξη (2023-2042) να είναι στο “par” δηλαδή στο 100%, η τρέχουσα αξία του «καλαθιού» ομολόγων που έχουν αντικαταστήσει τα παλαιά ελληνικά, από τον Ιούλιο του 2012 έως και σήμερα, να κυμαίνεται από το 10-12% στο 50-60% σήμερα!

Οι Ευθύνες των Τραπεζών κατά την διάθεση των Ομολόγων

ΣΟΚ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ !!!

ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ : ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΑΜΠΕΛΑ !!!






Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Η ΤΡΟΪΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ !!!


















ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ !!! ΕΤΣΙ ΕΚΛΕΒΕ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ Η ΜΠΑΤΑΧΤΣΟΥ ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ !!!

ΚΟΥΝΑΝΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ !!!

Η υπουργός κυβερνητικής προπαγάνδας του μνημονίου Σοφία Βούλτεψη, έκλεβε στα χαράτσια της ΔΕΗ !!!

Την κυβερνητικό εκπρόσωπο ξεσκεπάζει ο Νίκος Φωτόπουλος παρουσιάζοντας στοιχεία σύμφωνα με τα οποία πληρώνει σχεδόν τα μισά χαράτσια και τους υπόλοιπους φόρους περιουσίας αποκρύπτοντας 140 τ.μ. από την κατοικία της.


Ο κύριος Φωτόπουλος δικάζεται σε λίγες ημέρες για την προηγούμενη αποκάλυψη που είχε κάνει σχετικά με τις χαριστικές ρυθμίσεις Βενιζέλου στους ολιγάρχες και τα επιμέρους σκάνδαλα, όπως αυτό του ΣΚΑΪ που δεν κατέβαλε κανένα φόρο ακίνητης περιουσίας ή χαράτσι.

Γεναιόδωρη «έκπτωση» στα χαράτσι, για την κυβερνητική εκπρόσωπο Σοφία Βούλτεψη, καταγγέλει ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ Νίκος Φωτόπουλος και μέσω του ΤPP της απευθύνει το εξής ερώτημα:

«Κυρία Βούλτεψη, πως ως κυβερνητική εκπρόσωπος, κουνάτε το δάκτυλο και δίνετε μαθήματα ηθικής, σε μία εξοντωμένη από τα μνημόνια κοινωνία όταν εσείς η ίδια, δεν είστε συνεπής στις υποχρεώσεις σας απέναντι στο κράτος; Υποχρεώσεις, στις οποίες, καθημερινά και με υπερβάλλοντα ζήλο, ζητάτε να ανταπεξέλθει ένας οικονομικά γονατισμένος λαός;».

Βάσει των περιουσιακών στοιχείων τα οποία κατέθεσε η κυβερνητική εκπρόσωπος με τη δήλωση του πόθεν έσχες στο ελληνικό κοινοβούλιο, κατέχει μεταξύ άλλων, ακίνητο στη Γλυφάδα 239 τετραγωνικών κύριων χώρων και 130 τετραγωνικών βοηθητικών χώρων, σύνολο δηλαδή 369 τ.μ. Στα αρχεία όμως των πληροφοριακών συστημάτων της ΔΕΗ είναι άλλη η εικόνα :


«Τα τετραγωνικά που έχουν δηλωθεί για το συγκεκριμένο ακίνητο, εκ των οποίων υπολογίζονται τα χρηματικά ποσά που πρέπει να επιδοθούν για τα δημοτικά τέλη, δημοτικό φόρο και ΤΑΠ (Τέλος Ακίνητης Περιουσίας), είναι 230 και όχι 369», εξηγεί ο κ. Φωτόπουλος. Και προσθέτει: «Με δεδομένο ότι η ΔΕΗ υπολόγισε τα χαράτσια (ΕΕΤΗΔΕ και ΕΕΤΑ) από το 2011 έως και το 2013, τα οποία σήμερα αντικαταστάθηκαν από τον ΕΝΦΙΑ, με βάση τα τετραγωνικά του ΤΑΠ, η κ. Βούλτεψη απαλλάχτηκε από το ποσό των 3.169,20 ευρώ. Κι αυτό γιατί το χαράτσι υπολογίστηκε με βάση τα 230 τμ στο ποσό των 5.244 ευρώ και όχι με βάση τα 369 τμ, που πραγματικά κατέχει, για τα οποία θα έπρεπε να πληρώσει 8.413,20», εξηγεί ο κ. Φωτόπουλος.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία στα τετραγωνικά του ΤΑΠ βάσει του άρθρου 24 του Ν. 2130/93 συμπεριλαμβάνονται τα «Πάσης φύσεως ακίνητα που βρίσκονται εντός εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως».

