Οι Servicers πανηγυρίζουν για ρυθμίσεις 3,6 δις…Πόσα ακίνητα έβγαλαν στο σφυρί θα μας πουν;;

 18/06/2024    12 : 29 : 46
fund
62 / 100

Δάνεια άνω των 3,6 δισ. ευρώ ρύθμισαν οι εταιρείες διαχείρισης(servicers) κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023. 

Σημειώνεται δε ότι από το σύνολο των ρυθμίσεων ύψους 3,6 δισ. ευρώ η πλειοψηφία αφορά σε μη-τραπεζικές ρυθμίσεις. Αναλυτικότερα, το ποσόν των 2,4 δισ. ευρώ αφορά σε μη-τραπεζικά χαρτοφυλάκια δανείων και το 1,2 δισ. ευρώ σε τραπεζικά», σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΕΔΑΔΠ) ,αναφορικά με τον απολογισμό του πρώτου εξαμήνου 2023.

Μεταδίδει το enikonomia.gr

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, σημαντική είναι και η συμβολή των εταιριών του κλάδου στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΓΔΙΧ η εγκρισιμότητα σε πλήθος αιτήσεων από πλευράς Εταιριών Διαχειρίσεως Δανείων έφτασε στο 78% τον Ιούνιο 2023, με τις συνολικές εγκρίσεις ρυθμίσεων μόνο για τον μήνα Ιούνιο να ανέρχονται σε 0,32 δισ. ευρώ Με δεδομένη την κανονική ροή αιτήσεων και εγκρίσεων, η έμφαση των εταιριών-μελών της ΕΕΔΑΔΠ πλέον είναι στην παρακολούθηση της ομαλής αποπληρωμής των υλοποιημένων λύσεων.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι “με την επίτευξη ρυθμίσεων, οι Εταιρίες Διαχείρισης στοχεύουν στη συνεχή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης που προσφέρουν στους οφειλέτες. Για το σκοπό αυτό, συνεχίζουν να επενδύουν σε τεχνολογικές υποδομές για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των οφειλετών, με αποτέλεσμα τη σημαντική βελτίωση στους σχετικούς δείκτες που αποτυπώνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία πρώτου εξαμήνου 2023, οι Εταιρείες Διαχείρισης:

• Δέχθηκαν πάνω από 130.000 κλήσεις τον μήνα, κατά μέσο όρο, έναντι 115.000 την ίδια περίοδο του 2022. Παρά τη σημαντική αυτή αύξηση του πλήθους εισερχόμενων κλήσεων, το μέσο επίπεδο εξυπηρέτησης (service level) στα τηλεφωνικά κέντρα των Εταιριών ανήλθε στο 83% τον Ιούνιο του 2023, βελτιωμένο κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τον Ιούνιο 2022.

• Επεξεργάστηκαν πάνω από 26 χιλιάδες αιτήματα το μήνα, απαντώντας σε κάθε ένα από αυτά εντός του πλαισίου που προδιαγράφεται από τις εποπτικές αρχές (μέσοι όροι αριθμού αιτημάτων και χρόνου απόκρισης).

• Διευθέτησαν περίπου 5.200 παράπονα πελατών, με μέσο χρόνο απόκρισης σημαντικά μικρότερο της εποπτικής απαίτησης, και βελτιωμένο κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}