Οι φραγκοφονιάδες Ιταλοί της Hellenic Train ζητούν πίσω αποζημίωση από οικογένεια νεκρού

 16/04/2024    12 : 26 : 43
hellenic train
66 / 100

Σε μία απίστευτη καταγγελία προχώρησε σήμερα, μία γυναίκα, η οποία έχασε τον άντρα της σε σιδηροδρομικό δυστύχημα το 2008.

Συγκεκριμένα, η κ. Κωνσταντίνα, που έχασε τον σύζυγό της σε μία αφύλακτη διάβαση, είπε, μιλώντας στην εκπομπή “Κοινωνία Ωρα MEGA”, πως μετά από έναν δικαστικό κυκεώνα, μετά τον χαμό του συζύγου της, της ζητούν να επιστρέψει τα χρήματα της αποζημίωσης.

Συγκεκριμένα, η Hellenic Train της ζητάει να επιστρέψει τα χρήματα που είχε πάρει ως αποζημίωση ύστερα από το δυστύχημα που είχε ο άντρας της, καθώς το αμάξι που οδηγούσε συγκρούστηκε με τρένο που πήγαινε από τη Λάρισα στο Βόλο.

Στο σημείο του δυστυχήματος δεν υπήρχαν ούτε φωτεινοί σηματοδότες, ούτε μπάρες.

Σύμφωνα με το εξώδικο που έστειλε η Hellenic Train, πριν από έναν χρόνο, στην κ. Κωνσταντίνα, την τελική υπαιτιότητα την είχε ο ΟΣΕ και όχι η εταιρεία τους. Έτσι της ζητάει πίσω και τα χρήματα που της έχουν καταβάλει έως τώρα.

“Είναι μία υπόθεση που κρατάει 15 χρόνια, έγινε το δυστύχημα το 2008, έχουν γίνει έξι δικαστήρια, έχει πάει η υπόθεση στον Άρειο Πάγο κι έχει αποφανθεί ότι όλα ήταν όπως έπρεπε. Έξι φορές έχει βγει το ίδιο αποτέλεσμα, το 2020 τελεσιδίκησαν και – θεωρητικά – καταβλήθηκαν όλα τα ποσά. Βγήκε και μία μηνιαία βοήθεια στην ανήλικη κόρη μου, την οποία αυθαίρετα σταμάτησαν να την καταβάλλουν από πέρυσι τον Οκτώβριο. Και μου έστειλαν και μία κλήση μετά από αίτηση αναίρεσης που έκανε η Hellenic Train και ζητάει πίσω ό, τι έχει καταβάλει γιατί ευθύνη έχει ο ΟΣΕ”, είπε.

Μάλιστα, η κ. Κωνσταντίνα κατήγγειλε ότι υπάρχουν συνολικά 40 αφύλακτες διαβάσεις στη διαδρομή Λάρισας – Βόλου. Όπως ανέφερε η καταγγέλλουσα, μετά τον θάνατο του συζύγου της άλλοι δύο άνθρωποι έχασαν την ζωή τους και τίποτα δεν έχει βελτιωθεί.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}