Κατηγορίες Blog/p/blog-page_5.html

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

ΜΑΘΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ: ΕΩΣ ΚΑΙ 600€ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ Ή ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΠΤΗΣΕΩΝ !!!



Απαιτήστε αποζημίωση για την καθυστέρηση ή την ακύρωση της πτήσης σας


Παρόλο που 8 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως έχουν δυνατότητα αποζημίωσης, λιγότεροι από το 2% γνωρίζουν αυτά που δικαιούνται.

Οι πτήσεις καθυστερούν συχνά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να το αποδεχτείτε. Ο Κανονισμός της ΕΕ σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών είναι επίσημα γνωστός ως Κανονισμός ΕΚ 261/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Φεβρουαρίου 2004.

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα μακροσκελή ονομασία, οπότε για λόγους συντομίας τον αποκαλούμε ΕΚ 261. Είναι ένας ευρωπαϊκός νόμος που απαιτεί από τις αεροπορικές εταιρείες να αποζημιώνουν τους επιβάτες για μεγάλες καθυστερήσεις, ακυρώσεις και σε περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν σε πτήσεις της ΕΕ και που είναι επιλέξιμοι για αποζημίωση, βάσει του Κανονισμού ΕΚ 261, λαμβάνουν έως και 600 € για καθυστερήσεις από 3 ώρες και άνω. Οπότε ουδέν κακόν αμιγές καλού!



Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε σε περίπτωση που η πτήση της Ε.Ε. παρουσιάζει καθυστέρηση


Αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, όταν βρίσκεστε σε πτήση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της οποίας η αναχώρηση αναβάλλεται:

1) Φυλάξτε την κάρτα επιβίβασης και οποιοδήποτε άλλο ταξιδιωτικό έγγραφο

Εάν δεν έχετε την κάρτα επιβίβασης, χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε άλλο ταξιδιωτικό έγγραφο πτήσης που φέρει τον αριθμό αναφοράς κράτησης. Ο αριθμός αυτός δίδεται από την αεροπορική εταιρεία στην κράτηση της πτήσης σας και είναι ένας εξαψήφιος κωδικός που μπορεί να περιέχει τόσο αριθμούς όσο και γράμματα.

2) Ενημερωθείτε για το λόγο καθυστέρησης της πτήσης

Όσο πιο συγκεκριμένος ο λόγος, τόσο το καλύτερο. Εάν σας πουν ότι οφείλεται σε «επιχειρησιακές περιστάσεις» ή «ελλείψεις στην ασφάλεια των πτήσεων», ζητήσετε περαιτέρω πληροφορίες. Οι πληροφορίες αυτές θα σας φανούν χρήσιμες, εάν αποφασίσετε αργότερα να κάνετε αίτημα αποζημίωσης.

3) Σημειώσετε τον πραγματικό χρόνο άφιξης στον τελικό σας προορισμό

Ως χρόνος άφιξης δε θεωρείται ο χρόνος κατά τον οποίο οι τροχοί εφάπτονται του εδάφους, αλλά όταν το αεροσκάφος βρίσκεται πράγματι στην πύλη αποβίβασης και η πόρτα ανοίγει. Εάν είχατε καθυστέρηση πέραν των τριών ωρών, ίσως να δικαιούστε αποζημίωση.

4) Ζητήστε από την αεροπορική εταιρεία να καλύψει τα γεύματα και αναψυκτικά σας

Εάν είστε αναγκασμένος να παραμείνετε στον αερολιμένα για περισσότερο χρόνο από ό,τι είχε προγραμματιστεί, ανάλογα με την καθυστέρηση και την απόσταση της πτήσης, η αεροπορική εταιρεία υποχρεούται να σας προσφέρει τρόφιμα και ποτά, μειώνοντας έτσι την ταλαιπωρία σας. Κάτι βέβαια που δεν αποτελεί δείγμα καλής φιλοξενίας μόνο, αλλά που σε μερικές περιπτώσεις επιτάσσεται κιόλας.

5) Μην υπογράφετε τίποτα και μην δεχτείτε εύκολα προσφορές που ίσως σας στερήσουν τα δικαιώματά σας

Στις προσφορές αυτές συμπεριλαμβάνονται μελλοντικά ταξιδιωτικά κουπόνια ή άλλα δώρα. Ίσως να ακούγονται δελεαστικές, όμως στην πραγματικότητα έτσι ίσως χάσετε αργότερα τα δικαιώματά σας για περαιτέρω αποζημίωση.

6) Είτε είχατε καθυστέρηση της πτήσης είτε ακυρώνετε το ταξίδι σας εάν η καθυστέρηση διαρκεί πάνω από 5 ώρες

Εάν δεν επιθυμείτε να συνεχίσετε το ταξίδι σας υπάρχει η δυνατότητα να σάς επιστραφεί ολόκληρο το αντίτιμο του εισιτηρίου πέραν της μεταφοράς σας με πτήση επιστροφής στο αρχικό σημείο της αναχώρησής σας δίχως καμία οικονομική επιβάρυνση, εφόσον είναι απαραίτητο.

7) Ζητήστε από την αεροπορική εταιρεία να σας εξασφαλίσει κατάλυμα σε ξενοδοχείο

Εάν έχετε καθηλωθεί στο αεροδρόμιο κατά τη διάρκεια της νύχτας, περιμένοντας μια εναλλακτική πτήση για τη μεταφορά στον προορισμό σας, η αεροπορική εταιρεία υποχρεούται να καλύψει τις όποιες εύλογες δαπάνες που σχετίζονται με τη διαμονή και μεταφορά σας από και προς το αεροδρόμιο, εφόσον χρειαστεί.

8) Φυλάξτε τις αποδείξεις σας όταν η καθυστέρηση σάς επιφέρει επιπλέον δαπάνες

Είτε πρόκειται για δαπάνες προπληρωμένης κράτησης, ξενοδοχείου, ενοικίασης αυτοκινήτου είτε για κάποιες άλλες απρόβλεπτες δαπάνες, οι επιβάτες διεθνών πτήσεων ‒ ακόμα και εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ‒ ίσως μπορούν να ανακτήσουν τις δαπάνες αυτές, εφόσον προκλήθηκαν από καθυστέρηση πτήσης.

9) Δείτε εάν η καθυστέρηση της πτήσης σας πληροί τις προϋποθέσεις για αποζημίωση

ΠΗΓΗ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates