Τελευταία νέα

Τελευταία νέα

Κατηγορίες Bloghttp://kinima-ypervasi.blogspot.gr/p/blog-page_5.html

Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2014

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΘΕΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ !!!

Μετά από 6 μήνες ψέμματα και αφού τα μόνα κόκκινα δάνεια που ρυθμίστηκαν και κουρεύτηκαν είναι αυτά των νταβατζήδων, των καναλαρχών, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, μόνον οι αφελείς συνεχίζουν να πιστεύουν ότι Κυβέρνηση, Τράπεζες και Τρόικα θα κουρέψουν τα κόκκινα δάνεια των μη διαπλεκομένων Ελλήνων !!!

ΚΛΙΚ ΕΔΩ :
http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/2014/10/blog-post_7.html

H ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΟΥ !!!



















Πριν λίγες ημέρες τολμήσαμε να πούμε την αλήθεια για το κρατικοδίαιτο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, που δεν είναι άλλη από το ότι αν στην Ελλάδα χρεοκοπήσουν οι τράπεζες, θα σωθεί το 93% των Ελλήνων !!!

Κλικ ΕΔΩ :
http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/2014/10/93.html
http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/2014/10/blog-post_99.html

Σήμερα μας επιβεβαιώνουν οι Βρετανοί του PositiveMoney, με αντίστοιχο δημοσίευμα !!!
http://www.positivemoney.org/2014/10/can-remove-state-support-banks/

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΕΦΟΡΙΑ - ΤΑΜΕΙΑ - ΕΝΦΙΑ - ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ

Ολες οι εξαγγελίες του πρωθυπουργού - Τι αλλάζει στον ΕΝΦΙΑ, πώς θα πληρωθούν οι ένστολοι, πώς θα ρυθμιστούν «κόκκινα» δάνεια και χρέη....

Είπε ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ :  "ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ"...... - Έχω μια απορία κ. Σαμαρά,  "Πως γίνεται να προστατεύετε τον Έλληνα, δηλ. το Ελληνικό Δημόσιο όταν οι Τράπεζες πήραν 233 δις ευρώ για την ανακεφαλοποίησή τους,  που τα εγγυηθήκαμε και φεσωθήκαμε "εμείς" δηλ. το Ελληνικό Δημόσιο, και στη συνέχεια οι Τράπεζες στον Εγγυητή και χρεωμένο γι' αυτές, δηλ. τον Έλληνα πολίτη, του υποθηκεύουν και παίρνουν το σπίτι, το χωράφι, το βιός του, εξαιτίας της τεράστιας ζημίας που προκάλεσαν οι ίδιες οι Τράπεζες από τον λάθος, παράνομο, παράτυπο και καταχρηστικό τρόπο που λειτουργούσαν επί χρόνια...;;;;;  Xαρακτηρίζετε δηλ. τις Τράπεζες  "αθώες περιστερές" και εμάς ..."ένοχα γαϊδούρια" που πρέπει να σηκώνουν στο ...σαμάρι τους ό,τι τους φορτώσουν" ;  
Στην ΥΠΕΡΒΑΣΗ επιμένουμε στο κούρεμα των δανείων στο 50 % για τα στεγαστικά /επισκευαστικά / ανακαινιστικά -- 70 % στα επιχειρηματικά - καταναλωτικά -- και 90% στις πιστωτικές κάρτες  !   Χωρίς παγίδες και τερτίπια !  
και τώρα τα "δωροπακέτα" .... που έχουν και προεκλογικό άρωμα ... ! 

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑΡΑΞΑΤΕ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ...!

Σχέδιο επτά σημείων Βενιζέλου για έξοδο της χώρας από την κρίση...

