Η ασφαλιστική εταιρεία Zurich δοκιμάζει την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης

 23/02/2024    05 : 54 : 31
ai
67 / 100

Η ασφαλιστική εταιρεία Zurich δοκιμάζει πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT σε τομείς όπως οι αξιώσεις και η μοντελοποίηση, καθώς ανταποκρίνεται στην πρόκληση που θέτουν οι νεοφυείς επιχειρήσεις και οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές, συμπεριλαμβανομένης της Ping An της Κίνας, σύμφωνα με τους Financial Times.

Η εταιρεία είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα μιας μακροχρόνιας επιχείρησης που δοκιμάζει την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της παραγωγικότητας.

«Τεράστιος βαθμός αποτελεσματικότητας»
Ο Έρικσον Τσαν, επικεφαλής πληροφοριών και ψηφιακών υπηρεσιών της Zurich, δήλωσε στους Financial Times ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να δημιουργήσει «ένα τεράστιο βαθμό αποτελεσματικότητας» σε εργασίες όπως η εξαγωγή πληροφοριών από μεγάλα έγγραφα και η σύνταξη κώδικα για στατιστικά μοντέλα.

«Δεν πρόκειται να αντικαταστήσουμε έναν προγραμματιστή, είναι ένας συγκυβερνήτης. Ομοίως, για την αναδοχή, για τις απαιτήσεις, δεν πρόκειται να αντικαταστήσει ανθρώπους αλλά θα βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα», συμπλήρωσε.

Η Ζυρίχη διερευνά εφαρμογές της τεχνολογίας, όπως η εξαγωγή δεδομένων από περιγραφές αξιώσεων και άλλα έγγραφα. Χρησιμοποιεί τα τελευταία έξι χρόνια δεδομένων αποζημιώσεων σε μια προσπάθεια να εντοπίσει τη συγκεκριμένη αιτία ζημίας σε ένα ολόκληρο τμήμα των απαιτήσεων, με στόχο τη βελτίωση της αναδοχής.

Αυτοματοποιημένη επιθεώρηση κινδύνου
Υπό τον Τσαν, η ασφαλιστική εταιρεία δημιούργησε επίσης ένα νέο πρόγραμμα διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας της, εστιάζοντας σε τομείς όπως η αυτοματοποιημένη επιθεώρηση κινδύνου και τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης για την επεξεργασία λογαριασμών.

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από τους ασφαλιστές έχει προκαλέσει ανησυχία μεταξύ των ομάδων δημόσιας πολιτικής και των ρυθμιστικών αρχών λόγω των επιπτώσεων για το απόρρητο και την πιθανότητα μεροληψίας. Η αμερικανική νεοφυής εταιρεία Lemonade προκάλεσε διαμάχη το 2021, όταν είπε ότι η τεχνητή νοημοσύνη της θα μπορούσε να εντοπίσει την απάτη αντλώντας «μη λεκτικές ενδείξεις» σε βίντεο από πελάτες που κάνουν ισχυρισμούς. Η ασφαλιστική εταιρεία διευκρίνισε αργότερα ότι περιέγραφε απλώς το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου που χρησιμοποιείται συνήθως και έχει στόχο να εντοπίσει το ίδιο άτομο που έχει πολλαπλές αξιώσεις.

Οι Κινεζικές τράπεζες, συμπεριλαμβανομένης της Ping An, έχουν προχωρήσει περισσότερο, χρησιμοποιώντας τεχνολογία μικροέκφρασης σε βιντεοεπικοινωνίες με πελάτες που λένε ότι μπορούν να ανιχνεύσουν ενδείξεις προσώπου για το εάν οι δανειολήπτες λένε την αλήθεια. Οι ευρωπαϊκές και οι αμερικανικές εταιρείες ήταν πιο απρόθυμες να χρησιμοποιήσουν αυτήν την τεχνολογία.

«Ανοιχτή» στα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης
Ο Τσαν ανέφερε ότι η Ζυρίχη ήταν «πολύ, πολύ ανοιχτή» σχετικά με τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, όπως η αναγνώριση προσώπου και δεν χρησιμοποίησε τεχνολογία μικροέκφρασης. «Υπάρχουν τόσοι πολλοί τομείς όπου υπάρχουν τόσα πολλά οφέλη», συμπλήρωσε.

Ορισμένες start-up ασφαλιστικές εταιρείες, όπως η Lemonade, έχουν δημιουργήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε πληρωμές επί τόπου. Όμως, παρά αυτές τις τεχνολογικές προόδους, οι μεγάλες απώλειες αναδοχής έχουν επιβαρύνει τις αποτιμήσεις τους.

Ο Τσαν έκανε μια διάκριση μεταξύ νεότερων «προκλητικών» ασφαλιστικών εταιρειών όπως η Lemonade, που έχουν υποστεί μεγάλες μειώσεις στην αποτίμηση και άλλων νεοφυών επιχειρήσεων που δεν ενέχουν ρίσκο, αλλά παρέχουν υπηρεσίες και τεχνολογία στον ασφαλιστικό τομέα. Είπε ότι δεν ήταν «εύκολο» για τους αμφισβητίες επειδή δεν έχουν ιστορικά δεδομένα και εμπειρία αναδοχής.

Η εμφάνιση νέων ασφαλιστικών επιχειρήσεων με επίκεντρο την τεχνολογία ήταν «υγιής για να πάει ο κλάδος μπροστά», είπε, αλλά το ερώτημα για ορισμένους ήταν «πόσο καιρό μπορείς να επιβιώσεις για να το κάνεις να λειτουργήσει;», πρόσθεσε.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}