Βροχή οι καταγγελίες καταναλωτών για την Courier Center του Μαρινάκη!

 01/03/2024    08 : 39 : 10
courier center
79 / 100

Αφορμή για αυτή τη μικρή έρευνα υπήρξαν καταγγελίες φίλων της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ για την Courier Center.

Με μια πρόχειρη ματιά αναζητώντας την εταιρεία στην Google, μας “βγήκαν” τα μάτια. Σωρεία καταγγελιών οργισμένων καταναλωτών για τις πρακτικές της συγκεκριμένης εταιρίας Courier…

capital courier center
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ CAPITAL.GR ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ

Πάμε τώρα στις καταγγελίες των καταναλωτών.

Στην Google οι κριτικές-αξιολογήσεις της Courier Center είναι στο ναδίρ! Με άριστα το 5 η εταιρία κρίνεται από τους καταναλωτές με σκορ 1,7 !

courier center αιγαλεω

Όπως καταλαβαίνετε δεν μιλάμε για 1-2 αρνητικές αξιολογήσεις, αλλά για δεκάδες που είναι καταπέλτης για τις πρακτικές της Courier Center!

Εντύπωση μας έκαναν καταγγελίες καταναλωτών για τα Cleverpoint και τη συστηματική συνήθεια της Courier Center να μην βρίσκει…τους παραλήπτες των πακέτων!!

Από το apostoles.gr το οποίο έχει στατιστικά για τις εταιρίες ταχυμεταφορών βρήκαμε το εξής στατιστικό. Το συχνότερο συμβάν των αποστολών της Courier Center είναι το…αδυναμία παράδοσης. Κρατήστε το για τη συνέχεια…

apostoles.gr

Πάμε τώρα ενδεικτικά στις καταγγελίες των καταναλωτών σύμφωνα με τις αξιολογήσεις της Courier Center Αιγάλεω στην Google.

Προσέξτε τι γράφουν κάποιοι από αυτούς κατά λέξη:

