Η «παγίδα» της Τροχαίας για τους παραβάτες της ΛΕΑ

 18/06/2024    11 : 44 : 16
66 / 100

Όσοι επιμένουν να παραβιάζουν την Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης(ΛΕΑ) βρίσκονται πλέον προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

Κάτι φαίνεται να έχει αρχίσει να κινείται τον τελευταίο καιρό σχετικά με την Τροχαία, η οποία κάνει πιο συχνά και πολύ στοχευμένα την παρουσία της, τουλάχιστον στο Λεκανοπέδιο της Αττικής.

Μία από αυτές τις παρεμβάσεις είναι η πιο αυστηρή αστυνόμευση της ΛΕΑ στους μεγάλους κεντρικούς άξονες της πόλης.

Μία αγαπημένη «συνήθεια» των Ελλήνων οδηγών, που εκτός από παράβαση του ΚΟΚ είναι και μία εντελώς αντικοινωνική συμπεριφορά απέναντι στους νομοταγείς οδηγούς που στέκονται στην ουρά του μποτιλιαρίσματος, την ίδια στιγμή που οι «έξυπνοι» κάνουν όπως τους βολεύει.

Θυμίζουμε οτι οι ποινές που προβλέπονται για τους παραβάτες της ΛΕΑ είναι αυστηρότατες, ενώ σε περιπτώσεις προβλέπεται νομοθετικά και ισόβια κάθειρξη…

Εξίσου όμως έξυπνη αποδεικνύεται και η Τροχαία στην Αττική Οδό. Και τον τελευταίο καιρό είμαστε μάρτυρες μιας «παγίδας» που στήνει σε πολύ συγκεκριμένο σημείο, όπου λόγω του πρωινού μποτιλιαρίσματος, οι παραβάσεις της ΛΕΑ δίνουν και παίρνουν.

Οι άνδρες της Τροχαίας εκμεταλλεύονται ένα άνοιγμα στην κατασκευή της Αττικής Οδού, το οποίο δεν είναι ορατό από απόσταση, και έτσι μπορούν να ελέγχουν την κίνηση και να πιάνουν στην φάκα τους πονηρούς που επιμένουν να χρησιμοποιούν την ΛΕΑ.

231025093458 troxaia 1231025094342 troxaia 3

Βέβαια δεν είναι μόνο το συγκεκριμένο σημείο στο οποίο δραστηριοποιείται η Τροχαία, καθώς υπάρχει τουλάχιστον ένα (ή και δύο) ακόμα περιπολικά, τα οποία κινούνται διακριτικά στον άξονα της Αττικής Οδού και του Κηφισσού, και επιτηρούν την ΛΕΑ, σταματώντας όσους την παραβιάζουν.

Ας ελπίσουμε ότι η προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί, μέχρι επιτέλους ο Έλληνας να αντιληφθεί κάτι που είναι ήδη κεκτημένο σε όλες τις χώρες του ανεπτυγμένου κόσμου. Ότι δηλαδή η ΛΕΑ είναι αυτό που λέει το όνομά της, για έκτακτη ανάγκη, και όχι για την διευκόλυνση του κάθε εξυπνάκια, που αδιαφορεί επιδεικτικά για τους άλλους οδηγούς.

Αν κάποτε φθάσουμε να κατακτήσουμε αυτή το εύκολο βήμα, μπορούμε να πάμε και σε άλλα πιο δύσκολα από τα δεκάδες που συμβαίνουν καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}