Αυτά είναι ντιλ κορόιδο Έλληνα: Στον Κυριακού με διαγραφή 100% των κόκκινων δανείων τα Village

antenna village
70 / 100

Στον Κυριακού με διαγράφη 100% των κόκκινων δανείων τα Village.

Διαβάστε τι έγραφε η «Καθημερινή» προ διμήνου:

Αλλάζει χέρια η Village Roadshows

Καθαρή από τον δανεισμό της τάξεως των 60 εκατ. ευρώ θα παραλάβει τη Village Roadshows ο νέος ιδιοκτήτης της, κατά πάσα πιθανότητα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος Antenna. Αυτό σε συνέχεια του δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού που πραγματοποίησε η Eurobank, διαδικασία που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον τεσσάρων σχημάτων, μεταξύ των οποίων η Deka Investments και το fund SMERemediumCap.

Εκτιμάται πως η συναλλαγή αντιστοιχεί σε τίμημα της τάξεως των 20 εκατ. ευρώ, με τον πλειοδότη να αποκτά σημαντικά στοιχεία ενεργητικού της Village Roadshows. Πρόκειται, μεταξύ άλλων, για τη σύμβαση που έχει συνάψει η ελληνική εταιρεία με τη Village Roadshows Αυστραλίας και τις μισθωτικές συμβάσεις με τα εμπορικά κέντρα The Mall Athens και Athens Metro Mall, όπου λειτουργούν οι κινηματογραφικές αίθουσες της εταιρείας. Η διαγωνιστική διαδικασία ολοκληρώθηκε με την υποβολή δεσμευτικών προσφορών προ ημερών.

bkathimerini
Από τη στήλη ο Δήκτης της Καθημερινής της 20ης Ιουλίου 2022

Διαβάστε τι μεταδίδει το euro2day.gr για την ανακοίνωση του ομίλου Antenna για την ολοκλήρωση του ντιλ:

Την εξαγορά των κινηματογραφικών αιθουσών Village ανακοίνωσε ο όμιλος Antenna, επιβεβαιώνοντας σχετικές πληροφορίες της στήλης “Χαμαιλέων”.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το τίμημα για την εξαγορά ανέρχεται περίπου στα 20 εκατ. ευρώ.

Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Antenna: «Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του με στρατηγικής σημασίας συμφωνίες και επενδύσεις, ο διεθνής όμιλος media ANTENNA ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση την εξαγορά της VILLAGE ROADSHOW Ελλάς.

Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ήρθε σε συμφωνία με την Τράπεζα Eurobank για την απόκτηση του μεγαλύτερου και πιο σύγχρονου δικτύου multiplex κινηματογραφικών αιθουσών στην Ελλάδα.

Με μακρά και πολύχρονη πορεία στον χώρο των media και της ψυχαγωγίας, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ επεκτείνει τη δραστηριοποίησή του στον τομέα του κινηματογράφου, επενδύοντας σε μία ελληνική επιχείρηση και διασφαλίζοντας τις θέσεις 288 εργαζομένων.

Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία στα media και την παραγωγή υψηλού επιπέδου περιεχομένου προσφέροντας, πάνω από 30 χρόνια, κορυφαία ψυχαγωγικά προγράμματα, ποιοτική μυθοπλασία και αντικειμενική και αξιόπιστη ενημέρωση. Με την εξαγορά της VILLAGE ROADSHOW Ελλάς, ο Όμιλος θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, αναβαθμίζοντας την κινηματογραφική εμπειρία για το ελληνικό κοινό. Προβάλλοντας τις καλύτερες ταινίες, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και παρέχοντας μία απαράμιλλη εμπειρία ψυχαγωγίας, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ δημιουργεί έναν ακόμα πόλο έλξης για την ελληνική οικογένεια.

Η VILLAGE ROADSHOW Ελλάς κατέχει ηγετική θέση με 42% μερίδιο αγοράς και με παρουσία σε 7 περιοχές της Ελλάδας (4 σημεία στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Λάρισα). Διαθέτει 62 αίθουσες, χωρητικότητας 12.700 θέσεων, εξοπλισμένες με οθόνες υψηλής ευκρίνειας, τελευταίας τεχνολογίας ηχητικά συστήματα και σύγχρονο σχεδιασμό. Προβάλλει όλες τις ταινίες των μεγαλύτερων κινηματογραφικών στούντιο του εξωτερικού, αλλά και ταινίες ανεξάρτητων Ελλήνων και ξένων παραγωγών.

Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ επεκτείνει την επιχειρηματική του δραστηριότητα, επενδύοντας και στη μεγάλη οθόνη, παρουσιάζοντας την απόλυτη εμπειρία ψυχαγωγίας και στο σινεμά.

Ο Θοδωρής Κυριακού, Πρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, δήλωσε: «Πρωταρχικός στόχος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ είναι να δημιουργούμε μοναδικές προτάσεις ψυχαγωγίας που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες. Υποδεχόμαστε με χαρά την VILLAGE στον Όμιλό μας, με σκοπό να προσφέρουμε ακόμα πιο συναρπαστικές εμπειρίες διασκέδασης για όλη την οικογένεια».

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}