Κυνήγι διαρκείας από την ΑΑΔΕ σε 80.000 οφειλέτες με τηλέφωνα και e-mails

 23/02/2024    09 : 01 : 31
ααδε
64 / 100

Χιλιάδες τηλεφωνικές οχλήσεις σε φορολογούμενους με «κόκκινες οφειλές» προβλέπει ο σχεδιασμός της ΑΑΔΕ για το 2023 εντείνοντας τις πιέσεις για την είσπραξη ποσού 4,8 δισ. ευρώ από παλιά και νέα ληξιπρόθεσμα.

Την ίδια στιγμή νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες προβλέπει το επιχειρησιακό σχέδιο για φέτος, όπως η χορήγηση ΑΦΜ σε όλα τα ανήλικα, η ανάπτυξη εφαρμογής για τα πιστοποιητικά ΕΝΦΙΑ που εκδίδονται με χειρόγραφη διαδικασία (πιστοποιητικά ΕΝΦΙΑ μετά από έλεγχο), η ενημέρωση ανά 3μηνο των κληρονόμων αποβιωσάντων ως προς τις υποχρεώσεις τους, η επέκταση της εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων φόρου δωρεάς/γονικής παροχής για τροποποιητικές δηλώσεις, η επέκταση εφαρμογής για ψηφιακή υποβολή δηλώσεων φόρου κληρονομιάς για προγενέστερα του 2022 έτη κ.ά.

Η ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης των πολιτών αποτελεί κεντρική προτεραιότητα για φέτος, με τον προγραμματισμό να περιλαμβάνει τουλάχιστον 80.000 τηλεφωνικές επικοινωνίες με φορολογούμενους με «κόκκινα» χρέη προς την Εφορία, από 89.961 το 2022.

Οι οφειλέτες που… δεν θα σηκώνουν το τηλέφωνο ή θα «γυρίσουν την πλάτη» στις ρυθμίσεις θα βρεθούν αντιμέτωποι με κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών, εισοδημάτων, περιουσιακών στοιχείων και πλειστηριασμούς.

Το 2022 επιβλήθηκαν μέτρα αναγκαστικής είσπραξης σε 818.622 περιπτώσεις, ενώ προηγουμένως οι φορολογικές αρχές επικοινώνησαν με 824.582 φορολογούμενους που εμφάνισαν ληξιπρόθεσμη οφειλή για πρώτη φορά.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}