ΥΠΕΡΒΑΣΗ NEWS 24/02/2021 | Από την Σκύλλα των Τραπεζών στην Χάρυβδη των Κυβερνήσεων !!!

 28/03/2024    08 : 13 : 38
YNEWS 24022021 PG1

YNEWS 24022021 PG1Από την Σκύλλα των Τραπεζών στην Χάρυβδη των Κυβερνήσεων !!!

Η πίεση που δεχόμαστε όλοι από τις τράπεζες, μέσω των όποιων διαύλων έχουν επιστρατευτεί γι’ αυτό, δηλαδή εισπρακτικές εταιρείες, δικηγορικά γραφεία, διαχειριστές κλπ, είναι απόρροια της απόλυτης και πλήρους στήριξης των τραπεζιτών από τον άλλο θεσμό, -το ΚΡΑΤΟΣ- και τους διαχειριστές του, δηλαδή τον Νομοθέτη / βουλευτές που μέχρι «ΑΣΥΛΙΑ» ψήφισαν για να καλύψουν τις παρανομίες τους !!!

Ας έρθουμε λοιπόν σε κάποια παραδείγματα:

#1 – Μέλος της Υπέρβασης, η Χ.Μ. το 2020 τέλη Φεβρουαρίου που έληγε η χρεωστική της κάρτα πήγε στο κατάστημα στο νησί και κατέθεσε αίτημα για να της εκδώσουν νέα χρεωστική. Κι ενώ η υπάλληλος προχώρησε στη σύνταξη του αιτήματος, όταν την είδε ο Διευθυντής και ρώτησε την υπάλληλο «τι θέλει η Χ.Μ.» η απάντησή του ήταν: «δεν πρόκειται να γίνει καμία ανανέωση»! Ποιος ήταν ο λόγος; Επειδή η Χ.Μ. είναι στην ΥΠΕΡΒΑΣΗ και επειδή είχε αμφισβητήσει την οφειλή της κατά κεφάλαιο και τόκους με το Εξώδικο Επανακαθορισμού Τραπεζικής Οφειλής, είχε ζητήσει στοιχεία του δανείου κλπ. Απλά τους είχε πει στα ίσια: «Δεν αναγνωρίζω την οφειλή, δώστε μου στοιχεία για να εξετάσω πόσα μου έχετε φάει»! Η Χ.Μ. προχώρησε με την Τζένη Στάμου σε Εξώδικη Διαμαρτυρία – Καταγγελία και με δεδομένο μάλιστα ότι στις 15/3/2020 ξεκίνησε ο 1ος εγκλεισμός (lockdown) και η κάρτα ήταν αναμφίβολα απαραίτητη για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Ο Διευθυντής λοιπόν ήθελε την Χ.Μ. εν μέσω εγκλεισμού χωρίς «χρεωστική κάρτα» γιατί ήθελε να δείξει ότι είναι ….μάγκας και πως ό,τι λέει γίνεται. Ήθελε να αποδείξει πως δεν πρέπει να παίζει ο κόσμος με τις τράπεζες, γιατί δεν τους παίρνει !!! Αυτό ήταν το μήνυμα. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Η κάρτα παρελήφθη και ο Διευθυντής ακόμη μουρμουράει ότι δεν έγινε αυτό που ήθελε… Μικρόψυχο, ηλίθιο, ξεφτιλισμένο ανθρωπάκι.

# 2 – Mέλος μας, ο Χ.Μ. του επιδόθηκε Δ.Π. (διαταγή πληρωμής) από το Πρωτοδικείο Σπάρτης. Εκδικάζεται η ανακοπή και απορρίπτεται. Τηλεφωνεί και ρωτά: Τι κάνουμε τώρα; Tου απαντώ, «αν χαθεί μια μάχη, αυτό δεν σημαίνει ότι έχασες τον πόλεμο». Προχωράμε με κατάθεση εφέσεως στην πρωτόδικη απορριπτική απόφαση της ανακοπής της Διαταγής Πληρωμής! Στο μεταξύ η τράπεζα επιδίδει Κατασχετήρια Έκθεση – γίνεται ανακοπή και εκ νέου απορρίπτετα … Παράλληλα η διευθύντρια της τραπέζης, η συμβολαιογράφος (που είναι σύζυγος δικηγόρου της εν λόγω τραπέζης) διαμηνύουν προς κάθε κατεύθυνση ότι: «Τα βλέπετε; Αν δεν κάνετε ό,τι σας λέμε αυτά θα πάθετε»! Υπόψιν ότι η απαίτηση της τράπεζας αφορά ενυπόθηκο δάνειο 200.000 + €.

Εν τέλει το Εφετείο Ναυπλίου εκδίδει ακυρωτική απόφαση για την Διαταγή Πληρωμής οπότε και έρχονται τα πάνω κάτω και επιστρέφεται το ακίνητο στον δανειολήπτη.

