Πουλάνε τα δώρα τους για να πληρώσουν λογαριασμούς…

 23/02/2024    07 : 48 : 00
δωρα
70 / 100

Τα δώρα δεν δωρίζονται ως γνωστόν, αλλά εύκολα μπορούν να πωληθούν. Στην Γαλλία και την Αγγλία, το κάνουν, με διπλό στόχο. Να ξεφορτωθούν τα δώρα που δεν τους αρέσουν και να εξοικονομήσουν χρήματα για τους λογαριασμούς.

Σύμφωνα με έκθεση του ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου eBay, σχεδόν ένας στους τέσσερις Γάλλους (23%) -αριθμός ρεκόρ-σκέφτεται να πουλήσει τα «άχρηστα» δώρα του φέτος. Πρόκειται για 2,5 εκατομμύρια περισσότερους ανθρώπους σε σχέση με πέρυσι.

Ενώ τα φώτα των γιορτών παραμένουν αναμμένα, ήδη κάποια από αυτά βγήκαν προς πώληση.

Σύμφωνα με το e Bay, oι σχετικές αγγελίες έχουν εκτιναχθεί από την ημέρα των Χριστουγέννων. Μόνο στις 25 Δεκεμβρίου αναρτήθηκαν 300.000 αγγελίες, με τρία έως τέσσερα δώρα να μεταπωλούνται κάθε λεπτό.

Ο αριθμός των νέων καταχωρίσεων αναμενόταν να φθάσει το ένα εκατομμύριο μέχρι τις 28 Δεκεμβρίου και να αυξηθεί στα 3 εκατομμύρια μέχρι τις 3 Ιανουαρίου του 2024.

Πώληση δώρων για την πληρωμή λογαριασμών

Το φετινό βαρόμετρο του eBay/Kantar για τη μεταπώληση των χριστουγεννιάτικων δώρων καταδεικνύει από πρώτο χέρι πώς έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές συνήθειες των Γάλλων λόγω της κρίσης του κόστους ζωής.

Ο ιστότοπος υπογράμμισε το ραγδαία αυξανόμενο πλήθος που αναμένεται να διαθέσει τα χρήματα από τις πωλήσεις, για αποταμιεύσεις ή για την πληρωμή λογαριασμών.

Πρωτοφανής αύξηση

«Το ποσοστό των Γάλλων που είναι έτοιμοι να πουλήσουν τα δώρα τους παρουσιάζει πρωτοφανή αύξηση το 2023. Η οικονομική ανάγκη υπερισχύει της ευχαρίστησης: φέτος, για πρώτη φορά, περισσότεροι Γάλλοι μεταπωλούν για να πληρώσουν τους λογαριασμούς των Χριστουγέννων παρά επιλέγουν να αγοράσουν στον εαυτό τους κάτι που τους ευχαριστεί», δήλωσε η Σάρα Τάγιεμπ, γενική διευθύντρια του eBay στη Γαλλία, σε δελτίο τύπου.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 42% των ατόμων που μεταπωλούν, δήλωσαν ότι σκοπεύουν να αποταμιεύσουν το ποσό, το 30% θα χρησιμοποιήσουν τα χρήματα για να καλύψουν χριστουγεννιάτικους λογαριασμούς και το 29% θα κάνουν στον εαυτό τους ένα άλλο δώρο που τους αρέσει.

Κατά μέσο όρο ελπίζουν να κερδίσουν περίπου 49,43 ευρώ λόγω της μεταπώλησης των δώρων.

Ποια αντικείμενα είναι τα πιο δημοφιλή για μεταπώληση;

Οι πρώτες τάσεις μεταπώλησης που καταγράφηκαν, δείχνουν μια κυριαρχία των τελευταίων ηλεκτρονικών παιχνιδιών, με ιδιαίτερα δημοφιλή franchises, όπως τα παραδοσιακά Pokémon και Mario αλλά και της Barbie, η κινηματογραφική μεταφορά της οποίας ήταν μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της χρονιάς.

Επιπλέον, τα παιχνίδια, και τα βιβλία είναι επίσης μεταξύ των πιο δημοφιλών κατηγοριών.

Και οι Βρετανοί στον ίδιο δρόμο

Στον δρόμο των μεταπωλήσεων δώρων και οι Βρετανοί. Ένας στους έξι σχεδιάζει να “μεταπωλήσει τα ανεπιθύμητα χριστουγεννιάτικα δώρα”, ενώ το ένα τρίτο των νέων καταχωρεί τα δώρα που τους απογοήτευσαν σε ιστοσελίδες μεταπώλησης, σύμφωνα με έρευνα, της Barclays.

Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, παιδικά παιχνίδια και προϊόντα ομορφιάς είναι τα αντικείμενα που είναι πιο πιθανό να αναρτηθούν, σύμφωνα με την έρευνα.

Την ίδια στιγμή, το 30% των αγοραστών, σχεδιάζει να περιηγηθεί σε ιστοσελίδες μεταχειρισμένων για να αναζητήσει ευκαιρίες.

Σύμφωνα με έρευνα της Yodel του περασμένου Ιανουαρίου, ο πιο συνήθης λόγος για τη μεταπώληση των δώρων ήταν η οικονομική ελάφρυνση εν μέσω της κρίσης του κόστους ζωής. Τα στοιχεία έδειξαν ότι το 27% πούλησε τα δώρα του για τον σκοπό αυτό.

Σχεδόν το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (24%) δήλωσε ότι επέστρεψε τα δώρα απλώς επειδή δεν ταίριαζαν στο προσωπικό του στυλ, το 22% μεταπώλησε δώρα που δεν μπορούσε να επιστρέψει ή να ανταλλάξει και το 18% μεταπώλησε δώρα όταν του δόθηκε το ίδιο δώρο από διαφορετικούς ανθρώπους.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}