Με νέες ληστρικές αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ μπήκε ο Ιούλιος

 19/04/2024    05 : 19 : 59
σουπερ
69 / 100

Νέες αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέχρι και 20% αναμένεται να δουν οι καταναλωτές.

Οι νέες ανατιμήσεις, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Αθήνα 9,84 έρχονται να προστεθούν στη λίστα της ακρίβειας, η οποία λεηλατεί το λαϊκό εισόδημα. Από τις αρχές του χρόνου έχουν επιβληθεί ληστρικές αυξήσεις σε τουλάχιστον 1.500 προϊόντα, σε ποσοστό που ξεπερνά σε αρκετές περιπτώσεις ακόμη και τo 20%, ενώ την ίδια ώρα συνεχίζεται η αφαίμαξη των λαϊκών νοικοκυριών, με την κυβέρνηση Μητσοτάκη να παρακολουθεί το …φαινόμενο, αρνούμενη πεισματικά να λάβει οποιοδήποτε μέτρο.

Αναλυτικότερα, έως το τέλος Ιουλίου αναμένεται να αυξηθούν οι τιμές στα εξής προϊόντα:

· Γραβιέρα 33%,

· κατεψυγμένες πατάτες 6,5% έως 30%,

· μαρμελάδες 20%,

· απορρυπαντικό πιάτων 16%,

· ελαιόλαδο έως 15%,

· χαρτικά έως 15%,

· μέλι 11%,

· μπαχαρικά 10%,

· παξιμάδια 10%,

· αναψυκτικά 10%,

· χυμοί 10%,

· τσάι έως 10%,

· ελιές 10%,

· φυτικό γάλα 9%,

· κατεψυγμένα λαχανικά 9%,

· γαλακτοκομικά 8%,

· χλωρίνη 8%,

· ζωοτροφές 7,5%,

· στιγμιαίος καφές 7%,

· σοκολάτες 6%,

· πουρές 5%,

· ανθρακούχο νερό 5%,

· παιδικές τροφές 4%,

· εσπρέσο 2,5%,

· ριζογκοφρέτες και ταχίνι 2,5%.

Οι ανατιμήσεις έχουν γίνει από μεμονωμένες εταιρείες και αναμένεται να περάσουν σταδιακά στα ράφια μέχρι το τέλος Ιουλίου, ανάλογα με τα αποθέματα που έχουν στη διάθεσή τους οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, οι ανατιμήσεις θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα, αλλά με μικρότερη ένταση. Οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων δεν αφορούν μόνο τα «επώνυμα», αλλά και τα ιδιωτικής ετικέτας. Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ, το πρώτο τετράμηνο του 2023 οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθαν στο 16,4%, όταν στα επώνυμα προϊόντα μεσοσταθμικά έφτασαν το 6%.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}