Akio Toyoda: Τα ηλεκτρικά δεν θα ξεπεράσουν το 30%

 17/04/2024    09 : 31 : 17
toyoda 2
68 / 100

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, μας απασχολεί με δηλώσεις του σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Η τελευταία του πρόβλεψη πάει κόντρα στα σενάρια επικράτησης των EV, με τον ίδιο να πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία δεν θα ξεπεράσουν το 30% του μεριδίου της αγοράς.

Το υπόλοιπο 70% θα καταληφθεί από υβριδικά μοντέλα, οχήματα που θα κινούνται με υδρογόνο κι άλλα με κινητήρες αμιγούς εσωτερικής καύσης.

Τι θα κάνει η μπαταριοκίνηση; Θα κυριαρχήσει; Άντε να φτάσει το 30%, λέει ο Akio Toyoda

Αυτή η θεωρία είναι μέρος της «προσέγγισης πολλαπλών οδών» που ο Akio Toyoda υποστηρίζει εδώ και χρόνια. Θεωρεί ότι οι αγοραστές θα πρέπει να μπορούν να επιλέγουν όποιο σύστημα μετάδοσης κίνησης ταιριάζει στις ανάγκες τους κι όχι να τους επιβάλλεται άνωθεν.

«Με ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους στον πλανήτη να ζουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, ο περιορισμός των επιλογών και της ικανότητάς τους να ταξιδεύουν φτιάχνοντας ακριβά αυτοκίνητα δεν είναι λύση», δήλωσε ο εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας κατά τη διάρκεια επιχειρηματικής εκδήλωσης.

«Οι αγοραστές κι όχι οι κανονισμοί ή οι πολιτικοί θα πρέπει να λάβουν αυτή την απόφαση», αναφέρει δημοσίευμα στο Bloomberg.

Ο πρώην CEO της Νο. 1 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο αντέκρουσε την κριτική ότι είναι υπεύθυνος για την αργοπορία της Toyota στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης.

Εξηγώντας ότι πρωτοποριακά υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, το υδρογόνο κι η ολιστική προσέγγιση διαφορετικών επιλογών θα αποδειχθούν τελικά η σωστή στρατηγική για την επιχείρηση, τους πελάτες και το περιβάλλον.

Την περασμένη μόλις εβδομάδα, ο Akio Toyoda υπεραμύνθηκε της απόφασης της εταιρείας για συνέχιση της εξέλιξης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

«Οι θερμικοί κινητήρες θα παραμείνουν. Υπάρχει ακόμα ρόλος για τους θερμικούς κινητήρες στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Οπότε, αφήστε μας να βελτιώσουμε τεχνολογικά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης».

Ο διάδοχός του Koji Sato δήλωσε πέρσι ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα πουλά 1.500.000 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία ετησίως μέχρι το 2026 κι ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί στα 3.500.000 μέχρι το 2030.

Η Toyota μάλιστα έχει κάνει βαρυσήμαντες υποσχέσεις για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, που θα φορτίζουν ταχύτατα και θα έχουν αυτονομία πάνω από 1.000 km. Αν και τα πράγματα δεν φαίνονται τόσο αισιόδοξα.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}