  • Ότι χειρότερο σε εταιρεία ταχυμεταφορων. Το έχει σύστημα να στέλνει μήνυμα ότι θα παραδωσει 10:00 με 17:00 και πάντα στέλνει μήνυμα ότι δεν ήταν δυνατή η παράδοση ενώ είσαι σπίτι και το πηγαίνει σε point να πας εσύ να το παραλάβεις…. Τραγικο
    Στα τηλ δεν απαντάνε ποτέ ούτε στα email. Οι διανομεις είναι μάλλον άνθρωποι που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το αντικείμενο εργασίας τους. Ακύρωσαν την παράδοση της παραγγελία μου και την πήγανε σε clever point με το έτσι θέλω. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ με πολύ ευγενικά λογια
  • ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΧΘΕΣ!!! είναι ελεϊνά απαράδεκτοι!!! Μπαίνω να γράψω κριτική και τί να δω;! Γεμάτο το google με κριτικές που περιγράφουν ό,τι ακριβώς έζησα σήμερα με τους τραγικούς! Παίρνω μήνυμα το πρωί για παράδοση 10:00-17:00! Περιμένω ανενόχλητη στο σπίτι χωρίς να έχω ιδέα τί με περιμένει! Περίπου στις 2:30 μου στέλνουν μήνυμα για ανεπιτυχή προσπάθεια παράδοσης κι ότι το πήγαν σε clever point. Κουδούνι δεν χτύπησε ποτέ! Τους παίρνω τηλέφωνο μου λένε τάχα ότι στη διεύθυνση αποστολής δεν αναγραφόταν ο αριθμός παρά μόνο η οδός! Τους λεω γιατί δεν με πήρατε τηλέφωνο να σας πω εγώ τον αριθμό και γελοιωδώς μου απαντούν ότι δεν υπήρχε κάποιο σχόλιο να με καλέσουν λες κι είναι πυρηνική φυσική! Απαιτώ να μάθω το όνομα της υπαλλήλου που μιλούσα καθώς την ρωτούσα αν το δέμα έγραφε το τηλέφωνο μου επανειλημμένως κι αρνιόταν να μου απαντήσει κι όταν ζήτησα το όνομά της ευθαρσώς μου τερμάτισε την κλήση! Επικοινωνώ έπειτα με το eshop απ το οποίο ήταν το δέμα και μου λένε ότι στην παραγγελία αναγράφεται κανονικά η διεύθυνση και θα επικοινωνήσουν αυτοί με την μεταφορική! Έκτοτε δεν είχα κάτι νεότερο! Εν τελει πάω το απόγευμα στο clever point και μου λένε ότι το δέμα το πήρε πίσω ο courier! Τους παίρνω τηλ ξανά! Και μου λένε ότι εγώ δήλωσα να ακυρώσουν το clever point και να μου το ξανά στείλουν σπίτι την επόμενη (πώς; Αφού δεν είχαν τη σωστή διεύθυνση;!) κάτι που φυσικά δεν έγινε καθώς η άλλη μου το κλείσε στα μούτρα!! Κι ακόμα χειρότερα η τελευταία μπηκε και καταχώρισε και σχόλιο στο tracking ότι τους έβρισα!! Είστε απαράδεκτοι! ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ! Κλείστε το!! Καταγγελία θα φάτε σίγουρα πάντως!!!
  • ΤΡΑΓΙΚΟΙ!!!!
    ΔΕ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ Ω Ρ Ε Σ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ “ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ – ΠΟΤΕ!- ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟ ΔΕΜΑ ΣΑΣ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΕ clever point!
    ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΩ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΎ ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΝ , ΞΑΝΑΤΗΛΕΦΩΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΛΕΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 14:00
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ….ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΟΥΤΕ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΟΥΤΕ ΤΟ link ΟΥΤΕ Τ Ι Π Ο ΤΑΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ever
