Νέα απάτη: Επιτήδειοι έμποροι υπόσχονται δωρεάν αυτοκίνητα με κλήρωση

 28/11/2022    01 : 10 : 22
αυτοκινητα
68 / 100

Νέα απάτη: Μετά τις εγγυήσεις για τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τον κινητήρα, τα λοιπά μηχανικά μέρη, τα «γνήσια» book service και τη δωρεάν συντήρηση κάποιοι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων οχημάτων ανακάλυψαν νέους τρόπους ώστε να προσελκύσουν τα θύματά τους υπόσχοντας κληρώσεις με απίστευτα δώρα όπως επιστροφή των χρημάτων αγοράς κάποιου αυτοκινήτου, ονειρικά ταξίδια μέχρι και κρουαζιέρες!

Μάλιστα οι επιτήδειοι έμποροι που εφαρμόζουν το κόλπο των κληρώσεων δεν διστάζουν να αναρτούν στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης φωτογραφίες από στιγμιότυπα τη στιγμή που οι πελάτες τους ρίχνουν στο κουτί το χαρτάκι με τη δική τους συμμετοχή στον… ανύπαρκτο διαγωνισμό.

Όπως φαίνεται όμως κάποιοι πελάτες των επιτήδειων δεν άφησαν τίποτα στην τύχη και απαιτούν από τους εμπόρους που πραγματοποίησαν τους διαγωνισμούς να αναρτήσουν δημόσια τους νικητές ώστε να μπορέσουν και οι ίδιοι να διαπιστώσουν ότι ο διαγωνισμός δεν ήταν ψεύτικος αλλά υπαρκτός.

Το θέμα βέβαια γίνεται πιο έντονο στην επαρχία όπου οι πάντες γνωρίζονται μεταξύ τους οπότε και κάποιοι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων που πραγματοποιούν ανύπαρκτους διαγωνισμούς έχουν αρχίσει να στριμώχνονται από τους πελάτες τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός ανύπαρκτου διαγωνισμού από έμπορο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αποτελεί η περίπτωση ενός επαγγελματία στην περιοχή της Θεσσαλίας ο οποίος διαφήμιζε τον διαγωνισμό στα social media από τα τέλη του 2018 αλλά ποτέ δεν έδωσε τα δωρεάν αυτοκίνητα αλλά ούτε και τα ταξίδια που υπόσχονταν.

Ειδικότερα όπως καταγγέλλει στο Newsauto.gr καταναλωτής ο οποίος συμμετείχε στον… διαγωνισμό: «Στις αρχές του 2021 απέκτησα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από κάποιον έμπορο αυτοκινήτων στην περιοχή της Θεσσαλίας ο οποίος είναι ιδιαίτερα ενεργός στα social media όπου βέβαια διαφημίζει τις προωθητικές του ενέργειες αλλά και τα οχήματα που πουλάει. Εκείνη την περίοδο διαφήμιζε έναν διαγωνισμό ο οποίος θα διαρκούσε έως τα τέλη του 2021 με έπαθλα την επιστροφή του ποσού που είχε δώσει κάποιος πελάτης για την απόκτηση του αυτοκινήτου του και άλλοι τρεις πελάτες θα κέρδιζαν μαγευτικά ταξίδια με διαμονή σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία 5 αστέρων! Μάλιστα όλα τα παραπάνω τα διαφήμιζε ότι θα πραγματοποιηθούν παρουσία του νομικού συμβούλου αλλά και συμβολαιογράφου στο κατάστημά του!

Όποιος πελάτης αποκτούσε αυτοκίνητο ή δίκυκλο από το κατάστημά του συμμετείχε στον διαγωνισμό και βέβαια τους έβαζε να φωτογραφίζονται τη στιγμή που έριχναν τον λαχνό της συμμετοχή τους στο κουτί που είχε στολιστεί με κορδέλες δώρου. Κατόπιν αναρτούσε τις φωτογραφίες στα social media αναγράφοντας ότι ακόμη ένας πελάτης της εταιρείας του συμμετέχει στον διαγωνισμό με έπαθλα την επιστροφή του ποσού αγοράς ή κάποιο μαγευτικό ταξίδι…

Ο καιρός περνούσε και βέβαια ο επιτήδειος έμπορος δεν ανάρτησε ποτέ τους νικητές του διαγωνισμού και όταν επικοινώνησα για κάποιο λόγο με το κατάστημά του ρώτησα τον υπάλληλο ποιοι κέρδισαν την επιστροφή της αξίας του οχήματός τους και τα ταξίδια ο υπάλληλος μου απάντησε ότι δεν γνωρίζει εκείνος αλλά το αφεντικό του.

Όταν απαίτησα να με καλέσει το αφεντικό για να μου κοινοποιήσει τα ονόματα των τυχερών αλλά και τα ονόματα των νομικών συμβούλων αλλά και του συμβολαιογράφου που πραγματοποίησαν την κλήρωση ουδέποτε με κάλεσε!

Μιλώντας με άλλους πελάτες του αλλά και εμπόρους αυτοκινήτων της περιοχής μου επιβεβαίωσαν ότι ο διαγωνισμός ήταν ανύπαρκτος και πως οι άλλοι επαγγελματίες του κλάδου είχαν πρόβλημα με τις πρακτικές του καθώς προσέλκυε νέους πελάτες με ανύπαρκτα δώρα που θα κέρδιζαν…

Ωστόσο κάποιοι κέρδισαν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με γυρισμένα χιλιόμετρα και κάποιος εξ αυτών κινείται με ένα πρώην περιπολικό της Ρουμανικής Αστυνομίας που έχει έτοιμη την ηλεκτρολογική εγκατάσταση στον ουρανό του αυτοκινήτου ώστε να τοποθετηθεί κάποιος φάρος!»

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}