Eίπε ο Βενιζέλος στη ΒΟΥΛΗ : «Τώρα δεν υπάρχει κανείς που δεν ξέρει την πραγματικότητα. Τώρα υπάρχει καθολική, εθνική ευθύνη. Υπάρχει ευθύνη όλων. Δεν υπάρχει κανείς που δικαιούται να πει ότι δεν ήξερα. Πιστεύω βαθιά στο ένστικτο του ελληνικού λαού».
Tώρα γιατί αυτό μου θυμίζει κάτι από το Παγκαλικό : 
"ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ - ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΝΕ ΕΣΥ MAKAKA ΛΑE".... ;;"  - επίτευξη συνδρόμου Συνενοχής ;   Συν-ευθύνης ;   Ακούσιας Υπακοής ;
Εξάλλου πολλά δεν ξέραμε και προεκλογικά και μετεκλογικά μας χτύπησε η βαριοπούλα της πολιτικής ψευτιάς και υποκρισίας.....
Συνηθισμένα τα βουνά απ' τα χιόνια !!!  

Σχέδιο 7 σημείων για έξοδο της Ελλάδας από τα μνημόνια, κατέθεσε στη Βουλή ο Ευάγγελος Βενιζέλος ο οποίος παράλληλα επιτέθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ.
Ο κ. Βενιζέλος, χαρακτήρισε την προσφυγή της κυβέρνησης στην κρίση της Βουλής, «έμπρακτη απάντηση στα σενάρια, στους εμπόρους της αβεβαιότητας και τη φούσκα της εφόδου προς την εξουσία που ονειρεύονται κάποιοι», ενώ επανέλαβε και τις αιτιάσεις του, πως ο Αλέξης Τσίπρας, κλείνει το μάτι «στα συμφέροντα που περιμένουν να αγοράσουν την Ελλάδα για ένα κομμάτι ψωμί». Η εμφάνιση του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ στη ΔΕΘ, «έφερε στην επιφάνεια τις πιο φαύλες εμπειρίες της Μεταπολίτευσης», ενώ η δέσμη μέτρων που πρότεινε, συνιστούν «πρόταση επιστροφής στα πρόθυρα της ασύντακτης χρεοκοπίας του 2009», σημείωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Από την άλλη, ο κ. Βενιζέλος κάλεσε σε εθνική συστράτευση και σύμπραξη, τουλάχιστον όσους από το «δημοκρατικό τόξο», δηλώνουν ευρωπαϊκό προσανατολισμό και προθυμία ανάληψης κυβερνητικής ευθύνης, καθώς και συμμετοχή σε ένα «ολοκληρωμένο σχέδιο εξόδου απ' την κρίση», βασισμένο σε επτά σημεία: Ολοκλήρωση της τρέχουσας αναθεώρησης που κάνει η Τρόικα και επίτευξη συμφωνίας χωρίς νέα μέτρα λιτότητας, ολοκλήρωση του στρες τεστ των τραπεζών, διευθέτηση του ζητήματος της βιωσιμότητας του χρέους, διαμόρφωση της περιόδου μετά το πρόγραμμα προσαρμογής «χωρίς νέο δάνειο, μνημόνιο και τρόικα», εθνικό σχέδιο διαρθρωτικών αλλαγών «δικής μας ιδιοκτησίας» και ισχυρές κοινωνικές εγγυήσεις.
«Εμείς παρουσιάζουμε οριστικό σχέδιο εξόδου από την κρίση. Η συμφωνία με τους εταίρους θα έχει επιτευχθεί πριν από την προεδρική εκλογή».
«Ο πολίτης μπορεί να είναι κουρασμένος, αλλά θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι ούτε απελπισμένος, ούτε πονηρός. Κάποιοι προσπαθούν να ανακυκλώσουν ένα επιχείρημα. Ότι έχουμε 1981 και τη μετενσάρκωση του Ανδρέα Παπανδρέου» ανέφερε ο κ. Βενιζέλος.
Σημείωσε ακόμη πως πράγματι ενόψει της προεδρικής εκλογής υπάρχει περίπτωση να προκύψουν πρόωρες εκλογές, αλλά σημείωσε πως κάτι τέτοιο θα ήταν εις βάρος των πολιτών.
«Τώρα δεν υπάρχει κανείς που δεν ξέρει την πραγματικότητα. Τώρα υπάρχει καθολική, εθνική ευθύνη. Υπάρχει ευθύνη όλων. Δεν υπάρχει κανείς που δικαιούται να πει ότι δεν ήξερα. Πιστεύω βαθιά στο ένστικτο του ελληνικού λαού».
Ο Οδικός χάρτης των 7 σημείων είναι:
1. Ολοκλήρωση τρέχουσας αναθεώρησης χωρίς νέα μέτρα λιτότητας, μείωση μισθών και συντάξεων με ενίσχυση των φορολογικών ελαφρύνσεων.