  • Οι χειρότεροι!!! Απορώ γιατί υπάρχετε!!!!!!
  • Η χειρότερο εξυπηρέτηση πελατών !!βασικα ανύπαρκτοι !! Στο τηλ. Κέντρο αναίδεια και καμία εξυπηρέτηση . Ύφος ενόχλησης που πήρα τηλ και φυσικά δεν μπορούσε να εξυπηρέτηση με τίποτα !!! πραγματικά απορώ …αν είστε έμποροι μην τους χρησιμοποιήσετε ποτε!!! Οι πελάτες σας θα έχουν παράπονα ! Το μόνο σίγουρο !!
  • Ότι χειρότερο , έχω πληρώσει μεταφορικά για ένα προϊόν που ενώ έχει φτάσει σε κάποιο κατάστημα τους το παρακρατουν και δεν μου το παραδινουν .
    Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι αδύνατη , δεν σηκώνουν το τηλεφωνο , μάλλον θα έχουν σοβαρό λόγο που κρύβονται .
    ΑΙΣΧΟΣ….
  • Απαράδεκτοι χωρίς να έρθουν να παραδώσουν ποτέ έγραψαν αδυναμία παράδοσης ξαι το έστειλαν σε clever point. Ντροπή σας
  • Δεν περνάνε καν πλέον, αφήνουν τα δέματα σε clever point επειδή έτσι το αποφάσισαν!
  • Προφανέστατα είναι πολιτική της εταιρείας να λένε ότι πέρασαν και δεν σε βρήκαν και να αφήνουν τα πακέτα σε clever points. Φυσικά, αν παραπονεθείς, ρίχνουν το φταίξιμο στους διανομείς. Δεν θα ξαναπαραγγείλω ποτέ από eshop που συνεργάζεται με αυτή την εταιρεία.
  • ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ μην παραλάβετε δέμα ποτέ σας κλέβουν τα λεφτά. Και καλά από Equick logistics!
  • Έχω συνεργαστεί με όλες τις εταιρείες courier ,η εμπειρία μου με την συγκεκριμένη ας πούμε ‘’εταιρεία ‘’ ήταν πρωτοφανής.Περιμενα μια παραγγελία να παραλάβω μου έστειλαν ότι τα δυο δέματα μου πήγαν σε clever point , στην 5η προσπάθεια για επικοινωνία μαζί τους μου είπαν ότι λόγω μεγάλου φόρτου αυτόματα οι παραγγελίες πάνε σε clever point χωρίς να το έχει επιλέξει ο πελάτης και ότι για να με εξυπηρετήσουν θα ειδοποιήσουν να μου τα φέρουν στην διεύθυνση αποστολής .Την επόμενη μέρα μου ήρθε SMS ότι παρέλαβα τα δέματα μου από το clever point όποτε υπέθεσα ότι ο courier θα τα παραδώσει στη διεύθυνση .Απο τότε κάθε μέρα καλούσα έπιανα γραμμή μετά από πολλές προσπάθειες γιατί είχε αναμονή ή συχνά έβγαινε μια κοπέλα έλεγε «μισό λεπτό παρακαλώ» και το έκλεινε .Μετα από επίμονες προσπάθειες από πλευράς μου για επικοινωνία μου έλεγαν ότι έχω παραλάβει τα δέματα μου ή οτι δεν γνωρίζουν που βρίσκονται .Καποια στιγμή μου ανέφεραν ότι ξέρουν περισσότερα στο κατάστημα της Λυκόβρυσης εκεί κατάφερα κάποια στιγμή να επικοινωνήσω με μια κοπέλα η οποία δεν είχε καμία διάθεση όχι να με εξυπηρετήσει ,να μιλήσει σε άνθρωπο δεν ήθελε , όπου μου είπε ότι δεν βλέπει κάτι και αν θέλω να καλέσω εγώ τον φούρνο που είχε για clever point μήπως μου ήρθε κάτι .Εννοειται και εκεί δεν ήξεραν τίποτα για τα δέματα μου .κάλεσα ξανά την εταιρεία και συμπλήρωσα και φόρμα επικοινωνίας καμία ενημέρωση .Για να μην είμαι άδικη μόνο ένας άνθρωπος βρέθηκε και ασχολήθηκε με το πρόβλημα μου όπου κι εκείνος στο τέλος μου είπε ότι δεν ξέρει τι απέγιναν τα δέματα μου και ότι φαίνεται πως δεν παρέλαβα σε αντίθεση με την ενημέρωση που είχαν .εχουν περάσει 3 βδομάδες κανένα update /επικοινωνια για τα δέματα μου .Εχω ενημερώσει αναλυτικά την εταιρεία που συνεργάστηκε και έστειλε εκεί τα δέματα μου και μου επέστρεψε τα χρήματα .

