Η Beat γίνεται Free Now και φέρνει μεταφορές με ταξί, ποδήλατα και… πατίνια

 29/11/2022    05 : 33 : 08
beat
65 / 100

Μια πλατφόρμα ολιστικής μετακίνησης που αρχικά θα προσφέρει μετακινήσεις με ταξί και ηλεκτρικά ποδήλατα, ενώ είναι ανοικτή για ένταξη και άλλων μέσων, όπως των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, είναι το νέο πρόσωπο της Beat.

Η ανακοίνωση για αλλαγή της Beat σε Free Now, μια πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί ήδη στην Ευρώπη και αποτελεί τη μητρική εταιρεία της Beat, έχει στόχο να ταράξει τα νερά στις μετακινήσεις που δημιουργούν καθυστερήσεις, προβλήματα και αυξημένο κόστος σε πολλούς Έλληνες αλλά και τουρίστες.

Αρχικά η πλατφόρμα θα προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρικών ποδηλάτων και τριών τύπων ταξί, ενώ στόχος είναι να ακολουθήσει συνεργασία και άλλων μέσων, αλλά και των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ουσιαστικά δίνοντας τη δυνατότητα για εναλλακτικές, συνδυασμένες, φθηνές και γρήγορες μετακινήσεις.

Δεν είναι τυχαίο ότι σύντομα το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε νομοσχέδιο-σκούπα θα λύσει σημαντικά προβλήματα στη μικροκινητικότητα ενώ την ίδια στιγμή όποιος χρησιμοποιεί πλέον ΜΜΜ θα μπορεί να πληρώνει και με την πιστωτική του κάρτα, ουσιαστικά κάνοντας πιο εύκολη τη χρήση αστικών συγκοινωνιών.

Στόχος της νέας πλατφόρμας είναι να φέρει στη χώρα το μοντέλο του Mobility-As-A-Service, με την Beat να μετατρέπεται σε ένα super application για τις μετακινήσεις: από ταξί και ηλεκτρικά ποδήλατα μέχρι e-πατίνια.

Η εφαρμογή του Free Now θέλει να βάλει την Ελλάδα στην εποχή του Mobility-As-A-Service (MaaS), κάνοντας το πρώτο βήμα με την προσθήκη στην εφαρμογή της, πέρα από τα ταξί, και της δυνατότητας ενοικίασης ηλεκτρικών ποδήλατων της RideMovi. Η Ελλάδα είναι η πέμπτη χώρα, στην οποία προσφέρεται η δυνατότητα κράτησης ηλεκτρικών ποδηλάτων της RideMovi, με την υπηρεσία να είναι αρχικά διαθέσιμη στην Αθήνα και στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη.

Στόχος της εταιρείας, όπως τον παρουσίασε χθες η διοίκησή της στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, είναι να ενσωματώσει στην εφαρμογή και άλλους παρόχους μετακίνησης, δίνοντας τη δυνατότητα στο ελληνικό κοινό να κάνει κράτηση όχι μόνο για το πλησιέστερο ταξί, αλλά και για άλλες επιλογές μικροκινητικότητας, όπως ηλεκτρικά πατίνια, e-μηχανάκια και ηλεκτρικά ποδήλατα.

Όσον αφορά τα ταξί, πλέον οι επιβάτες θα έχουν επιλογή μεταξύ τριών τύπων στόλου. Το Ταξί, με όλα τα συνεργαζόμενα ταξί να βρίσκονται στον συγκεκριμένο στόλο, στοχεύει στη γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβάτη. Το Comfort ταξί, αποκλειστικά με νεότερα οχήματα ηλικίας έως και 5 ετών, δίνει παραπάνω έμφαση στην άνεση, ενώ το Eco ταξί, αποκλειστικά με ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εξασφαλίζει πιο πράσινες διαδρομές. Ο Comfort στόλος θα δέχεται μόνο ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ο Eco στόλος θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο κέντρο της Αθήνας και σε πολλά σημεία του δήμου Θεσσαλονίκης.

Δεν είναι τυχαίο ότι κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο γενικός γραμματέας του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Γ. Ξιφαράς τόνισε ότι στόχος του υπουργείου είναι να ενισχύσει τα ΜΜΜ. «Δεν είναι πάντα και παντού προσβάσιμα. Πολλές φορές υπάρχει μικρή απόσταση για να φτάσει κανείς σε ένα μέσο αστικής συγκοινωνίας. Ο αποτρεπτικός παράγοντας είναι πώς θα φτάσει. Με αυτή τη συνεισφορά στη μικροκινητικότητα, με το Free Now θα γίνει πραγματικότητα», είπε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα ο κ. Ξιφαράς τόνισε ότι το υπουργείο κάνει ουσιαστικές κινήσεις. «Έχουμε ξεκινήσει διαδικασία για τυποποίηση της πληροφορίας ώστε να είναι διαθέσιμες οι εφαρμογές. Το αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου ήταν κλειστό και στόχος μας είναι να το ανοίξουμε. Ετσι, όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα για να μπει σε λεωφορεία και μέσα σταθερής τροχιάς να μπορεί να το κάνει», είπε με νόημα.

Από την πλευρά της, η Free Νow αποκάλυψε ότι στους επόμενους μήνες θα έρθουν και νέες συνεργασίες στην πλατφόρμα, ανοίγοντας περισσότερες επιλογές στους επιβάτες.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}