Κατηγορίες Blog/p/blog-page_5.html

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: 57.000.000 ΚΛΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑ 6ΜΗΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ !!!

ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΤΩΝ 150.000€ ΣΕ WIND, VODAFONE, COSMOTE & ΟΤΕ ΜΟΙΡΑΣΕ Η ΑΠΔΠΧ :
https://www.kinima-ypervasi.gr/2018/10/150000-wind-vodafone-cosmote.html




Με εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις «βομβαρδίζουν»τους συνδρομητές οι τέσσερις εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας που θα μοιραστούν το συνολικό πρόστιμο των 600.000 ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία από τους ελέγχους της Αρχής Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Με αφορμή τα παράπονα δεκάδων συνδρομητών γιατί δεχόντουσαν τηλεφωνικές κλήσεις (χωρίς την συγκατάθεσή τους) με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, η Αρχή προχώρησε σε ελέγχους στις εγκαταστάσεις των εταιρειών όπου όχι μόνο επιβεβαίωσε τις καταγγελίες αλλά διαπίστωσε ότι οτι συστηματικά ουδεμία από αυτές εφαρμόζει όσα προβλέπει το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο.

Οι αριθμοί αποτυπώνουν τον «καταιγισμό» τηλεφωνικών κλήσεων που δέχονται οι συνδρομητές, καθημερινά και οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Ούτε λόγος βέβαια για τήρηση από τις εταιρείες σχετικού μητρώου με τους συνδρομητές που δεν επιθυμούν να λαμβάνουν τηλεφωνικές κλήσεις για απευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Για τις ανάγκες μάλιστα της διαφημιστικής προβολής, αναλαμβάνουν να πραγματοποιούν τις τηλεφωνικές κλήσεις και συνεργαζόμενες εταιρείες.

«Πρωταθλήτρια» η Wind

Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2017, για λογαριασμό της Wind «πραγματοποιήθηκαν συνολικά 33.781.973 κλήσεις. Η πραγματοποίηση των κλήσεων αυτών, όπως περιγράφονται στο πόρισµα του ελέγχου, δεν αμφισβητήθηκε ουσιαστικά από τον υπεύθυνο επεξεργασίας». Στη σχετική απόφαση της Αρχής επισημαίνεται επίσης ότι «η Wind δεν προσκόµισε το σύνολο των αρχείων καταγραφής των εξερχοµένων κλήσεων ενώ αποδείχθηκε ότι υπήρξαν κλήσεις που διενεργήθηκαν για διαφηµιστικούς σκοπούς»


Η «φτωχή» Vodafone

Ο έλεγχος που διενήργησε η Αρχή στις εγκαταστάσεις της Vodafone στις 26-06-2017 αποκάλυψε πως για λογαριασµό της εν λόγω εταιρείας πραγµατοποιήθηκαν, κατά το πρώτο εξάµηνο του 2017, συνολικά 6.558.959 κλήσεις σε αριθµούς που ανήκαν σε συνδροµητές, οι οποίοι τουλάχιστον 30 ηµέρες πριν την ηµεροµηνία της κλήσης έχουν εγγραφεί στο µητρώο «opt-out» (μητρώο εξαίρεσης από τις συγκεκριμένες κλήσεις) του παρόχου τους». Από την πλευρά της η Vodafone ανέφερε ότι «παρά τις εγγενείς αδυναµίες τής διαδικασίας τήρησης και διαρκούς ενηµέρωσης του µητρώου του άρθρου 11 του ν. 3471/2006, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να συμμορφώνεται προς τις υποχρεώσεις της».


ΟΤΕ και COSMOTE στη δεύτερη θέση


«Βροχή» τηλεφωνικών κλήσεων προκύπτει όμως από τον έλεγχο της Αρχής και για λογαριασµό των ΟΤΕ και Cosmote. «Το πρώτο εξάµηνο του 2017 πραγµατοποιήθηκαν συνολικά 16.611.108 κλήσεις σε τηλεφωνικούς αριθµούς που ανήκαν σε συνδροµητές, οι οποίοι τουλάχιστον 30 ηµέρες πριν την ηµεροµηνία της κλήσης είχαν εγγραφεί στο µητρώο «opt-out» του παρόχου τους (εύρηµα υπ’ αριθµ. Εξ αυτών, οι 16.091.713 κλήσεις πραγµατοποιήθηκαν, αφού είχαν παρέλθει πλέον των 60 ηµερών από την εγγραφή του αριθµού του καλούµενου συνδροµητή στο µητρώο «opt-out» του παρόχου του . Οι κλήσεις αυτές µπορούν να διαχωριστούν επίσης, σε κλήσεις που πραγµατοποιήθηκαν προς αριθµούς που ανήκουν σε συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας, οι οποίες είναι 15.794.944 (σε συνδροµητές που είχαν εγγραφεί τουλάχιστον 30 ηµέρες στο µητρώο του παρόχου τους), και σε συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες είναι 816.164 (αντίστοιχα). ∆εν είναι εφικτός ο περαιτέρω ακριβής διαχωρισµός του ανωτέρω αριθµού κλήσεων σε κλήσεις που έγιναν για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της Cosmote και αντίστοιχα της ΟΤΕ».


Αδιαφορούν αν έχουν μπει μητρώο εξαίρεσης

Σύμφωνα με την Αρχή πάντως «παρά το γεγονός ότι πραγµατοποιούνται χιλιάδες κλήσεις καθηµερινά για προωθητικούς σκοπούς –αφού, σύµφωνα και µε το πόρισµα του ελέγχου, κατά το πρώτο εξάµηνο του 2017 πραγµατοποιήθηκαν συνολικά 33.653.212 κλήσεις προωθητικών ενεργειών. Ο αριθµός των κλήσεων που πραγµατοποιήθηκε κατά παράβαση του άρθρου 11 παρ. 2 του ν. 3471/2006, δεν µπορεί να δικαιολογηθεί αποκλειστικά από την εγγενή πολυπλοκότητα της διαδικασίας και τα σφάλµατα που µπορούν να υπεισέλθουν από τον ανθρώπινο παράγοντα, αφού το ποσοστό των εν λόγω κλήσεων αντιστοιχεί, κατά προσέγγιση, στο 19.5% του συνολικού αριθµού των κλήσεων.»


ΠΗΓΗ: dikastiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates