Έρχονται νέες “έξυπνες” κάμερες ταχύτητας

 30/01/2023    05 : 30 : 00
καμερα
71 / 100

Μια νέας γενιάς κάμερα ταχύτητας δοκιμάζεται, η οποία μπορεί να ανιχνεύει τους οδηγούς οι οποίοι κινούνται με αυξημένη ταχύτητα και φρενάρουν λίγο πριν φτάσουν σε αυτή.

Η πρόοδος της τεχνολογίας είναι εμφανής παντού στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, ακόμη και στα μέσα που χρησιμοποιούν οι αρχές για να εντοπίσουν τους οδηγούς που κινούνται με υπερβολική ταχύτητα.

Μια τελευταία εξέλιξη στα μέτρα για την τήρηση των ορίων ταχύτητας είναι και η νέας τεχνολογίας κάμερα που βρίσκεται ήδη σε δοκιμές. Η εν λόγω κάμερα είναι σε θέση να εντοπίσει και να καταγράψει τα στοιχεία ενός οχήματος που κινείται πάνω από το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας και επιβραδύνει καθώς πλησιάζει στο σημείο όπου γίνεται η μέτρηση.

Επί της ουσίας πρόκειται για ένα σύστημα που αποτελείται όχι από μία αλλά από δύο κάμερες οι οποίες βρίσκονται σε σχετική απόσταση μεταξύ τους. Oι δύο κάμερες μπορούν να ανιχνεύουν ένα μεγαλύτερο κομμάτι του δρόμου και να μετρούν παράλληλα τη διαφορά σε ταχύτητα μεταξύ των δύο σημείων, εντοπίζοντας όχι μόνο την επιβράδυνση αλλά και την επιτάχυνση ενός οχήματος.

Νέες κάμερες ταχύτητας βλέπουν αν φρενάρεις

Το σύστημα που δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή από τις ισπανικές αρχές φαίνεται να έχει ωστόσο στη θεωρία και τα αρνητικά του αφού μπορεί επίσης να πιαστεί «κορόιδο» από τους οδηγούς που δεν τηρούν τα όρια ταχύτητας. Απλά οι τελευταίοι, και εφόσον γνωρίσουν το σημείο τοποθέτησης του συστήματος, θα μπορούσαν να επιβραδύνουν πολύ νωρίτερα και να επιταχύνουν πολύ αργότερα σε σχέση με τις σταθερές κάμερες ταχύτητας που χρησιμοποιούνται σήμερα ακόμη και εδώ στην Ελλάδα.

Οι δοκιμές του συστήματος αφορούν αυτή τη στιγμή μόνο την Ισπανία, αλλά εφόσον η τεχνολογία φέρει και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα τίποτα δεν την εμποδίζει από το να βρει το δρόμο της και για την ελληνική επικράτεια.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #5dacee;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 450px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}