Σπρώχνουν τους Έλληνες στον ψηφιακό τζόγο

 24/02/2024    02 : 11 : 46
τζογος
65 / 100

Σπρώχνουν τους Έλληνες στον ψηφιακό τζόγο: Αυτό που βίωσα χτες(σ.σ. 31/10) τα ξημερώματα δεν έχει προηγούμενο και το καταγγέλλω ελπίζοντας να βρεθούν ευήκοα ώτα και να παρέμβουν οι υπεύθυνοι και οι αρχές!

Τηλεόραση πολλή ΔΕΝ βλέπω. Γράφω ένα βιβλίο που ελπίζω να αγαπηθεί από τους συμπολίτες μου, γιατί είναι μια κραυγή αγωνίας αλλά κι ένα φως ελπίδας για τα όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια.

Κατά τις 2 το πρωί, κουράστηκα και πείνασα, κι είπα να κάνω διάλλειμα χαζεύοντας λίγο τηλεόραση όσο να τσιμπολογήσω κάτι. Σταμάτησα το zapping στο ΣΚΆΙ που είχε κάποιο ξένο αστυνομικό. Δεν πρόλαβα να φάω μια μπουκιά και πέσαν διαφημίσεις.

Μεταδίδει το antimedia.gr

ΝΕΤΒΕΤ! Ούρλιαζε ένας σε ένα σποτάκι δευτερολέπτων. Μόλις τέλειωσε το σποτάκι, μπήκε δεύτερο της ίδιας εταιρείας – ΝΕΤΒΕΤ! ξαναούρλιαξε, κι έδειχνε νέους να χοροπηδούν χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι. Καπάκι μπήκε τρίτο, τέταρτο, πέμπτο – λέω από μέσα μου, κόλλησε το βίντεο; Αλλά όχι, κάθε φορά ήταν διαφορετικό. Θα πέρασαν 5-6 απανωτά με την ειδοποίηση του ΚΕΘΕΑ να τρέχει στα ψιλά από κάτω για τον εθισμό στο τζόγο. Πέφτει μια άλλη διαφήμιση καταστήματος ηλεκτρονικών και πριν ακόμα πω, ουφ, ΝΕΤΒΕΤ! άρχισε να ουρλιάζει σε σερί απανωτών σποτ.

Μετά μια άλλη διαφήμιση για τζόγο, άλλης εταιρείας, το κατάστημα, και πάλι ΝΕΤΒΕΤ! με ολόκληρο το πακέτο των σποτ.

Μου έκατσε η μπουκιά στο λαρύγγι. Στο χωριό μου αυτό δεν το λένε διαφήμιση, αλλά πλύση εγκεφάλου. Ρωτήστε αν θέλετε τις CIA & FBI, να σας πουν πως ακριβώς δουλεύει το σύστημα.

Κι ύστερα η διάρκεια; Έφαγα, έπλυνα κι όλα τα πιάτα της μέρας, κι αυτός ακόμα ούρλιαζε ΝΕΤΒΕΤ!

Μετά από κανένα εικοσάλεπτο μαρτυρίου που έκατσα μαζοχιστικά να παρακολουθήσω για να δω πόσο είναι το θράσος τους, είδα το τέλος του αμερικάνικου σήριαλ για το πολύ 10 λεπτά και μετά τι λέτε έγινε; ΝΕΤΒΕΤ! και πάμε πάλι από την αρχή.

Το ΕΣΡ τι κάνει; Ελέγχει τι γίνεται με τις διαφημίσεις; Τη διάρκεια τους, το κατά πόσο είναι θεμιτό να επαναλαμβάνεται η ίδια διαφήμιση και να εγκεφαλοπλένει; Το ΚΕΘΕΑ που είναι υπεύθυνο για τον εθισμό όχι μόνο στα ναρκωτικά αλλά και τον τζόγο, μπορεί παρακαλώ να παρέμβει;

Με τα μνημόνια και τα οικονομικά ζόρια, βρήκαν ευκαιρία να σπρώξουν και τον τζόγο, ειδικά τον ηλεκτρονικό με κορυφαίες τις πρόσφατες αδειοδοτήσεις που είναι πολλές – πάρα πολλές, κάπου 12 τον αριθμό! Αυτό μετράει η κυβέρνηση ως “ανάπτυξη”;

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕΕΠ, το 2020 οι Έλληνες πόνταραν στα sites των παρόχων τυχερών παιγνίων πάνω από 11,5 δισ. ευρώ τα οποία άφησαν στους παρόχους ακαθάριστα έσοδα ύψους 588 εκατ. ευρώ και φόρους ύψους περίπου 125 εκατ. ευρώ.

Πόσα κέρδισαν οι Έλληνες, ξέρουμε; Πόσοι από αυτούς έπαθαν εθισμό, ξέρουμε;

Τι ξέρουμε; Θα σας πω: Το μικρότερο ΦΠΑ στην Ελλάδα, στο 5% ΜΟΝΟ, το έχουν οι διαφημίσεις!!! Ούτε το ψωμάκι, ούτε το τυράκι, ούτε το κρεατάκι, ούτε το ρεύμα, ούτε η βενζίνη – γιατί όπως λέει η κυβέρνηση, ΑΝ τα μειώσει όλα αυτά, θα φάνε φθηνά μακαρόνια και οι πλούσιοι! Και… ΔΕΝ έχει και τρόπο να ελέγξει αν θα περάσει η μείωση του ΦΠΑ στους καταναλωτές. Εν ολίγοις παραδέχεται ότι εκτός από παράλογη, είναι ΚΑΙ ανίκανη!

Από την άλλη η επιχειρηματολογία του μειωμένου ΦΠΑ στις διαφημίσεις, όχι… δεν είναι να έχουν έσοδα τα κανάλια που τις παίζουν ανεξέλεγκτα, αλλά είναι για να “σωθούν” οι επιχειρήσεις. Οι μεγάλες. Οι ξένες αλυσίδες. Γιατί οι μικρές ΔΕΝ διαφημίζονται.

Πάνω απ’ όλα, να σωθεί το ΝΕΤΒΕΤ! κι όλα τα άλλα τζογαδόρικα σάιτς που τάζουν λύσεις στη μιζέρια.

Οι διαφημίσεις του καπνού απαγορεύτηκαν εδώ και χρόνια. Του τζόγου γιατί όχι; Κοινά τα στοιχεία τζόγου-ναρκωτικών όσον αφορά τον εγκέφαλο, λένε οι παγκόσμιες μελέτες.

Το καταγγέλλω κι ελπίζω ΕΣΡ και ΚΕΘΕΑ να βάλουν μια τάξη στο χάος κι ένα φρένο στην ασυδοσία. Γιατί από τους κυβερνώντες δεν περιμένω καμία απόκριση…

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}