Επικίνδυνοι οδηγοί οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων

accidents
68 / 100

Μια έρευνα που ήρθε στο φως της δημοσιότητας αναδεικνύει ένα σημαντικό πρόβλημα: Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εξαιρετικά επικίνδυνοι πίσω από το τιμόνι. Πώς θα αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα οι ασφαλιστικές εταιρείες;

Η συγκεκριμένη έρευνα έλαβε χώρα στην Ελβετία, για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας AXA. Tο τελικό συμπέρασμα είναι άκρως ανησυχητικό αφού ανέδειξε πως οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο επιρρεπείς σε ατυχήματα. Για την ακρίβεια ο κάτοχος ενός EV έχει 50% περισσότερες πιθανότητες να προκαλέσουν ένα ατύχημα, συγκριτικά με έναν οδηγό συμβατικού Ι.Χ.

Όπως αντιλαμβάνεστε και μόνοι σας το ποσοστό είναι τεράστιο και σίγουρα δίνει τροφή για σκέψεις, τόσο για το μέλλον της αυτοκίνησης, όσο και του ασφαλιστικού κλάδου. Σύμφωνα με τους αναλυτές η υψηλή κι άμεση ροπή είναι η κύρια αιτία ενός ατυχήματος, που εμπλέκεται ένα ηλεκτρικό όχημα. Σύμφωνα με τους μελετητές της AXA, «δεν είναι μόνο ότι η απόκριση του γκαζιού είναι καλύτερη, αλλά και ότι η ισχύς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι συνήθως υψηλή». Επίσης και το αυξημένο βάρος των EV αυξάνει την επικινδυνότητα τους. Κι αυτό γιατί η ορμή που αναπτύσσεται είναι μεγαλύτερη λόγω των επιπλέον κιλών. Έτσι περισσότερη ορμή, μεγαλύτερη η ζημιά που προκαλείται. Προς το παρόν δεν έχει αναρτηθεί κάποια λίστα με το ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα προκαλούν τα περισσότερα τροχαία.

Στη μελέτη των 1.285 οδηγών (που είχαν ασφαλίσει στην AXA τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα) για τη συγκεκριμένη έρευνα, αυτοί διέθεταν διαφορετικών κατηγοριών ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πέρα από την άμεση επιτάχυνση στην οποία δεν είναι εξοικειωμένοι οι περισσότεροι οδηγοί, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν και πιο ακριβά ανταλλακτικά. Γεγονός που εκτοξεύει το κόστος αποζημίωσης.

Επίσης ο τρόπος τοποθέτησης της μπαταρίας προβληματίζει εντόνως, μιας και προκαλεί σημαντική ζημιά στη δομή του αυτοκινήτου, ενώ μπορεί να αποδειχθεί και τρομερά επικίνδυνη για τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Ωστόσο οι αναλυτές δήλωσαν πως ο κίνδυνος πυρκαγιάς δεν είναι τόσο μεγάλος όσο έχει αποτυπωθεί στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Για την ακρίβεια και βάσει στατιστικών, πέντε στα 10.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιάνουν φωτιά.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}