Η εγκύκλιος 20 (Αθήνα 15 Φεβρουαρίου 2011, Α.Π.: 65282/10) του Υπουργείου Εσωτερικών, αναφέρει ακόμη: «β.1) Το εμβαδόν των ημιυπαίθριων χώρων, των πιλοτών και των παταριών λαμβάνεται υπόψη πρωτογενώς ως στεγασμένος χώρος του κτιρίου για τον υπολογισμό του ύψους του τέλους καθαριότητας και φωτισμού και του φόρου ηλεκτροδοτούμενων χώρων (886/1987 Γνωμ. ΝΣΚ, 73/1991 ΣτΕ), χωρίς να εξετάζεται η πραγματική χρήση των χώρων αυτών. Επίσης, τα εκ της νομοθεσίας προβλεπόμενα πρόστιμα επιβάλλονται, μεταξύ άλλων, στην περίπτωση μη δήλωσης των χώρων αυτών και εν γένει λόγω της ανακρίβειας της δήλωσης ως προς το συνολικό εμβαδόν των στεγασμένων χώρων του ακινήτου (τ.μ.)».

«Δηλαδή», εξηγεί ο κ. Φωτόπουλος, «Χιλιάδες ιδιοκτήτες πληρώνουν Δημοτικά Τέλη, Φόρο και ΤΑΠ και επί των βοηθητικών χώρων των ακινήτων τους. Επίσης πληρώνουν ΕΕΤΗΔΕ και ΕΕΤΑ για τους βοηθητικούς χώρους, είτε αυτά ήταν αποθήκες είτε γκαράζ». Και προσθέτει:

«Νομίζω από τα παραπάνω πηγάζουν κάποια εύλογα ερωτήματα :

ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ 180 ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ E MAIL ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑ ;;;



Μετά την αποκάλυψη του email-απάντηση της Τρόικας ανατινάζεται η κυβέρνηση Σαμαρά.
Πρόκειται στην κυριολεξία για τις απαιτήσεις της Τρόικας που σακατεύουν την ζωή σου.
Tο συγκεκριμένο ρεπορτάζ δίνει την χαριστική βολή στην κυβέρνηση Σαμαρά-όπως είχε κάνει με τον “Κουρασμένο” Καραμανλή.
Αναρωτιέται κανείς εάν μετά από αυτό το δημοσίευμα θα τολμήσουν 180 βουλευτές να ψηφίσουν το μακελειό-μιλάμε για τον αφανισμό του ελληνικού λαού.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδας  οι 17 αξιώσεις της τρόικα αφορούν στις προβλέψεις της πως το “δημοσιονομικό κενό για το 2015 εκτιμάται στα 2,425 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το 1,773 δισ. ευρώ αφορά στον Προϋπολογισμό και τα 652 εκατομμύρια ευρώ στο ασφαλιστικό σύστημα”.
Διαβάζοντας κανείς το ρεπορτάζ της εφημερίδας αναρωτιέται τι αποτέλεσμα είχαν οι τόνοι αίματος του ελληνικού λαού που έχουν χυθεί όλα αυτά τα χρόνια.
Αναρωτιέται εάν υπάρχει συνείδηση για τις χιλιάδες ανθρώπινες ζωές των συμπολιτών μας που χάθηκαν. Η Οκονομία της Ελλάδας βρίσκεται σε χειρότερη θέση από εκείνη του 2010.
Το ρεπορτάζ είναι ανατριχιαστικό και αποκαλυπτικό της ανεπάρκειας της κυβερνητικής ηγεσίας.
Με βάση αυτές τις εκτιμήσεις η τρόικα ζητά:
*Αύξηση όλων των υπερμειωμένων συντελεστών ΦΠΑ από το 6,5% που είναι σήμερα (αφορά τουριστικές υπηρεσίες, φάρμακα, εκδόσεις και θέατρα)
*Κατάργηση της έκπτωσης φόρου στο ΦΠΑ που ισχύει για τα νησιά.
*Επιβολή φόρου πολυτελείας στην περιουσία, χωρίς να διευκρινίζεται αν πρόκειται για κινητή και ακίνητη, ούτε και το όριο πάνω από το οποίο θα επιβληθεί.
*Κατάργηση των 100 δόσεων για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία και επιβολή εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων για την υπαγωγή των οφειλετών στις ευνοϊκές διατάξεις του νόμου.
*Άύξηση του φόρου σε αλκοολούχα ποτά και προϊόντα καπνού.
*Κατάργηση όλων των φοροαπαλλαγών.
*Επιβολή κατάσχεσης ποσοστού άνω του 25% για μισθούς  και συντάξεις άνω των 1.500 ευρώ σε περίπτωση οφειλών στο Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Βασικός άξονας αλλαγών, το ασφαλιστικό
Οι πιο έντονες όμως πιέσεις φαίνεται πως στοχεύουν στο ζήτημα του ασφαλιστικού με βασικό άξονα να ενοποιηθούν όλα τα ταμεία υπό το ΙΚΑ, την κατάργηση του ΕΚΑΣ, αλλά και του τμήματος των συντάξεων που δεν προέρχονται από καταβολή εισφορών. Σε γενικές γραμμές στο σχετικό κείμενο η τρόικα προτείνει:
*Δημιουργία ενός ασφαλιστικού φορέα και εναρμόνιση των κανόνων λειτουργίας όλων των ταμείων. Τα βήματα που προτείνονται είναι η δημιουργία κοινού διοικητικού φορέα και συγχώνευση ως το τέλος του χρόνου, θέσπιση κοινών υπηρεσιών μέχρι το Δεκέμβριο του 2015 και εναρμόνιση της βάσης εισφοράς με καταληκτική ημερομηνία το Δεκέμβρη του 2016.
*Αλλαγή του τρόπου εφαρμογής των ποσοστών αναπλήρωσης των συντάξεων.
*Κατάργηση όλων των ειδικών καθεστώτων που επιτρέπουν την πρόωρη συνταξιοδότηση πριν τα 62 έτη.
*Κατάργηση των τμημάτων της σύνταξης που δεν ανταποκρίνονται στις καταβαλλόμενες εισφορές.
*Κατάργηση της τριμερούς χρηματοδότησης των συντάξεων (βασική σύνταξη, ΕΚΑΣ και κατώτατη σύνταξη). Προτείνεται όσοι έχουν λιγότερα από 15 έτη ασφάλισης να λαμβάνουν το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα με την εφαρμογή εισοδηματικών και περιουσιακών στοιχείων, αλλά και την επιβολή βασικής σύνταξης 360 ευρώ σε όσους έχουν συμπληρώσει τα 20 χρόνια ασφάλισης.
*Εισαγωγή ρήτρας μηδενικού ελλείμματος στις κυριότερες συντάξεις με την εφαρμογή βασικών παραμέτρων που θα συνδέονται με την μακροπρόθεσμη αναλογιστική ισορροπία του συστήματος. Την εφαρμογή συντελεστή βιωσιμότητας που θα επιτρέπει την αυτόματη αναπροσαρμογή των κύριων συντάξεων με βάση την πορεία των μισθών ή του ΑΕΠ.
*Αύξηση των εισφορών για ασφαλισμένους στον ΟΓΑ ώστε να εναρμονιστεί με εκείνες των νέων ασφαλισμένων του ΟΑΕΕ.

ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ !!!

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΛΕΓΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ 
ΑΝ ΔΕΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟΝ ΝΤΡΑΓΚΙ !!!

Βόμβα-ΜΟΥΦΑ του Γ. Βαρουφάκη : 

Η ΕΚΤ θα απειλήσει με πρόβλημα ρευστότητας !!! 




Μην πιστεύετε στους μύθους του Δόγματος του Σοκ !!!
ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ !!!
http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/2014/12/blog-post_33.html

Το άθλιο επιχείρημα περί κλεισίματος των τραπεζών, λόγω της πιθανής διακοπής της τροφοδότησής τους με λογιστική μόνο ρευστότητα από την ΕΚΤ, προκειμένου να ανανεώνονται στη λήξη τους τα εγγυημένα από το ελληνικό δημόσιο δάνειά τους στην ίδια την ΕΚΤ, δεν θα δημιουργήσει κανένα πρόβλημα πραγατικής ρευστότητας στις τράπεζες και στις συναλλαγές των Πολιτών, αφού όπως ομολόγησε ο Μιχάλης Μασουράκης, Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, οι ελληνικές τράπεζες μπορούν να τροφοδοτηθούν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, με ρευστότητα από τον ELA της Τράπεζας της Ελλάδος, που μπορεί να χορηγήσει στο σύστημα μέχρι και 100 Δις !!!
Το ποσό δε αυτό είναι τουλάχιστον 10πλάσιο αυτού που χρειάζεται το ελληνικό τραπεζικό σύστημα για να εξυπηρετήσει τις συναλλαγές και τις καταθέσεις, αφού σήμερα τα 165 Δις των καταθέσεων εξυπηρετούνται με 8-10 μόλις Δις συνολικής ρευστότητας κερμάτων και τραπεζογραμματίων στα ταμεία όλων μαζί των ελληνικών τραπεζών.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΑΝΗΣΥΧΙΑΣ, ΒΓΕΙ ΔΕΝ ΒΓΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΠΑΜΕ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ !!! 
  
Επιστράτευσαν από τις ΗΠΑ μέχρι και τον Γιάννη Βαρουφάκη,  για να τρομοκρατήσει τους Έλληνες στη βάση του σκεπτικού ότι αν δεν βγει πρόεδρος και πάμε σε εκλογές, τις οποίες είναι αυτονόητο ότι θα κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ, τότε :
  • Θα πτωχεύσουμε
  • Θα πάνε χαμένες οι θυσίες των Ελλήνων
  • Θα μας βγάλουν από το ευρώ και θα γυρίσουμε στη δραχμή
  • Θα ξεμείνουν από λεφτά τα ΑΤΜ και θα κλείσουν οι τράπεζες
  • Θα κουρευτούν οι καταθέσεις
  • Θα ξεμείνουμε από φάρμακα, καύσιμα και τρόφιμα
  • Δεν θα ξαναπληρωθούν μισθοί και συντάξεις
  • Δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν Σχολεία και Νοσοκομεία
  • Δεν θα μπορούμε να συντηρήσουμε την Αστυνομία και τις Ένοπλες Δυνάμεις
  • Οι πόλεις θα καταληφθούν από εγκληματίες, αναρχικούς και τρομοκράτες
  • Οι Τούρκοι θα καταλάβουν το μισό τουλάχιστον Αιγαίο και την υπόλοιπη Κύπρο

ΑΝΑΤΡΟΠΗ !!! Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ !!! ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ !!!


ΞΑΝΑΠΙΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΚ !!!

Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας
Ξαναστήνονται πυρετωδώς τα πάνελ του τρόμου και της καταστροφής και ανασυντάσσονται όλες οι τρομοκρατικές τηλεοπτικές οργανώσεις, προκειμένου να εξαπατήσουν για μια ακόμη φορά τους αφελείς και αραχτούς στους καναπέδες Έλληνες !!!




ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ 
ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ
ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ 
ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ :

  • Θα πτωχεύσουμε
  • Θα πάνε χαμένες οι θυσίες των Ελλήνων
  • Θα μας βγάλουν από το ευρώ και θα γυρίσουμε στη δραχμή
  • Θα ξεμείνουν από λεφτά τα ΑΤΜ και θα κλείσουν οι τράπεζες
  • Θα κουρευτούν οι καταθέσεις
  • Θα ξεμείνουμε από φάρμακα, καύσιμα και τρόφιμα
  • Δεν θα ξαναπληρωθούν μισθοί και συντάξεις
  • Δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν Σχολεία και Νοσοκομεία
  • Δεν θα μπορούμε να συντηρήσουμε την Αστυνομία και τις Ένοπλες Δυνάμεις
  • Οι πόλεις θα καταληφθούν από εγκληματίες, αναρχικούς και τρομοκράτες
  • Οι Τούρκοι θα καταλάβουν το μισό τουλάχιστον Αιγαίο και την υπόλοιπη Κύπρο
Ελπίζω, αυτή τη φορά, οι αφελείς που θα πιστέψουν αυτές τις αθλιότητες, να είναι λιγότεροι από τα ποσοστά που έλαβαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΠΟΤΑΜΙ στις πρόσφατες Ευρωεκλογές !!!
Γιατί αλλιώς, Πρόεδρος θα βγει και μάλιστα με περισσότερους από 180 πρόθυμους !!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΟΜΒΑ !!! ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΕΓΓΥΗΤΗΣ !!! ΑΚΥΡΗ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΔΙΖΗΣΕΩΣ !!!

Αυτές είναι αποφάσεις !!!
Μπράβο στους Δικαστές και ένα ακόμη μεγαλύτερο μπράβο στους δικηγόρους που ξέρουν γράμματα και δικαιώνουν καθημερινά τον αγώνα των δανειοληπτών !!!



Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014

ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ !!! ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

Το οργισμένο mail των απεργών δικηγόρων, που επιβεβαιώνει όλα όσα σας λέγαμε εδώ και 6 μήνες !!!

