Netflix: Τέλος στο μοίρασμα των κωδικών

 15/07/2024    04 : 32 : 21
netflix ok
70 / 100

Το δυσάρεστο… ραβασάκι της διακοπής του μοιράσματος των κωδικών ξεκίνησαν να λαμβάνουν, την Τρίτη, οι πρώτοι συνδρομητές του Netflix στις ΗΠΑ, καθώς η δημοφιλής πλατφόρμα δρομολογεί πλέον την εφαρμογή του σχεδίου της για την περικοπή του «password sharing» που της στερεί σημαντικά έσοδα.

«Ο λογαριασμός σου στο Netflix είναι για σένα και για όσους ζουν μαζί σου, στο νοικοκυριό σου» αναφέρει μεταξύ άλλων, το email, που ξεκίνησε να αποστέλλει η εταιρεία προς αρκετά εκατομμύρια συνδρομητών.

Στο κείμενο επισημαίνεται επίσης πως τα μέλη μπορούν να μεταφέρουν το προφίλ τους εκτός του σπιτιού, εφόσον ξεκινήσουν μια νέα, δική τους συνδρομή. Εναλλακτικά μπορούν να πληρώσουν μια επιπλέον χρέωση ύψους 7,99 δολαρίων το μήνα, ανά άτομο, εκτός του σπιτιού για να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση.

Θυμίζουμε πως η πλατφόρμα έκανε τα… στραβά μάτια κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν και επωφελήθηκε από την αυξημένη ανάγκη του διεθνούς κοινού για ψυχαγωγία, όσο ήταν κλεισμένος στο σπίτι του, καταγράφοντας ρεκόρ νέων συνδρομών. Όμως, με την άρση των περιοριστικών μέτρων ο κόσμος ξεκίνησε και πάλι να βγαίνει, οπότε η εταιρεία είδε τις συνδρομές και τα έσοδα της να υποχωρούν. Κάτι που με τη σειρά του αποτυπώθηκε και στη μετοχή της, δυσαρεστώντας τους επενδυτές.

Η διακοπή του password sharing επρόκειτο να δρομολογηθεί στα τέλη του πρώτου τριμήνου, όμως μετά από πίεση των πελατών η ημερομηνία αναβλήθηκε για λίγο.

Υπολογίζεται ότι πάνω από 100 εκατ. νοικοκυριά μοιράζονται κωδικούς, ήτοι δηλαδή περίπου το 43% της παγκόσμιας βάσης πελατών της πλατφόρμας.

Το επιχείρημα της εταιρείας είναι πως η πτώση των εσόδων της, την εμποδίζει να επενδύσει σε νέο περιεχόμενο που επιζητούν οι πιστοί συνδρομητές της.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}