Σωρηδόν οι καταγγελίες δανειοληπτών κατά servicers-funds

 15/07/2024    07 : 52 : 05
κοκκινα δανεια
73 / 100

«Εφιάλτης» για τους δανειολήπτες οι εισπρακτικές εταιρείες, καθώς τους ενοχλούν συνεχώς και τους φέρνουν σε απόγνωση, όπως λένε οι ίδιοι.

Στην εκπομπή Live News στο Mega, μίλησαν δανειολήπτες και οι καταγγελίες πέφτουν… βροχή.

Απεγνωσμένος πολίτης, που δυσκολεύεται πλέον πολύ να πληρώσει τις δόσεις του δανείου του, σημείωσε:

«Μου είπε η δικηγόρος από τη Λιβαδειά, που βγήκε η απόφαση του Ειρηνοδικείου, ότι, αν αφήσεις 1-2 δόσεις, θα σε βγάλουν από τον νόμο Κατσέλη, δηλαδή θα σε απορρίψουν.

Εγώ τώρα δεν έχω να δώσω λεφτά, τώρα χρωστάω 4-5 μήνες, χρωστάω Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο και αυτά δηλαδή είναι 168 ευρώ τον μήνα και δεν ξέρω πώς να το αντιμετωπίσω, μην με βγάλουν από τον νόμο Κατσέλη και μετά δεν ξέρω, θα του βάλω μια φωτιά το σπίτι εδώ πέρα, θα το κάψω, και ας πάει να γίνει χούρδα που λέμε εδώ στα χωριά.

Κλαίω, που έπεσα σε κατάντια, γιατί μ’ αρέσει η αξιοπρέπεια, μ’ αρέσει το savoir vivre, μ’ αρέσει και αυτά δηλαδή, αλλά δυστυχώς είχα ένα κατάστημα ωραίο, το έκλεισα, χρεώθηκα».

Ανάλογη η απόγνωση και στο σπίτι του κ. Θεόδωρου. Στο οικογενειακό τραπέζι, μόνιμη και μόνη συζήτηση το δάνειο, που έγινε «θηλιά», και οι εισπρακτικές…

«H τράπεζα το έδωσε στην Intrum. Μία φορά τον χρόνο, για να μην σας πω 2 φορές τον χρόνο, ανεβάζει το επιτόκιο. Δεν δέχονται να μιλήσουμε. Είπαμε να πάμε από εκεί να μιλήσουμε, να βρούμε κάποιον να μιλήσουμε, απλώς παίρνουν τηλέφωνο, λέει “είμαι η κυρία τάδε, θα με παίρνετε σε αυτό”, παίρνουμε τηλέφωνο, απαξιούν».

Την ίδια ώρα, φαίνεται πως τα μέτρα της Πολιτείας για να μπει ένα πλαίσιο δεν φτάνουν. Μόλις στις 19 Μαΐου, το υπουργείο Ανάπτυξης επέβαλε διοικητικό πρόστιμο 55.000 ευρώ σε εισπρακτική.

«Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, επέβαλε διοικητικό πρόστιμο ύψους 55.000 ευρώ στη Cepal Hellas – Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (A.E.Δ.Α.Δ.Π.), επειδή η τελευταία προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις για την ενημέρωση οφειλέτη για ύπαρξη ληξιπρόθεσμης οφειλής, χωρίς να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη εκ μέρους της εταιρείας επιβεβαίωση της οφειλής».

«Βρέθηκα στον “Τειρεσία” για χρέος που είχα ξοφλήσει»
Ακόμα μία καταγγελία που σοκάρει, από έναν δανειολήπτη, που βρέθηκε στον “Τειρεσία” για ένα χρέος 52 ευρώ, το οποίο, μάλιστα, όπως λέει, το έχει ξοφλήσει.

«Μου έδωσαν απόδειξη εξοφλητική, όταν το πλήρωσα, δηλαδή ότι ήταν μηδενικό το υπόλοιπό μου. Μετά από λίγο καιρό, μου ήρθε ένα χαρτί ότι τα δάνεια έχουν δοθεί πλέον σε τρίτους και ότι το έχει πάρει η Cepal. Εμένα δεν με αφορούσε, γιατί δεν χρωστούσα πια, μετά από λίγο καιρό όμως με πήραν τηλέφωνο ότι έχω ένα υπόλοιπο 52 ευρώ και με τα πολλά ανακάλυψα ότι ήμουν στον “Τειρεσία” λόγω αυτού».

Μία ακόμα δανειολήπτρια κατήγγειλε ότι το τηλέφωνό της χτυπούσε συνεχώς επί 2,5 χρόνια…

«Με έπαιρναν συνέχεια από την Cepal για 2,5 χρόνια», είπε, ενώ και σήμερα ακόμα δεν μπορεί να βγάλει άκρη με τα δάνεια, αν και πληρώνει κανονικά.

«Με έπαιρναν 20 τηλεφώνα την ημέρα», δήλωσε ένας ακόμα αγανακτισμένος δανειολήπτης, κάνοντας λόγο για ποσά δανείων που εκτοξεύτηκαν.

«Με καλύπτει η απόφαση του Ειρηνοδικείου μέχρι του χρόνου τα Χριστούγεννα. Η Cepal άρχισε από τον Δεκέμβριο να με παίρνει τηλέφωνο και να μου λέει ότι θα χάσω το σπίτι μου, ότι τα ποσά εκτοξεύτηκαν. Με παίρνανε 10-15-20 φορές την ημέρα, ενώ εντωμεταξύ δημιουργήθηκε και θέμα υγείας με τη μητέρα μου.

Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι ο νόμος λέει ότι δεν έχουν δικαίωμα να με ενοχλούν, αν δεν καταστεί η οφειλή μου εκπρόθεσμη και περάσουν 10 ημέρες. Ήταν και οι νομικοί εκπρόσωποι και τους είχα πει ότι υπάρχουν προβλήματα υγείας και προσωπικά και αυτά που είχα με τη μητέρα μου και ότι υπάρχει απόφαση του Ειρηνοδικείου και μου έλεγαν, όχι, είναι απορριπτική».

Οι καταγγελίες στο τηλεφωνικό κέντρο του Live News είναι εκατοντάδες, με τους δανειολήπτες να περιμένουν κάτι να αλλάξει…

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}