Τρένα: Δεν λειτουργούσε κανένα σύστημα ασφαλείας.Το ηλεκτρονικό σύστημα έδινε λάθος εντολές!

 15/07/2024    03 : 37 : 26
οσε εγγραφο
64 / 100

Τη στιγμή που στη Θεσσαλονίκη συγγενείς αποχαιρετούσαν τους νεκρούς από την τραγωδία των Τεμπών, ο νέος υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Γιώργος Γεραπετρίτης επισκέφτηκε το γραφείο τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ στην πόλη – και, μάλιστα, υπό άκρα μυστικότητα αλλά και με απαγόρευση προσέγγισης από τους δημοσιογράφους!

Στην προσπάθεια των δημοσιογράφων να προσεγγίσουν το γραφείο τηλεδιοίκησης, ενημερώθηκαν ότι με απόφαση του Γιώργου Γεραπετρίτη απαγορεύτηκε η πρόσβαση στους δημοσιογράφους ακόμα και έξω από το κτίριο.

Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, ο κ. Γεραπετρίτης επρόκειτο να πραγματοποιήσει αυτοψία σε συγκοινωνιακές υποδομές και στο σημείο του κόμβου ΑΧ.

Μέσα σε όλα αυτά που ακούστηκαν τελευταία, όμως, ότι, δηλαδή, τα φανάρια σε όλη τη διαδρομή του σιδηρόδρομου Θεσσαλονίκης – Αθήνας λειτουργούν κανονικά, όπως τουλάχιστον ανέφεραν υπουργοί της κυβέρνησης, η «δημοκρατία» αποκαλύπτει σήμερα ένα έγγραφο που είχε σταλεί στις 29 Απριλίου 2022 από τη Διεύθυνση Κυκλοφορίας Μακεδονίας – Θράκης, όπου οι αρμόδιοι του ΟΣΕ αναφέρουν πως δεν λειτουργεί τίποτα!

nb eggrafo ose
Τα αποκαλυπτικά έγγραφα για τα προβλήματα του συστήματος τηλεχειρισμού

Υπογράφει η κυρία Μπέλλου Αικατερίνη και το έγγραφο απευθύνεται στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, αλλά ιεραρχικά και στη ΔΚ/ΥΥΚΜΘ/ΤΕ.Θ, και αρχίζει αναφέροντας:

«Ανακεφαλαιώνοντας τα προβλήματα του συστήματος τηλεχειρισμού του ΤΧ, ένα τεράστιο πρόβλημα για την ασφαλή κυκλοφορία σε ένα από τα πιο κομβικά σημεία της Ελλάδας, αναλυτικά σας αναφέρουμε ότι δεν λειτουργούν τα φωτόσημα από το Νο 1 έως και το Νο 29 προς οποιαδήποτε κατεύθυνση», δηλαδή δεν λειτουργούν τα κόκκινα φανάρια, που αναφέρουν κάποιοι υπουργοί ότι λειτουργούσαν κανονικά, σε όλους τους σταθμούς!

Ακόμα, η επιστολή αναφέρει: «Κάποια στιγμή το σύστημα τηλεχειρισμού κλειδώνει διαδρομές που δεν του έχει ζητήσει ο χειριστής. Δεν λειτουργεί το ηχητικό σύστημα προειδοποίησης, απώλειας ελέγχου των αιχμών, επειδή πολλές αιχμές δεν κλειδώνουν ηλεκτρονικά, αλλά με αρπάγες».

Στην επιστολή-φωτιά προστίθεται: «Οπως, λοιπόν, προκύπτει από τα παραπάνω, το σύστημα ΙΝΤΕΡΛΟΚΙΝΚ του ΤΧ1 δεν ανταποκρίνεται σε καμία από τις κύριες λειτουργίες του και όσο οξυδερκείς, παρατηρητικοί και αφοσιωμένοι στην εργασία τους να είναι οι χειριστές, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν το σύστημα ηλεκτρομανδάλωσης και τις προδιαγραφές τους για αποτροπή του λάθους χειρισμού που μπορεί να προξενήσει βλάβες υλικές ή ακόμη και ανθρώπινων ζωών, συναδέλφων ή συνανθρώπων μας. Επισυνάπτουμε πλήθος τηλεγραφημάτων για να γίνει αντιληπτό ότι η επιφανειακή αντιμετώπιση του προβλήματος, όπως έχει γίνει μέχρι σήμερα, θα είναι σπατάλη χρημάτων, χωρίς αποτέλεσμα».

Και καταλήγει: «Για όλους τους ανωτέρω λόγους, προτείνουμε άμεση παύση λειτουργίας του συστήματος και η κυκλοφορία να διεξάγεται με χειροκίνητο χειρισμό των αιχμών από κλειδούχους»!

Όλα αυτά έρχονται ως συνέχεια και της απαράδεκτης φιέστας που πήγαν να στήσουν την 1η Μαρτίου για να εγκαινιάσουν σύστημα τηλεδιοίκησης σε όλο τον σιδηρόδρομο, χωρίς φυσικά να υπάρχει, κάτι που είχε αποφασιστεί να κάνει ο πρωθυπουργός με επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. Εκεί είχαν στήσει τις τέντες για τους επισήμους σε περίπτωση βροχής, είχαν κλείσει το… κέτερινγκ, αλλά «ξέχασαν» να τοποθετήσουν το σύστημα τηλεδιοίκησης των τρένων, με αποτέλεσμα να ζήσουμε μια εθνική τραγωδία στα Τέμπη…

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}