2. Ολοκλήρωση των stress tests των τραπεζών και επιβεβαίωση της τραπεζικής τους επάρκειας. (Εδώ εντάσσεται η ριζοσπαστική λύση για τα κόκκινα δάνεια των επιχειρήσεων).

3. Ολοκλήρωση με επιτυχία προγράμματος προσαρμογής. (Περιλαμβάνει τη συζήτηση για τη βιωσιμότητα του χρέους).

4. Διαμόρφωση χωρίς δάνειο, χωρίς τρόικα, χωρίς μνημόνιο με την αξιοποίηση των μηχανισμών της ευρωζώνης.
"Δεν χρειαζόμαστε "προληπτική" στήριξη" ανέφερε χαρακτηριστικά, απορρίπτοντας τη σύσταση της Christine Lagarde.

5. Αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από τους οίκους αξιολόγησης

6. Εθνικό σχέδιο διαρθρωτικών αλλαγών (συνταγματική αναθεώρηση, δικαιοσύνη)

7. Ισχυρές κοινωνικές εγγυήσεις. Εγγυημένο επίπεδο διαβίωσης, ασφάλιση για όλους


Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ προϋπόθεση για τη δυνατότητα εφαρμογής αυτού του σχεδίου είναι η σταθεροποίηση του πολιτικού κλίματος, η ανάδειξη προέδρου της Δημοκρατίας από την παρούσα Βουλή και η συμμετοχή της Αντιπολίτευσης στην εθνική προσπάθεια.

Κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ, είπε χαρακτηριστικά ότι εάν εφαρμοστούν οδηγούν κατευθείαν τη χώρα, στην ασύντακτη χρεοκοπία.

Πηγή : imerisia.gr 

Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014

ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ! ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ !

Δεμένοι για πάντα με ψίχουλα

Σκληρή επιτήρηση με κάθε τρόπο και επιβολή νέων μέτρων στην Ελλάδα, ενώ Γαλλία- Ιταλία συγκρούονται για πρώτη φορά με τη Γερμανία για να σωθούν οι οικονομίες τους...
ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ "ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ" 
Μπορεί η ρητορική περί «τέλους των Μνημονίων» να ηχεί ευχάριστα, οι δανειστές όμως δεν σταματούν τα παιχνίδια, καθώς εννοούν να κρατήσουν τη χώρα μας «φόρου υποτελή» ες αεί, με τη συγκυβέρνηση να είναι θεατής των εξελίξεων. Ο Ευρωπαίος κεντρικός τραπεζίτης Μάριο Ντράγκι μίλησε ήδη ανοιχτά για την ανάγκη να παραμείνει η Ελλάδα υπό επιτήρηση και μετά τα 2015, αν θέλει να συνεχίσουν να δανείζονται οι τράπεζές της από την ΕΚΤ. Αν και δεν το ομολογεί, και ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, εξυφαίνει τα δικά του σχέδια, σε σημείο που κύκλοι των Βρυξελλών να λένε πως «όσο ήταν πρόεδρος τουEurogroupήθελε να έχει τον πρώτο λόγο για τις χώρες σε Μνημόνιο, αλλά τώρα που μεταπήδησε στην ηγεσία της Κομισιόν θέλει να πάρει μαζί του όλες τις ελεγκτικές αρμοδιότητες και εξουσίες».

ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ [ΑΔΗΛΩΤΗ-ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ & ΨΕΥΔΟΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ]

Πρόστιμα 23,5 εκατ.€ σε 3 μήνες για ανασφάλιστη εργασία

Αυξήθηκε η μαύρη εργασία τον Αύγουστο. Συνεχίστηκε η επιβολή υψηλών προστίμων στις επιχειρήσεις που ελέγχθηκαν και διαπιστώθηκε πως απασχολούσαν ανασφάλιστους.
Πρόστιμα συνολικού ύψους 23.590.966 ευρώ επιβλήθηκαν το τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου 2014, στο πλαίσιο των ελέγχων για την αδήλωτη εργασία, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας παρουσιάζοντας τον απολογισμό δράσης του επιχειρησιακού σχεδίου «Άρτεμις».

