Μεταχειρισμένο ΙΧ ευκαιρία προέρχονταν από…ολική καταστροφή

 24/02/2024    06 : 20 : 28
αυτοκινητα
66 / 100

Μια απίστευτη αλλά ελληνική αληθινή ιστορία γνωστοποιήθηκε στο Newsauto.gr αποδεικνύοντας την επικινδυνότητα που μπορεί να κρύβει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που διατίθεται ως ευκαιρία γιατί δεν… χρησιμοποιείται.

Ειδικότερα σύμφωνα με όσα καταγγέλλει καταναλωτής που ήθελε να αποκτήσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με ελάχιστα χιλιόμετρα μετά από επίσκεψη σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο αναθεώρησε τα πάντα καθώς αποδείχθηκε ότι το όχημα που τον ενδιέφερε δεν ήταν και τόσο μεγάλη ευκαιρία αλλά προέρχονταν από κάποια λίστα οχημάτων που ουσιαστικά δεν επισκευάζονταν λόγω της υψηλής ζημιάς που είχαν υποστεί και η ασφαλιστική τα χαρακτηρίζει ως ασύμφορα και πωλούνται ως προϊόντα που κανονικά θα έπρεπε να οδηγηθούν σε κάποιο κέντρο ανακύκλωσης.

Χαρακτηριστικά ο καταναλωτής επισημαίνει ότι: «Αναζητούσα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με λίγα διανυθέντα χιλιόμετρα για το παιδί μου ώστε να γλιτώσω κάποια χρήματα καθώς δεν άντεχα οικονομικά να αποκτήσω κάποιο καινούριο. Κοιτώντας τις αγγελίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στις ιστοσελίδες με αγγελίες ανακάλυψα ένα μεταχειρισμένο Hyundai i20 το οποίο είχε 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2018 και σύμφωνα με την αγγελία είχε διανύσει μόλις 16.500 χιλιόμετρα. Υπέθεσα ότι αποτελεί μια καλή ευκαιρία καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο δεν αφορούσε σε κάποιο εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα αλλά είχε κυκλοφορήσει ως καινούργιο για πρώτη φορά στην Ελλάδα οπότε μειώνονταν στο ελάχιστο το φαινόμενο του γυρίσματος των χιλιομέτρων.

Επικοινωνώντας με τον ιδιοκτήτη του οχήματος μου αποκρίθηκε ότι το αυτοκίνητο το είχε αγοράσει για την κόρη του αλλά εξαιτίας των σπουδών στο εξωτερικό το όχημα έμενε ακινητοποιημένο αρκετό καιρό οπότε για αυτό το λόγο έχει τόσα λίγα διανυθέντα χιλιόμετρα και βέβαια είναι σε άριστη κατάσταση. Επίσης η τιμή διάθεσής του ήταν κατά 2.500 ευρώ χαμηλότερη από την τιμή αντίστοιχων μοντέλων στην ελληνική αγορά.

Αμέσως υπέθεσα ότι ο ιδιοκτήτης ήθελε απλά να ξεφορτωθεί άμεσα το όχημα οπότε και θεώρησα ότι αποτελεί καλή ευκαιρία.

Συμφωνήσαμε λοιπόν να ελέγξω το αυτοκίνητο σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να διαπιστώσουμε την κατάστασή του και κατόπιν να προχωρήσω τις διαδικασίες απόκτησής του.

Κλείσαμε ραντεβού στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου διαπίστωσα ότι ο τεχνικός που γνώριζα μόλις αντίκρισε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν αρνητικός να το αποκτήσω χωρίς καν να το ελέγξει.

Ωστόσο αφού επέμενα να το ελέγξει ο τεχνικός πραγματοποίησε έναν έλεγχο και μου αποκρίθηκε ότι το αυτοκίνητο ήταν τρακαρισμένο και μάλιστα η ζημιά ήταν τόσο μεγάλη ώστε η ασφαλιστική εταιρεία να το δημοπρατήσει ως όχημα ολικής καταστροφής εξαιτίας της πολύ μεγάλης ζημιάς που είχε.

Ο ιδιοκτήτης στο άκουσμα και μόνο ότι το όχημα ήταν τρακαρισμένο αντέδρασε και άσχημα μάλιστα λέγοντας ότι έχει αλλαχθεί ένας προφυλακτήρας και ένα φτερό.

Ωστόσο εκείνο που δεν γνώριζε ο κάτοχος του Hyundai i20 ήταν πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκε σε εταιρεία leasing και ο χρήστης το είχε τρακάρει πολύ άσχημα στον πέμπτο μήνα κυκλοφορίας του!

Έκτοτε το όχημα έμεινε ακινητοποιημένο για 18 μήνες δηλαδή μέχρι η ασφαλιστική να αποφασίσει αν θα επισκευαστεί το όχημα ή θα το εκποιήσει για μεταχειρισμένο στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πήγα να το ελέγξω!

Μάλιστα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο εξαιτίας της πολύ μεγάλης ζημιάς που είχε υποστεί το αυτοκίνητο είχαν κρατήσει και κάποιες φωτογραφίες τις οποίες και έδειξαν στον ιδιοκτήτη επισημαινοντάς του ότι δεν το είχε αγοράσει από καινούριο και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν το είχε αγοράσει για την κόρη του…

ΠΗΓΗ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}