Τον Αντώνη τον πέταξαν στην θάλασσα, την Μενεγάκη την περίμεναν 40 λεπτά…

 18/05/2024    09 : 51 : 27
menegaki antonis kariotis 696x463 1
69 / 100

Ήταν Ιούνιος του 2015 όταν το πλοίο της Blue Star Ferries, που εκτελούσε το δρομολόγιο Ραφήνα – Άνδρος, σήκωνε άγκυρα για να σαλπάρει στην ώρα του. Κάτι όμως συνέβη και το καράβι παρέμεινε δεμένο στον ντόκο για τουλάχιστον 30 λεπτά. Η γνωστή τηλεπαρουσιάστρια Ελένη Μενεγάκη είχε ειδοποιήσει πως θα καθυστερούσε και ο καπετάνιος αποφάσισε προφανώς να περιμένει την παρουσιάστρια. Μαζί με το πλοίο ωστόσο περίμεναν υπομονετικά και οι επιβάτες. Η Ελένη Μενεγάκη έφτασε, επιβιβάστηκε και το πλοίο αναχώρησε από τη Ραφήνα για να εκτελέσει το δρομολόγιό του και ούτε γάτα, ούτε ζημιά.

Δύο χρόνια αργότερα, το ίδιο περιστατικό, με τους ίδιους πρωταγωνιστές συνέβη με το δρομολόγιο από Άνδρο προς Ραφήνα. Η Μενεγάκη ήταν και πάλι καθυστερημένη. Αυτή τη φορά ίσως το παράκανε. Άργησε 1,5 ολόκληρη ώρα. Επισημαίνεται, όσον αφορά τη δεύτερη περίπτωση, πως το αρμόδιο ταξιδιωτικό πρακτορείο στη Άνδρο είχε διαψεύσει το σκέλος που αφορούσε την κυρία Μενεγάκη.

Τα χρόνια πέρασαν, οι εταιρείες έμειναν οι ίδιες. Η ιδιοκτήτρια εταιρεία εξακολουθεί να είναι η ίδια. Είμαστε στο 2023, Σεπτέμβριο μήνα. Τρία μέλη του πληρώματος, το ένα μάλιστα με καθήκοντα αξιωματικού καταστρώματος, σπρώχνουν με βαρβαρότητα ένα 36χρονο νέο άνδρα, τον Αντώνη Καρυώτη και τον ρίχνουν στη θάλασσα την ώρα που σαλπάρει το «Blue Horizon» από τον Πειραιά για την Κρήτη. Ο Αντώνης Καρυώτης πνίγεται μέσα στη δίνη που προκάλεσαν οι προπέλες του σκάφους όταν αυτό αποσπάστηκε από τον ντόγκο.

Ο Αντώνης Καρυώτης είχε κόψει εισιτήριο. Είχε προφανώς καθυστερήσει λίγο. Όμως, δεν ήταν βλέπετε τηλεστάρ, ούτε επώνυμος. Ήταν ένα φτωχό παιδί, μιας πολυμελούς οικογένειας από το Λασίθι της Κρήτης, που ζούσε από δουλειές του ποδαριού, εδώ και εκεί, για να τα βγάζει πέρα.

Εκ των υστέρων, η ιδιοκτήτρια εταιρεία Attica Group εξέδωσε ανακοίνωση 29 λέξεων για να εκφράσει «την οδύνη της για το περιστατικό». Την οδύνη του εξέφρασε με ανακοίνωσή του και ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Συνηθισμένη αυτή η τακτική της εταιρείας
Πριν ακριβώς από έναν μήνα, διαβάζουμε στο Διαδίκτυο μια κριτική που αναρτήθηκε για τις πρακτικές της εταιρείας αυτής στα διάφορα λιμάνια:

Επιβάτες διπλανού πλοίου μάρτυρες στο περιστατικό της Τρίτης:

«Είναι δολοφονία», λέει ο αδερφός του
Ο ένας εκ των αδελφών του 36χρονου, ο οποίος ενημερώθηκε για τον τραγικό θάνατο του Αντώνη νωρίς το πρωί της Τετάρτης, δεν άντεξε στο άκουσμα της είδησης και λύγισε, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται.

Μιλώντας στο creta24, ο Νίκος Καρυώτης -ένα από τα άλλα αδέρφια του άτυχου 36χρονου- ανέφερε τα εξής: «Τον αγαπούσε όλος ο κόσμος, όλος ο Άγιος Νικόλαος κι αυτό δεν είναι υπερβολή. Ρωτήστε όποιον θέλετε για τον αδερφό μου».

«Ο αδερφός μου» συνεχίζει ο Νίκος, «ήταν ένα παιδί που βοηθούσε τους πάντες. Δεν είχε σταθερή δουλειά, δεν είχε μάθει κάποια τέχνη, δεν είχε σπουδάσει, αλλά αγαπούσε τους πάντες και τους βοηθούσε».

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο αδερφός του είχε πάει ταξίδι για να δει φίλους του στην Αθήνα. «Ταξίδευε συχνά στην Αθήνα για να δει τους φίλους του. Αποκλείεται να μην είχε εισιτήριο. Πάντα πριν ξεκινήσει από την Κρήτη, είχε κόψει και το εισιτήριο της επιστροφής. Οι Λιμενικοί μου είπαν ότι είχε λίγα ψιλά πάνω του, είχε αγοράσει εισιτήριο, πιστεύω». Ο ίδιος ενημερώθηκε στις 3 τα ξημερώματα για το απίστευτο περιστατικό από έναν λιμενικό στον Άγιο Νικόλαο. «Δεν ξέρουμε κάτι άλλο περιμένουμε κι εμείς ενημέρωση».

Αναφορικά με τα βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας ο αδερφός του 36χρονου ανέφερε ότι τα είδε. «Αυτό είναι έγκλημα, είναι δολοφονία», δήλωσε.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}