Πληρώνουν τα κορόιδα: Το Ελληνικό Δημόσιο συνεχίζει να μοιράζει εκατομμύρια στους ολιγάρχες…

 19/04/2024    06 : 42 : 11
χρημα στα χερια
63 / 100

Πριμ 4,4 εκατ. ευρω στα Ταμεία του Μυτιληναίου

Από το mononews.gr

Νωρίτερα από το αναμενόμενο παραδίδει ο όμιλος Mytilineos τα έργα που αναλαμβάνει και αυτό φαίνεται ότι αναγνωρίζεται από το υπουργείο υποδομών, το οποίο θα τον ανταμείψει μέσω του νόμου για το πριμ έγκαιρης υλοποίησης.

Απ΄ότι μαθαίνω το υπουργείο έδωσε το πράσινο φως ώστε η Mytilineos, που παρέδωσε το την παράκαμψη Αμφιλοχίας πέντε μήνες νωρίτερα από το αναμενόμενο, να λάβει πριμ 4,4 εκατ. Ευρώ.

Να σας θυμίσω ότι ο επικεφαλής του Ομίλου, Ευάγγελος Μυτιληναίος, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης το περασμένο καλοκαίρι για την παράδοση του έργου είχε επισημάνει ότι η Mytilineos όχι απλά παραδίδει τα έργα που αναλαμβάνει τα έργα στην ώρα τους, αλλά προσπαθεί για να παραδώσει νωρίτερα από το αναμενόμενο, ενώ πρόσθεσε ότι η Mytilineos είχε κάνει αίτημα στο υπουργείο υποδομών για το πριμ έγκαιρης υλοποίησης.

To συγκεκριμένο έργο αξίας 160 εκατ. ευρώ εντάσσεται στον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία, που αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2023.

Πρόκειται, ωστόσο, για ένα οδικό έργο που έχει «υποφέρει» από τις παθογένειες των projects που δημοπρατήθηκαν τις περασμένες , καθώς είχαμε και εδώ διάλυση συμβάσεων και επαναδημοπράτηση.

Πιο συγκεκριμένα, το οδικό τμήμα μήκους 17,4 χιλιομέτρων δημοπρατήθηκε πρώτη φορά το 2008 αλλά αλλά κόλλησε στο στάδιο των μελετών και των απαλλοτριώσεων.

Στη συνέχεια επελέγη ως ανάδοχος η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ, αλλά με προσφυγή της GD Infrastructure, το έργο διεκόπη.

Τελικά, ύστερα από τις παραπάνω καραμπόλες και τους συνεχείς διαγωνισμούς, το έργο κατέληξε το χειμώνα του 2020 στον Όμιλο Mytilineos.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: θα λάβει 2 Εκατ. ευρώ
Την Παρασκευή σε μια είδηση που δημοσιεύσαμε για την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ ο δαίμων του πληκτρολογίου χτύπησε.

Το ποσό που θα λάβει η θυγατρική της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι τελικά 2 εκατ. Ευρώ, και όχι το ποσό που αναφέραμε.

Για να σας φρεσκάρω τη μνήμη η θυγατρική του Ομίλου, Νέα Οδός ΑΕ, που έχει αναλάβει μεταξύ άλλων την Παλαιά Εθνική Οδό Αντιρρίου – Μεσολογγίου χάνει κέρδη διότι ο σταθμός διοδίων Γαβρολίμνης έχει κλείσει από το Δεκέμβριο του 2021 λόγω της καθίζησης της γέφυρας Ευήνου στην Αιτωλοακαρνανία.

Τα 2 εκατ. Ευρώ που θα πληρώσει το υπουργείο αφορά το έτος 2022, καθώς όποια προσπάθεια έχει γίνει για αποκατάσταση της γέφυρας και της κυκλοφορίας δεν έχει αποτελέσματα.

Επομένως οι οδηγοί ταλαιπωρούνται και ο παραχωρησιούχος μπορεί να ζητά και να λαμβάνει αποζημιώσεις βάσει της σχετικής σύμβασης.

Το υπουργείο υποδομών δεν έχει αφήσει το θέμα στην τύχη του είχε πάρει και από τον Φεβρουάριο του 2022 είχε ξεκινήσει τη διαδικασία για την κατασκευή της νέας γέφυρας που θα απαιτούσε τουλάχιστον μία διετία για να ολοκληρωθεί.

Έτσι, μέχρι το 2024 θα χρειαστεί να βρεθεί μία ενδιάμεση λύση, αλλά οι μέχρι στιγμής προσπάθειες δεν έχουν αποδώσει.

Αρχικά, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διέθεσε δύο εκατ. Ευρώ για έργα αποκατάστασης της παλιάς σιδηροδρομικής γέφυρας, η οποία θα χρησιμοποιούταν ως μεταβατική λύση.

Εν τέλει αυτή κατεδαφίστηκε και υιοθετήθηκε η λύση μιας «πρόχειρης» γέφυρας, αλλά και αυτή κατέρρευσε τον Αύγουστο του 2022.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}