Β.Κορκίδης: Η πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων «κάηκε» από τις υψηλές θερμοκρασίες

 25/06/2024    10 : 40 : 05
vasilis korkidis 125132760
69 / 100

«Τα εμπορικά κέντρα, τα υπερκαταστήματα και τα πολυκαταστήματα, ήταν ίσως οι πιο κερδισμένοι της Κυριακής, λόγω των μεγάλων κλιματιζόμενων κοινόχρηστων χώρων, που φαίνεται να προσέλκυσαν όσους καταναλωτές προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους, αλλά γενικότερα θα μπορούσαμε να πούμε πως την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων αυτός που τελικά επικράτησε όλων ήταν ο καύσωνας».
Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής (ΠΕΣΑ) και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης σε δήλωσή του σχετικά με την εμπορική κίνηση στα καταστήματα σήμερα, Κυριακή, 16/7 στο πλαίσιο των θερινών εκπτώσεων.

Όπως δήλωσε ο κ. Κορκίδης:

«Ο καύσωνας των τελευταίων ημερών στην Αττική, όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο οδήγησε τους καταναλωτές στις παραλίες και τα εξοχικά, αντί τα εμπορικά. Η πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων “κάηκε” από τις υψηλές θερμοκρασίες, αφού μόνο οι μισές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις άνοιξαν προαιρετικά και όπως φαίνεται χωρίς θετικό αποτέλεσμα. Τα εμπορικά κέντρα, τα υπερκαταστήματα και τα πολυκαταστήματα, ήταν ίσως οι πιο κερδισμένοι της Κυριακής, λόγω των μεγάλων κλιματιζόμενων κοινόχρηστων χώρων, που φαίνεται να προσέλκυσαν όσους καταναλωτές προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους, αλλά γενικότερα θα μπορούσαμε να πούμε πως την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων αυτός που τελικά επικράτησε όλων ήταν ο καύσωνας “Κλέων”.

Όμως ο εμπορικός κόσμος της Αττικής, παρά τον καύσωνα που λειτουργεί αποτρεπτικά στην επισκεψιμότητα των καταναλωτών στα καταστήματα των κεντρικών εμπορικών δρόμων, διατηρεί ακέραια την αισιοδοξία του και τις ελπίδες του για μεγαλύτερη κατανάλωση από πέρυσι στις εκπτώσεις.

Η αύξηση του τζίρου το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου είναι εφικτός και στηρίζεται στις αυξημένες τουριστικές ροές, κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, όπου και οι ξένοι επισκέπτες θα μπουν στο άθροισμα του τζίρου με την “εισαγόμενη κατανάλωση”. Αυτό εξηγεί και την συγκριτικά, με άλλες αγορές της Αττικής, την αυξημένη κίνηση στο κέντρο της Αθήνας. Το επιθυμητό είναι βεβαίως οι εγχώριοι μόνιμοι καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις συμφέρουσες τιμές για τις αγορές τους και οι επιχειρήσεις λιανικής να ρευστοποιήσουν το εποχικό εμπόρευμα τους.

Το λιανικό εμπόριο για μια ακόμη φορά θα “βάλει πλάτη” για να ξεπεραστούν τα εμπόδια του επίμονου πληθωρισμού, αλλά και του προσωρινού καύσωνα. Οι θερινές εκπτώσεις, μετά την πρώτη εβδομάδα από την έναρξη τους, έχουν ακόμα μακρύ δρόμο, μέχρι το λιανικό εμπόριο της Αττικής να κάνει ταμείο».

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}