«Οδεύουμε προς το έσχατο σημείο του πάτου»: Το οργισμένο mail απεργών δικηγόρων
Λοιπόν, αφού τα ΜΜΕ δεν μιλούν καθόλου και θάβουν κάθε αγώνα, ας πω μια κουβέντα:
Οι δικηγόροι όλης της χώρας απεργούμε αυτές τις ημέρες όχι για τα καλά του κλάδου μας αλλά για το ότι η κυβέρνηση με το υπό ψήφιση νέο νομοσχέδιο ΚΑΤΑΡΓΕΙ και τα ελάχιστα που διδαχθήκαμε στο Πανεπιστήμιο.
Συγκεκριμένα:
  • Καταργείται ουσιαστικά η εξέταση των μαρτύρων στο ακροατήριο των δικαστηρίων. 
    Δηλαδή ο μάρτυρας πια δεν θα εξετάζεται από τον Δικαστή και τους δικηγόρους ζωντανά, αλλά προσκομίζονται ένορκες βεβαιώσεις, δηλαδή θα έχουμε ΧΑΡΤΙΝΟΥΣ μάρτυρες, οι οποίοι θα υπογράφουν από πριν ένα έτοιμο ποίημα και αυτό είναι όλο.
  • Δίκες χωρίς ακροατήρια, ναι, αυτή η κυβέρνηση εμπνεύστηκε ακόμα ένα μέτρο φασιστικό το οποίο δεν συναντιέται πουθενά στον σύγχρονο νομικό κόσμο, πέραν εξαιρέσεων.
  • Επίσης, απεργούμε γιατί οι Τράπεζες γίνονται προνομιούχα πρόσωπα στους πλειστηριασμούς. Δηλαδή αν χρωστάς σε Δημόσιο, ΙΚΑ κλπ και σε Τράπεζα, ενώ μέχρι χθες στον πλειστηριασμό είχαν προτεραιότητα το Δημόσιο και άλλοι δημόσιοι φορείς, τώρα θα προηγείται η Τράπεζα και θα παίρνει πρώτα αυτή όσα χρήματα προκύψουν από τον πλειστηριασμό!
    Επιπλέον, αν τυχόν κάνεις ανακοπή εναντίον της διαδικασίας του πλειστηριασμού και δεν δικαιωθείς, δεν θα έχεις δικαίωμα να ασκήσεις ΕΦΕΣΗ σε όλο αυτό.
    Μπαμ και κάτω δηλαδή.
  • Ακόμα, απεργούμε γιατί θα μπορεί πλέον να βγαίνει στο σφυρί ένα ακίνητο στο 1/3 της αντικειμενικής του αξίας! Για ένα κομμάτι ψωμί οι κόποι μιας ζωής!
Αυτή την φορά δεν είναι μια απλή, συνηθισμένη απεργία. Οδεύουμε προς το έσχατο σημείο του πάτου. Δεν γίνεται να πάει παρακάτω.
Η χώρα επισήμως ξεπουλιέται στους Τραπεζίτες Με διαδικασίες fast food.
Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώστε.
Σε εκείνους που ήδη πήραν τόσα δισεκατομμύρια για ανακεφαλαιοποιήσεις και δεν συμμαζεύεται. Που κυνηγούν τον κόσμο κάθε μέρα στα δικαστήρια ακόμα και για οφειλές λίγων ευρώ.
Το τελευταίο ανάχωμα στην Δημοκρατία, που είναι η Δικαιοσύνη, καταρρίπτεται.
Ήταν όλα ένα χοντρό, προμελετημένο ΕΓΚΛΗΜΑ.
Τα πράγματα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι. Και αυτά είναι ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ της πραγματικότητας. Να προσθέσω μεταξύ άλλων και την εισαγωγή δυνατότητας πολλαπλών κατασχέσεων. Που σημαίνει ότι θα μπορούν ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟ να τρέχουν ανεξάρτητα και ταυτόχρονα πολλές διαδικασίες πλειστηριασμού με βάση διαφορετικές κατασχέσεις μέχρι να φτάσουμε στον έναν και μοναδικό πλειστηριασμό. Ενώ μέχρι τώρα ΕΝΑΣ επέσπευδε τον πλειστηριασμό και όσοι άλλοι δανειστές αναγγέλλονταν έπαιρναν (αν έβρισκαν) από το πλειστηρίασμα στο πλαίσιο μιας ενιαίας και μοναδικής διαδικασίας,
Αν οι δικηγόροι κοιτούσαν το στενά συντεχνιακό συμφέρον τους θα έπρεπε να πανηγυρίζουν. Γιατί θα εξασφάλιζαν την δυνατότητα ανακοπών κατά καθενός εκ των διαφορετικών κατασχόντων ξεχωριστά. Τα έξοδα όμως για επιδόσεις, ειδοποιήσεις και λοιπά θα έφτανα στα ουράνια. Με συνέπεια ο οφειλέτης (ευρισκόμενος ούτως ή άλλως σε άθλια οικονομική κατάσταση ΝΑ ΜΗ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΝ να κάνει ανακοπή. Γιατί θα πρέπει (αν είναι άτυχος και οι κατασχόντες είναι πολλοί) να κάνει τόσες ανακοπές, όσοι και οι διαφορετικοί κατασχόντες. Αν ο κατασχών είναι ένας και ο οφειλέτης κάνει μία και την χάσει, δεν θα έχει δικαίωμα εφέσεως. Αλλά εν πάση περιπτώσει, στην περίπτωση που οι κατασχόντες είναι πολλοί, δεν γλυτώνει την υποχρέωση να κάνει ανακοπή κατά μιας-μιας ξεχωριστά.
Το δε άκρον άωτον της αντιφάσεως είναι ότι το ποσοστό επί της αξίας του ακινήτου, το οποίο αποτελεί την ΚΑΤΩΤΑΤΗ τιμή πρώτης προσφοράς στον πλειστηριασμό, ενώ μέχρι τώρα προσδιορίζονταν ως ποσοστό επί τη βάσει της ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ αξίας του ακινήτου (πράγμα που ούτως ή άλλως έβλαπτε τον οφειλέτη ακόμα και στις εποχές που η αντικειμενική αξία ήταν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ απο την αντικειμενική), τώρα θα υπολογίζεται ως ποσοστό επί της σήμερα μικρότερης ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ αξίας. Δηλαδή για ένα κομμάτι ψωμί.

Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2014

ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΑΛΛΑΣ : ΣΤΕΡΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΣΗ, ΝΑ Σ' ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΑ !!!

Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΡΑΜΑ !!!
Χρειάστηκε να χρεοκοπήσει ολόκληρη η συστημική Ελλάδα, για να κατανοήσουν οι ηγέτες της το λάθος δρόμο που πήραν από τα τέλη της δεκαετίας του 90, τότε που επέλεξαν να επενδύσουν στη δημιουργία μιας ηγετικής επιχειρηματικής τάξης κρατικοδίαιτης, θαλασσοδανεισμένης και διαπλεκόμενης με το χαμηλής ποιότητας πολιτικό προσωπικό της Πατρίδας μας !!!


Δημιούργησαν ένα ελληνικό επιχειρηματικό μοντέλο καταδικασμένο στην αποτυχία, που επιβίωνε μονο ταμειακά, από το προϊόν της φοροδιαφυγής, της εισφοροδιαφυγής και της ανακύκλωσης των γραμμένων στο χιόνι δανεικών του τραπεζικού συστήματος.
Με τους πρωταγωνιστές του μοναδικού αυτού success story, να αγωνίζονται να καταναλώσουν όλα τα κέρδη και τις αρπαχτές τους στο καρακιτσαριό του εγχώριου lifestyle, αρνούμενοι πεισματικά να κατανοήσουν τι συνέβαινε εκτός των συνόρων και με μοναδική εξωστρέφεια τις χριστουγενιάτικες διακοπές στις ελβετικές άλπεις και τις καταθέσεις του χρήματος που έκλεψαν από την ανάπτυξη και το μέλλον της χώρας, στις τράπεζες όλου του πλανήτη.

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ,  που τολμούν να τους προσγειώσουν, έστω και ανώμαλα, στην οδυνηρή πραγματικότητα της ελληνικής οικονομίας και να τους ξυπνήσουν, έστω και την ύστατη αυτή ώρα, από το λήθαργο του απατηλού επιχειρηματικού μύθου στον οποίο εγκλωβίστηκαν επί μια ολόκληρη 20ετία !!!   

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ & ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΝ !!!

Εισαγγελείς και Δικαστές διαπιστώνουν τα πάντα, αλλά δεν κάνουν τίποτα, παρότι ο θεσμικός τους ρόλος τους επιτρέπει να κάνουν πολλά !!!
Διαπιστώνουν ότι στην Ελλάδα καταργήθηκε το δημοκρατικό πολίτευμα με την απαξίωση της 3ης εξουσίας, δηλαδή της δικής τους εξουσίας, την οποία όμως αρνούνται να ανακτήσουν, προτιμώντας την ανταλλάγή της με την εξυπηρέτηση των ταπεινών συντεχνιακών τους συμφερόντων !!!



ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 
ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ της 6ης-12-2014

Οι Δικαστικοί Λειτουργοί - Δικαστές και Εισαγγελείς – μέλη της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων κατά την τακτική Γενική Συνέλευση, που πραγματοποιήθηκε στις 6-12-2014, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εφετείου Αθηνών.

Διαπιστώνουντη διαρκή απαξίωση του θεσμού της Δικαιοσύνης από την Εκτελεστική Εξουσία και την αμφισβήτηση του θεσμικού ρόλου των Λειτουργών αυτής, που δεν συνάδει με την αρχή του Κράτους Δικαίου, που διέπει το δημοκρατικό μας πολίτευμα.