Τα ίδια και στην Courier Center Παγκρατίου.

courrier center παγκρατιου

Προσέξτε ξανά τι γράφουν κάποιοι από αυτούς κατά λέξη:

  • ΝΤΡΟΠΗ. ΜΗΝ την επιλέξετε για συνεργάτη. έχω πολλά διαφυγόντα κέρδη από αποστολές που δεν παρέδωσαν. Ψευδείς δηλώσεις παράδοσης επαγγελματικών προϊόντων (άγνωστος παραλήπτης κλπ). Άσχημη συμπεριφορά, μη παράδοση προϊόντων με δόλο.
  • Δεν ήρθε κανένας, κανένας δεν με πήρε καν τηλέφωνο, στέλνετε ένα μήνυμα ότι πέρασε ενώ δεν πέρασε όλη μέρα εδώ είμασταν!
    Έλεος!
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
    Θα έπρεπε να ντρέπεστε!
    Εταιρεία courier με εύρος ωραρίου παράδοσης 8 ώρες!
    Σε άλλες παραδόσεις 2 υπάλληλοι σας ο ένας μου τα έφερε δυο φορές είχε ξεχαστεί το δέμα σας και ήταν μια χαρά άνθρωπος συννενοήσιμος, ο δεύτερος επίσης γύρω στις 5 δυο φορές που ήμουν στην δουλειά μου, με πήρε τηλέφωνο και του είπα που να το αφήσει επίσης συννενοήσιμος και ο τελευταίος δεν ήρθε καν και μου στείλατε μήνυμα το απόγευμα στις 19:05 ότι απέτυχε η παράδοση και να πάω να το πάρω εγώ από το σημείο που το έχετε πάει!
    Είσαστε υποχρεωμένοι κύριοι να μου το φέρετε, όπως είσαστε υποχρεωμένοι να είσαστε ειλικρινείς και καλύτεροι επαγγελμαυίες!!!!
    Ειδάλλως κάντε κάτι άλλο!
  • Απαράδεκτη εταιρεία. Αποφύγετε την πάση θυσία.
    Καθυστέρηση 5 ημερών για τη παράδοση την οποία επειγόμουνα. Καθημερινή προσπάθεια επικοινωνίας μαζί τους ( με μισάωρες αναμονές στο τηλέφωνο), στις οποίες κάθε μέρα μου λέγαν πως η παραγγελία σας θα παραδοθεί μέχρι τις 17:00, και κάθε μέρα δεν ερχόταν ο διανομέας.
    Ντροπή που αυτοαποκαλούνται courier.
  • Αν μπορούσα θα έβαζα μηδέν
    Περίμενα δέμα στο σπίτι μου και λαμβάνω μήνυμα ανεπιτυχής παράδοση δεν χτύπησαν ποτε το κουδούνι μου, δεν τηελεφωνησσν ποτέ, κανω τηλεργασία και ήμουν όλη μέρα σήμερα στο σπίτι….
    Και πρέπει τώρα να πάω να πάρω το δέμα αλλού, όπου τους βόλεψαν …
  • Καλύτερα να πήγαινα να πάρω μόνη μου τα προϊόντα που παρήγγειλα! Απαράδεκτοι! Δεν ήξερα να πληρώσω μεταφορικά για να πάω να παραλάβω μόνη μου το πακέτο 2 χιλιόμετρα από το σπίτι μου!
  • Δεν περνάνε καν πλέον, αφήνουν τα δέματα σε clever point επειδή έτσι το αποφάσισαν!
  • Ότι πιο χειρότερο. Κοροϊδεύουν τον κόσμο. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους να δω που βρίσκεται η παραγκελια μου η απάντηση τους ήταν ότι ήρθε ο διανομέας και δεν σας βρήκε. Και όταν ρώτησα την κυρία γιατί δεν βρήκα ειδοποίηση η απάντηση της ήταν δεν είχε μαζί του.
    Κλείστε το είστε απαράδεκτοι..
  • Το φαρμακείο δεν είχε βάλει αριθμό στη διεύθυνση μου παρότι τον είχα γράψει. Η εταιρία κούριερ όφειλε λοιπόν να ζητήσει διόρθωση από το φαρμακείο που παρέλαβε το δέμα και να επισημάνει το λάθος τους ώστε να ξέρει που να παραδώσει. Πήγαν το δέμα σε ένα clever point ώστε να πάω εγώ μέχρι εκεί και να το πάρω.. τι τα πλήρωσα τα εξοδα αποστολής τότε;
  • ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ COURIER ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΠΑΡΑΤΑΝΕ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ ΣΕ CLEVERPOINT MΗ ΧΕΣ…. ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ!!!!!!!!!!!!! ΑΠΑ…………

Υπάρχουν δεκάδες παρόμοιες καταγγελίες καταναλωτών. Πολλοί είναι αυτοί που τονίζουν το θέμα με τα Cleverpoint…Είπαμε να το ψάξουμε λίγο και είδαμε αρχικά ότι τα Cleverpoint σε χρεώνουν για τη χρήση του δικτύου τους όπως αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους…

cleverpoint

Περίεργες συμπτώσεις…

Κάνοντας μια μικρή έρευνα και με τον αριθμό ΓΕΜΗ των Courier Center και Cleverpoint βρήκαμε και μια αλληλοσύνδεση …

Ενεργό κοινό μέλος στα ΔΣ και στις 2 εταιρίες. Πρόκειται για τον Μιλτιάδη Γεωργαντζή της Qualco του Ορέστη Τσακαλώτου…

courier center γεμη
ΔΣ Courier Center
γεμη cleverpoint
ΔΣ Cleverpoint

*Όσο για την A.S CLEVER SERVICES LTD που αναφέρεται στα ενεργά μέλη του ΔΣ της Cleverpoint, offshore, “μυρίζει” περίεργα…ειδικά τα στοιχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο…Βλέπουμε κάτι περίεργους μπροστινούς…

Είναι σαφές ότι η Cleverpoint συνεργάζεται με την Courier Center…Το αναφέρει και η ιστοσελίδα της άλλωστε. Αλλά εδώ τα στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρη εναρμονισμένη πρακτική ώστε να δαγκώνονται καταναλωτές που θέλουν απλώς να παραλάβουν τα πακέτα τους και τα οποία έπρεπε να φέρνει στη πόρτα τους η Courier του Ομίλου Μαρινάκη…

Αν εμείς βρήκαμε αυτά σε 30 λεπτά έρευνας, η ΕΕΤΤ και οι αρμόδιες αρχές τι θα βρουν;; Απλώς αναρωτιόμαστε…

Περιμένουμε να δούμε αν θα ψάξουν ή θα αφήσουν τους καταναλωτές απροστάτευτους…

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}