Κλάμα στους Servicers: Άρχισαν και εκεί οι εθελούσιες…

 25/02/2024    07 : 14 : 24
κλαμα
64 / 100

Ήταν ζήτημα χρόνου το «μικρόβιο» της εθελούσιας εξόδου το οποίο «αποδεκάτισε» τα τελευταία χρόνια τους τραπεζοϋπαλλήλους να «μολύνει» και τους Servicers.

Γράφει ο wiseman, mononews.gr

Tην τελευταία δεκαετία ο αριθμός των τραπεζοϋπαλλήλων έχει μειωθεί κατά περίπου 50% από περίπου 60.000 που ήταν στις αρχές του 2012 στο τέλος του 2022 έπεσε κάτω από τις 30.000.

Τα τελευταία χρόνια, όπως γράφαμε, η Ελλάδα μεταβλήθηκε σε «Ελντοράντο» για τους Servicers στην αγωνιώδη προσπάθεια των τραπεζών να ξεφορτωθούν έκοντας – άκοντας τα κόκκινα δάνεια.

Οι εταιρείες που δημιουργήθηκαν τράβηξαν προσωπικό από τις τράπεζες κυρίως και οι μεγάλοι παίκτες στην αγορά άρχισαν να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο οικονομικό γίγνεσθαι.

Πλέον καθώς η αγορά των κόκκινων δανείων ωριμάζει είναι αναπόφευκτο η επιχειρησιακή στρατηγική των εταιρειών αυτών να στραφεί από την επέκταση στη συγκράτηση του κόστους.

Κινήσεις περιορισμού του προσωπικού ξεκίνησαν να κάνουν με δειλά βήματα τόσο η doValue όσο και η Cepal.

Όμως, με τον καινούργιο χρόνο η πρακτική αυτή μπαίνει σε άλλες ράγες και γίνεται πλέον πιο συστηματική.

Η doValue για παράδειγμα, η οποία διαθέτει τριπλάσιο σχεδόν προσωπικό – περί τους 3.000 υπαλλήλους – από τους άμεσους ανταγωνιστές της θα θέσει σε εφαρμογή ένα τέτοιο πρόγραμμα το οποίο έχει ως στόχο να μειωθεί το προσωπικό της κατά 25% σε βάθος τριετίας.

Οπότε προφανώς η εταιρεία δεν προχωρά σε «θεραπεία σοκ», αλλά σε μία σταδιακή προσαρμογή στα νέα δεδομένα, η οποία υπαγορεύεται από τις γενικότερες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά και όχι από τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}