Κλέβουν φώτα από Porsche για να…καλλιεργούν μαριχουάνα

 14/06/2024    12 : 24 : 12
Porsche kleftis
63 / 100

Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται άλλο τόσο εξελίσσονται και οι μέθοδοι των κλεφτών για να πάρουν ότι έχουν βάλει στο μάτι. Ιδίως όταν πρόκειται για κάποιο εξάρτημα και όχι ολόκληρο το αυτοκίνητο, όπου οι κλέφτες πλέον έχουν αναπτύξει εκπληκτικές ικανότητες.

Στο video που παραθέτουμε και το οποίο μας έρχεται από την Βραζιλία, βλέπουμε ένα βιρτουόζο κλέφτη ο οποίος έχει σημαδέψει μία Porsche Panamera.

H σκηνή είναι απίστευτη, καθώς η όλη διαδικασία διαρκεί 29 δευτερόλεπτα, με τον κλέφτη να χρειάζεται μόλις τα 14 από αυτά για να ξεκολλήσει τα φανάρια της Porsche.

Η αρπαγή μοιάζει εντελώς παιχνιδάκι και όντως έτσι είναι, καθώς και η ίδια η Porsche αναγνωρίζει ότι όλες οι Panamera που κατασκευάστηκαν μέχρι το 2018 έχουν αυτό το πρόβλημα. Από το 2019 και μετά η εταιρία πρόσθεσε κάποιες ειδικές ασφάλειες έτσι ώστε να μην ξεκουμπώνουν τόσο εύκολα.

Κάθε ένα από αυτά τα φωτιστικά σώματα κοστίζει περίπου 7.000 ευρώ. Λεφτά που βγαίνουν όπως βλέπουμε πολύ εύκολα, κάτι που έχει κάνει τις Panamera έναν εύκολο στόχο όχι μόνο στην Βραζιλία αλλά και στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Τα συγκεκριμένα φωτιστικά σώματα εκτός από πώληση ως ανταλλακτικό, έχουν και άλλη χρήση. Το ισχυρό φως τους χρησιμοποιείται στις εσωτερικές καλλιέργειες μαριχουάνας, καθώς εκτός των άλλων έχουν και χαμηλή κατανάλωση, έτσι ώστε να μην κινούν τις υποψίες οι υψηλοί λογαριασμοί ρεύματος.

Η κλοπή των φωτιστικών σωμάτων είναι η νέα μόδα και αφορά όλες τις μεγάλες μάρκες πολυτελείας. Και έρχεται να προστεθεί στην μάστιγα της κλοπής των καταλυτών που βρίσκεται σε έξαρση σε όλο τον πλανήτη.

Είναι πλέον γεγονός ότι οι κατασκευαστές θα πρέπει να σχεδιάζουν τα αυτοκίνητά τους και με βάση το πόσο εύκολο είναι να κλαπεί ένα τμήμα τους, ιδίως τα πιο ακριβά. Και ήδη έχει αρχίσει να συζητείται τι θα γίνει αν στο στόχαστρο μπουν και οι μπαταρίες των ηλεκτρικών.

Κάτι μάλλον δύσκολο έτσι όπως έχουν δρομολογήσει την κατασκευή των αυτοκινήτων και των μπαταριών οι κατασκευαστές, όμως όχι και ακατόρθωτο. Το μέλλον θα δείξει πόσο εύκολα θα καταφέρουν να φθάσουν και σε αυτό το σημείο.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}