Ο Δανειολήπτης έχασε δύο μάχες, αλλά κέρδισε τον πόλεμο. Τελικά πρέπει να έχει κανείς και υπομονή και επιμονή.
Υπάρχουν και άλλα μέλη μας που ενώ έχει βγει ακυρωτική, εφετειακή απόφαση, ανταποκρίνονται όταν τους καλούν από εισπρακτικές εταιρείες, λέγοντάς τους ότι έχουν να τους κάνουν πολύ καλές προτάσεις με καλό κούρεμα και εξαιρετικούς όρους αποπληρωμής. Λάθος!

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι μόνο ένα πράγμα: Να τους συνιστάτε να επικοινωνήσουν και μιλήσουν με την Νομική υπηρεσία πάραυτα.

Μέλος μας είχε τρεις (3) ακυρωτικές αποφάσεις σε Διαταγές Πληρωμής και αφέθηκε αδικαιολόγητα να παρασυρθεί σε ρύθμιση οφειλής παρά τις ακυρωτικές αποφάσεις. Πριν κάνεις το ο,τιδήποτε γιατί δεν ρωτάς; Άτομα από εισπρακτικές εταιρείες έχουν προσωπικό συμφέρον να σας ενημερώνουν ότι έχετε χάσει την ανακοπή και να κοιτάξετε να δεχτείτε την πρόταση, γιατί διαφορετικά θα χάσετε το σπίτι σας. Τη δουλειά τους κάνουν… Να σας ξεγελάσουν για να εισπράξουν την προμήθειά τους. Τους γνωρίζετε προσωπικά; Όχι βέβαια! Είναι λάθος να ενδίδετε χωρίς 2η σκέψη στον εκφοβισμό, στην απειλή και να ακολουθείτε ό,τι σας λένε σαν υπνωτισμένοι ωσάν αυτοί μόνο να σας λένε… «αλήθειες» και παρά το γεγονός ότι εσείς κρατάτε στα χέρια σας την δικαστική απόφαση της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ που σας δικαιώνει. Είναι εγκληματικό, είναι τραγικό λάθος να έχεις «ακυρωτική», εφετειακή απόφαση – τελεσίδικη και να πηγαίνεις και να κάνεις ρύθμιση και/ή νέα σύμβαση επειδή η τάδε γλυκιά κυρία ή ο δείνα ευγενικός κύριος που σε κάλεσε… με περίσσεια φιλική διάθεση σου είπε ότι αυτά που έχει κάνει η ΥΠΕΡΒΑΣΗ για εσένα δεν ισχύουν!

Μέχρι και ψυχολόγους έχουν στρατολογήσει οι εισπρακτικές εταιρείες για να πετύχουν
την χειραγώγηση των δανειοληπτών !!!

Είναι εξαιρετικά σημαντικό τα μέλη (παλιά και νέα) να είστε σε συχνή επαφή με τα γραφεία διεκπεραίωσης της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ για αυτά που κάποιοι τρίτοι σας ενημερώνουν. Εσείς σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να κάνετε κάτι βιαστικά, επειδή σας είπαν ότι π.χ. «έχετε χρόνο μέχρι την Παρασκευή για να απαντήσετε». Η απάντησή σας οφείλει να είναι απλή: Παρακαλώ στείλτε την πρόταση εγγράφως και κατά προτίμηση την προσυμβατική συμφωνία να τη δει η ΥΠΕΡΒΑΣΗ και να σας πούμε αν αξίζει να προχωρήσουμε. Συνειδητοποιείστε ότι οι επιπόλαιες και βεβιασμένες κινήσεις οδηγούν πάντα σε λάθος κατάληξη!

Με πράξεις βάζουμε τέρμα στην ασυδοσία των αρπακτικών !!!

Είναι γεγονός ότι στην ΥΠΕΡΒΑΣΗ είδαμε από νωρίς πώς λειτουργεί το χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα που εστίασε εξ’ αρχής και έως σήμερα αποκλειστικά στη διάσωση των τραπεζών εις βάρος των πολιτών αλλά και των εθνικών συμφερόντων. Γι’ αυτό και «εμείς» αποφασίσαμε να σώσουμε οι ίδιοι τα σπίτια μας από τους πλειστηριασμούς και τις πλατφόρμες που παραπέμπουν σε «ηλεκτρονικό τζόγο» όπου στη μπάνκα ήταν, είναι και παραμένει χειριστής ο «τραπεζίτης».

YNEWS%2B24022021%2BPG2

YNEWS%2B24022021%2BPG3

YNEWS%2B24022021%2BPG4

YNEWS%2B24022021%2BPG5

YNEWS%2B24022021%2BPG6

YNEWS%2B24022021%2BPG7

YNEWS%2B24022021%2BPG8

YNEWS%2B24022021%2BPG%2B%25CE%259F%25CE%25A0%25CE%2599%25CE%25A3%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A6%25CE%25A5%25CE%259B%25CE%259B%25CE%259F

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}