Ελλάδα: Τι ακολουθεί στα ΠΩΛΕΙΤΑΙ;;

Δευτέρα 03/03/2024    03 : 28 : 57
μνημονια
67 / 100

Βρισκόμαστε για δέκατη τρίτη, εάν δεν με απατά η μνήμη μου, συνεχή χρονιά υπό τον αυστηρό έλεγχο των σύγχρονων «οικονομικό-πολιτικό-κατοχικών-Δομών», που τις γνωρίσαμε στην Πατρίδα μας αρχικά με την μορφή της «Τρόικας» του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (Δ.Ν.Τ.) η οποία, σαν τους 3 Σωματοφύλακες του μεγάλου Γάλλου συγγραφέα Αλεξάνδρου Ντουμά πατέρα (διότι με το ίδιο όνομα υπήρξε και υιός) ), που τελικά ήταν 4, έγινε «τετράδα» και τώρα πια μεταμορφώθηκε (είναι εντυπωσιακά πλούσια η ελληνική γλώσσα όπως και η ελληνική φαντασία μας), σε «Θεσμούς» των Ευρωπαίων και άλλων ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ μας που αφού ήδη εισέπραξαν δυόμιση φορές όσα τους χρωστούσαμε συνεχίζουμε να τους χρωστάμε άλλα τόσα,,,

Γράφει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος*

Ελάτε, σήμερα να δούμε περιληπτικά τα, δυστυχώς και χωρίς ευχολόγια και ευγενικούς προσδιορισμούς, πολύ πικρά δεδομένα:

ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο πάλαι ποτέ Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), που βασάνιζε με τις ατέλειες και ελλείψεις του τους Ελληνες ταξιδιώτες και έδινε εντύπωση τριτοκοσμικής χώρας στους ξένους επιβάτες ανήκει πλέον στην Ιταλική Ferrovie dello stato Italiane group.

Και για να μην αδικούμε κανένα οφείλω να σημειώσω από προσωπικές εμπειρίες ότι, οι σιδηροδρομικές μας μεταφορές έχουν βελτιωθεί σε αξιοπρόσεκτο βαθμό (σας καλώ να θυμηθούμε το «ουδέν κακόν αμιγές καλού;»)

Το Μεγαλύτερο Ελληνικό Αεροδρόμιο, το Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας εδώ και πολλά χρόνια στα χέρια Γερμανικών και Καναδικών εταιριών…

Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης και τα άλλα 13 περιφερειακά αεροδρόμια της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου στα χέρια της γερμανικής Fraport…

Και επειδή δεν μου αρέσει να αδικώ κανένα οφείλω να σημειώσω και πάλι από

προσωπικές εμπειρίες ότι τα αεροδρόμιά μας έχουν βελτιωθεί σε αξιοπρόσεκτο βαθμό (ελάτε σας παρακαλώ να θυμηθούμε πάλι το «ουδέν κακόν αμιγές καλού;»)

Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς στην Cosco Group (Hong Kong) Limited

Ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης στην DIEP (Deutsche Invest Equity Partner σε συνεργασία με την Γαλλική CMA-CGM της Οικογένειας Σαντέ και με συμμετοχή του κ Ιβάν Σαββίδη).

Ο Αστέρας Βουλιαγμένης στην AGC Equity Partners (“AGC”) για λογαριασμό των Εταιρειών Jermyn Street Real Estate Fund IV LP (“Jermyn Street”) και της Apollo Investment Holdco S.a.r.l (“Apollo”), στην οποία μετέχουν δύο κρατικά κεφάλαια του Abu
Dhabi και του Kuwait, Άραβες επενδυτές, καθώς και η τουρκική Dogus Group,

Το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού και το παράκτιο μέτωπο στη Lamda Development του ομίλου Λάτση,

Στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-EGIS PROJECTS S.A. η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ για 35 χρόνια με τίμημα 2,766 δισ. ευρώ.

Η «Κασσιόπη» της Κέρκυρας στην Αμερικανική NCH-Capital της Νέας Υόρκη, ενώ συζητείται η εκχώρηση ξενοδοχειακών μονάδων και κρατικών εκτάσεων σε ξένους «επενδυτικούς» κολοσσούς…

Τα «Ιχθυοτροφεία Κεφαλονιάς» σε Ισπανικό έλεγχο.

Το δράμα για αμέτρητες χιλιάδες ιδιοκτήτες οικογενειακών κατοικιών βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με ξένους «επενδυτές» μαζί με τα εγχώρια «αρπακτικά» να έχουν ήδη αρπάξει και να συνεχίζουν να περιμένουν, σαν τα κοράκια λένε πολλοί συμπατριώτες μας, τις
ημέρες που θα αρπάξουν και χιλιάδες άλλες για ένα κομμάτι ψωμί…

Να σας θυμίσω εδώ την περίπτωση εν ενεργεία Βουλευτή που μέσω Τραπεζικής διευκόλυνσης αγόρασε κόκκινα δάνεια αξίας 63 εκατομμυρίων δραχμών με το ποσό των 4 εκατομμυρίων δραχμών…

Τί είπα;

Καλά το ακούσατε 4 εκατομμύρια για 63 εκατομμύρια!. Ουδέν σχόλιο….

Σε χώρες του εξωτερικού έχουν πωληθεί: τριώροφο κτίριο με υπόγειο και σοφίτας επιφανείας 2.387 τ.μ., σε ένα από τα
κεντρικότερα σημεία της πόλης του Βελιγραδίου, ο δεύτερος όροφος του συγκροτήματος γραφείων «The 3 Dag Condominium», επιφανείας 1.416 τ.μ., στο Μανχάταν, στη Νέα Υόρκη τετραώροφο κτίριο 8.120 τ.μ. επί της λεωφόρου Massachusetts στην Ουάσιγκτον,
εξαώροφο κτίριο μεθ’ υπογείου και σοφίτας-πρώην ξενοδοχείο, επιφανείας 1.600 τ.μ., στο ιστορικό κέντρο της Ρώμης και τριώροφο κτίριο με υπόγειο και σοφίτα, επιφανείας 1.157 τ.μ., πλέον 4 βοηθητικών κτισμάτων 361,7 τ.μ., στο κέντρο του Έρεβαν στην Αρμενία.

Κοντεύει να πουλήσουμε ΟΛΗ την Ελλάδα αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ παραμένουμε χρεωμένοι με σχεδόν 429 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αυξάνεται 600 ευρώ κάθε δευτερόλεπτο και για το οποίο δεν ευθύνεται μόνο η σημερινή αλλά όλες οι Μπλε, Πράσινες και, με
ΣΥΡΙΖΑ, πολύχρωμες Κυβερνήσεις που εκλέξαμε από το 1974.

πιπεροπουλος

*O Γιώργος Πιπερόπουλος, Δρ Κοινωνιολογίας – Ψυχολογίας, είναι Επίτιμος Καθηγητής Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ στο Βρετανικό Πανεπιστήμιο Durham, Συνταξιούχος Καθηγητής Μάνατζμεντ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και πρώην Πρόεδρος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}