Πότε οι τράπεζες θα αποζημιώνουν τα θύματα ηλεκτρονικής απάτης

 13/06/2024    11 : 55 : 49
tanea13 1 23
69 / 100

Αποζημίωση στα θύματα ηλεκτρονικής απάτης θα δίνουν πλέον οι τράπεζες, σύμφωνα με νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο βρίσκεται σε διαβούλευση.

Παράλληλα, οι πολίτες που χάνουν τα χρήματά τους από την κλοπή των κωδικών τους, θα τα παίρνουν πίσω, ακόμα και αν η κλοπή οφείλεται σε δική τους αμέλεια. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό θα αφορά ποσά άνω των 1.000 ευρώ.

Λύση σε δύο σημαντικά προβλήματα των καταναλωτών αναμένεται να δώσει η νέα νομοθεσία, η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες θα ισχύσει από τον επόμενο μήνα.

Ένα εξ αυτών των προβλημάτων αφορά στην περίπτωση που κάποιος χάσει ή του κλέψουν τη χρεωστική κάρτα με την οποία κάνει τις καθημερινές του αγορές. Μέχρι εκείνος να δηλώσει την απώλεια ή την κλοπή, μπορεί να περάσει ένα μικρό χρονικό διάστημα, αρκετό όμως για να προχωρήσει σε αγορές αυτός που θα βρει την κάρτα.

Σε αυτή την περίπτωση ο κάτοχος της κάρτας ευθύνεται για τα πρώτα 50 ευρώ. Εάν δηλαδή αυτός που θα βρει την κάρτα, ψωνίσει 200 – 300 ευρώ, τη διαφορά από τα 50 μέχρι τα 200 την καλύπτει η τράπεζα και του την επιστρέφει.

Αποζημίωση από τις τράπεζες για απώλεια ή κλοπή χρεωστικής κάρτας
Αν κάποιος την βρει ή την κλέψει και «τραβήξει» χρήματα

Τα πρώτα 50€ -> τα «χάνει» ο κάτοχος της κάρτας
Το ποσό άνω των 50€ -> τα καλύπτει η τράπεζα
Εάν αποκαλύφθηκαν οι κωδικοί μας e-banking και χάσαμε χρήματα

Τα πρώτα 1.000€ -> τα «χάνει» ο κάτοχος
Το ποσό άνω των 1.000€ -> τα καλύπτει η τράπεζα
Παράδειγμα: Αν χάσαμε 5.000€ σε διαδικτυακή απάτη (4.000€ επιστρέφει η τράπεζα στον κάτοχο του e-banking)

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}