Δεν υπάρχει λοιπόν τίποτα “πράσινο” όσον αφορά την κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων

 21/06/2024    06 : 14 : 10
ηλεκτρικα οχηματα
62 / 100

Δεν υπάρχει λοιπόν τίποτα “πράσινο” οσον αφορά την κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων.

Το τερατώδες μηχάνημα που χρειάζεται για να μετακινήσει 500 τόνους γης/μεταλλεύματος από το οποίο τελικά θα βγούν τα αναγκαία υλικά για μία μπαταρία αυτοκινήτου από λίθιο, καταναλίσκει 900-1000 γαλόνια υγρού καυσίμου σε μια βάρδια 12 ωρών.

Το λίθιο ξεχωρίζεται από το μετάλλευμα χρησιμοποιώντας θειικό οξύ (sulphuric acid). Το προτεινόμενο ορυχείο λιθίου στο Thacker Pass εκτιμάται ότι απαιτεί έως και 75 τόνους θειικού οξέος την ημέρα!

Μια μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ας πούμε ένα μέσο Τέσλα, αποτελείται από 12 κιλά λιθίου, 30 κιλά νικέλιο, 20 κιλά μαγγάνιο, 15 kg κοβάλτιο, 100 κιλά χαλκό και 100 kg αλουμίνιο, χάλυβα και πλαστικό κλπ…… δηλαδή ορυκτών, που πρέπει να εξορυχθούν και να μετατραπούν σε μια μπαταρία που αποθηκεύει απλώς ηλεκτρική ενέργεια….. Ενεργεια που παράγεται από καύση πετρέλαιου, φυσικού αέριου, άνθρακα, από πυρηνική ενέργεια ενώ ένα μόνον ελάχιστο ποσοστό από ανεμο ή ηλιακή ενέργεια. 

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}