Διαπιστώνουν την κατ’ εξακολούθηση μη συμμόρφωση της Εκτελεστικής Εξουσίας στις δικαστικές αποφάσεις, κατά παραβίαση των συνταγματικών αρχών, γεγονός που συνιστά μείζον θεσμικό ζήτημα, διότι η μη εφαρμογή τους θέτει σε κίνδυνο την έννομη τάξη και το Κράτος Δικαίου.

Διαπιστώνουν ότι οι παθογένειες που χαρακτηρίζουν το σύστημα απονομής της Δικαιοσύνης στη χώρα μας, παρά το σοβαρό, υπεύθυνο και τεκμηριωμένο λόγο που αρθρώνουν οι Δικαστικές Ενώσεις, δεν εξαλείφονται αλλά αντίθετα διογκώνονται, λόγω της απραξίας και αδιαφορίας των κυβερνώντων (έλλειψη υποδομών, μη κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων σε δικαστές, εισαγγελείς και γραμματείς, αποσπασματική και πρόχειρη νομοθέτηση, φωτογραφική πολλές φορές νομοθέτηση κλπ.)

Διαπιστώνουν την αθέτηση των δεσμεύσεων του Υπουργού Δικαιοσύνης περί κατάργησηςτων αντισυνταγματικών και μειωτικών για το κύρος της δικαστικής τους ιδιότητας, διατάξεων του νόμου 4055/2012, που αφορούν το Κεφάλαιο περί Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών ( Κανονισμοί Δικαστηρίων, περικοπή μισθού κλπ.)

Διαπιστώνουν ότι αγνοήθηκαν οι προτάσεις της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων καθώς και των Ολομελειών του Αρείου Πάγου, του Εφετείου – Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης, του Πρωτοδικείου Αθηνών και Πειραιώς, όσον αφορά την τροποποίηση του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας με τις οποίες είχαν εκφραστεί οι έντονες αντιρρήσεις των Δικαστικών Λειτουργών για βασικά κεφάλαια του Κώδικα. Εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους διότι η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων δεν εκλήθη ούτε εκπροσωπήθηκε στην Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή του Κώδικα αυτού.

Αξιώνουν την ενημέρωση και εκπροσώπηση της Ένωσης στις νομοπαρασκευαστικές επιτροπές, σχετικά με θεσμικά νομοσχέδια που αφορούν τη Δικαιοσύνη.

Καταδικάζουνοιαδήποτε απειλή βίας διατυπώνεται εναντίονΔικαστικών και Εισαγγελικών Λειτουργών.

Καλούν την Πολιτεία να αναγνωρίζει την ισοτιμία της Δικαστικής Εξουσίας με τις άλλες δύο Εξουσίες και να αποδεικνύει εμπράκτως και όχι μόνο με λεκτικές διακηρύξεις ότι σέβεται την ανεξαρτησία των Δικαστικών Λειτουργών.

Καλούν την Πολιτεία να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για την εύρυθμη και ταχεία απονομή της Δικαιοσύνης, ώστε να ανταποκρίνεται στις δίκαιες προσδοκίες του Ελληνικού Λαού.

Καλούν επίσης την Πολιτεία να λάβει άμεσα τα απαραίτητα μέτρα για την προσωπική ασφάλεια των Δικαστικών Λειτουργών και των δικαστικών υποδομών και εγκαταστάσεων, ώστε υπό συνθήκες πλήρους ασφάλειας και ελευθερίας, να επιτελούν το λειτούργημά τους.

Αποφασίζουν ως έκφρασης διαμαρτυρίας τη διακοπή των συνεδριάσεων επί τρίωρο, κατά την ημέρα εισαγωγής προς συζήτηση στην Βουλή του σχεδίου του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας.

Τέλος, οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς δηλώνουν προς κάθε κατεύθυνση, ότι θα εξακολουθήσουν να ασκούν με σθένος και υψηλό αίσθημα ευθύνης τα καθήκοντά τους, ως εγγυητές της συνταγματικής νομιμότητας και προς το συμφέρον των Ελλήνων Πολιτών .
SSL Certificates