Η Apple γίνεται…τράπεζα

 01/02/2023    05 : 30 : 10
apple
65 / 100

Η Apple συνεχίζει να αναθεωρεί το τι σημαίνει να είσαι εταιρεία τεχνολογίας, καθώς εντάσσεται περαιτέρω στον κόσμο των τραπεζών και των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με το Business Insider, την Πέμπτη (13/10) ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να επιτρέπει στους χρήστες της Apple Card να καταθέτουν αυτόματα το Daily Cash, το οποίο η Apple αποκαλεί το πρόγραμμα επιβράβευσης επιστροφής μετρητών, σε έναν λογαριασμό ταμιευτηρίου υψηλής απόδοσης σε συνεργασία με την Goldman Sachs.

«Η εξοικονόμηση επιτρέπει στους χρήστες της Apple Card να αυξάνουν τις καθημερινές τους ανταμοιβές σε μετρητά με την πάροδο του χρόνου, αλλά και να κάνουν οικονομία για το μέλλον» δήλωσε η Jennifer Bailey, στέλεχος της Apple, σε δήλωσή της για το νέο προϊόν αποταμίευσης.

Όπως επισημαίνει η Apple, δεν θα υπάρχουν χρεώσεις, ελάχιστες καταθέσεις ή απαιτήσεις ελάχιστου υπολοίπου που να σχετίζονται με τους λογαριασμούς ταμιευτηρίου. Η εταιρεία τεχνολογίας ανακοίνωσε για πρώτη φορά την πιστωτική της κάρτα με την Goldman Sachs τον Μάρτιο του 2019, διαφημίζοντάς την ως «δημιουργημένη από την Apple, όχι από τράπεζα», παρά το γεγονός ότι η Goldman Sachs, που είναι τράπεζα, φέρεται να ξόδεψε περίπου 300 εκατ. δολάρια για την ανάπτυξη της κάρτας.

Όταν κυκλοφόρησε η κάρτα της Apple με την Goldman, οι ειδικοί υπέθεσαν ότι η συνεργασία ήταν πιο ευνοϊκή για την Apple, αναφέρει το δημοσίευμα του Business Insider. «Αυτά τα έσοδα θα πρέπει να είναι σχεδόν καθαρά κέρδη για την Apple, καθώς η Goldman Sachs ρισκάρει εξ ολοκλήρου σε λειτουργικό και πιστωτικό επίπεδο για το πρόγραμμα» τονίζεται.

Με αυτή την κίνηση, η Apple φαίνεται ότι προσπαθεί να «αρπάξει» μεγαλύτερο μερίδιο από το χώρο των πιστωτικών καρτών. Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες εκτιμήσεις από το 2021, 6,4 εκατ. άνθρωποι χρησιμοποιούν την κάρτα της Apple.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}