4.500.000€ σε ΜΜΕ για να διαφημιστεί το επερχόμενο…πλιάτσικο!

 23/02/2024    08 : 26 : 29
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ2
69 / 100

Να είσαι ευάλωτος δανειολήπτης, να σου παίρνουν το μοναδικό σου σπίτι για αδυναμία πληρωμής μερικών χιλιάδων ευρώ και στις εφημερίδες, τα ραδιόφωνα και τα κανάλια να παίζουν πληρωμένες κυβερνητικές διαφημίσεις για τους πλειστηριασμούς.

Γιατί το είδαμε και αυτό, η κυβέρνηση να αποφασίζει να πληρώσει 4,5 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ για να διαφημίσει την ανάλγητη πολιτική της απέναντι στους ευάλωτους δανειολήπτες που είναι απροστάτευτοι απέναντι στα funds και τους services.

Όμως, επειδή για την κυβέρνηση της ΝΔ, η επικοινωνία και όχι η ουσία είναι η αποθέωση της πολιτικής, ανερυθρίαστα εγκρίθηκε η δαπάνη.

Όπως προκύπτει από τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, η ανάρτηση της απόφασης έγινε στις 20 Δεκεμβρίου 2023 και αφορά στο ποσό το οποίο θα δοθεί στα ΜΜΕ για να διαφημίζουν, επί της ουσίας, τους πλειστηριασμούς, το 2024.

Στην απόφαση αναφέρεται συγκεκριμένα:

«Έγκριση του προγράμματος επικοινωνιακής προβολής που αφορά στην καμπάνια ενημέρωσης των ευάλωτων δανειοληπτών του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, για το έτος 2024.

Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής που αφορά στην εκστρατεία ενημέρωσης των ευάλωτων δανειοληπτών του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για το έτος 2024, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από τον τακτικό Προϋπολογισμό του φορέα.

Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ανέρχεται στο συνολικό ποσό ύψους τεσσάρων εκατομμυρίων πεντακοσίων ογδόντα οκτώ χιλιάδων ευρώ (4.588.000,00 €)».

diafimisi pleistiriasmoi

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}