ΣΤΟ 36% Η ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 2008... !

ΤτΕ: Πού θα πάνε οι τιμές των ακινήτων – Τι να περιμένουν οι ιδιοκτήτες...

Περαιτέρω πτώση 7% αναμένεται να εμφανίσει η αγορά ακινήτων φέτος, σύμφωνα με ΤτΕ. Στο 36% η αθροιστική βουτιά από το 2008. Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς.
Η ελληνική αγορά ακινήτων θα συνεχίσει να κινείται πτωτικά, αν και με μικρότερους ρυθμούς, για τα επόμενα τρίμηνα, όπως σημείωσε κατά τη διάρκεια παρουσίασης στο συνέδριο Prodexpo, ο Θεόδωρος Μητράκος, Υπεύθυνος του Τμήματος Ανάλυσης Αγοράς Ακινήτων της Τράπεζας της Ελλάδος.

ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ....

Ένας στους 5 Έλληνες μετανάστες στις ΗΠΑ είναι επιχειρηματίας

Οι Ελληνες μετανάστες στις ΗΠΑ, γίνονται επιχειρηματίες σε ποσοστό της τάξης του 20%. Και κάποιοι από αυτούς είναι μεταξύ των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο!
ΑΞΙΟ ΑΠΟΡΙΑΣ ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ! 
ΑΠΛΑ Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΓΕΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΝΩ ΕΔΩ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΓΙΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΣΟΓΟΝΟΥΣ / ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠ' ΤΑ ΒΟΛΕΥΤΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ.    
Η ιστοσελίδα blog.migreat.com συγκέντρωσε τα πιο πρόσφατα στοιχεία σχετικά με την επιχειρηματικότητα των μεταναστών στις ΗΠΑ. Από αυτά προκύπτει ότι ποσοστό της τάξης του 20% των Ελλήνων μεταναστών είναι επιχειρηματίες.
Τα τελευταία λίγα χρόνια, οι μετανάστες επιχειρηματίες έχουν αυξήσει σταθερά την επιρροή τους στην αμερικανική οικονομία και έχουν καταστεί ηγετικός παράγοντας της ανάπτυξής της στο μέλλον.
Το blog.migreat.com συγκέντρωσε τα πιο πρόσφατα στοιχεία σχετικά με την επιχειρηματικότητα των μεταναστών στις ΗΠΑ, και δημιούργησε ένα ιδιαίτερα αποκαλυπτικό infographic.

ΛΙΤΟΤΗΤΑ - ΛΙΤΟΤΗΤΑ - ΛΙΤΟΤΗΤΑ... ! Η ΜΕΡΚΕΛ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ... - ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ..

ΕΕ: Η λιτότητα επισκίασε τη σύνοδο για την 

απασχόληση

ένα ποσό ύψους 6 δισεκατομμυρίων ευρώ τα οποία θα αποδεσμεύσουν οι Βρυξέλλες σε διάστημα δύο ετών (2014-2015) - Οι πόροι αυτοί θα χρησιμοποιηθούν για να δημιουργηθεί μια «εγγύηση για τους νέους», που υιοθετήθηκε τον Απρίλιο του 2013 και προβλέπει ότι κανένας νέος μικρότερος των 25 ετών δεν θα μένει για διάστημα μεγαλύτερο των τεσσάρων μηνών χωρίς μια πρόταση —για εργασία, εκπαίδευση, πρακτική (stage)— αφού ολοκληρώσουν τις σπουδές τους ή σε περίπτωση που μείνουν άνεργοι.......... 
Στην Ελλάδα η ανεργία των νέων υπερβαίνει το 50% ... Είδε κανείς κάτι ουσιαστικό να γίνεται γι' αυτό το "κοινωνικό πρόβλημα"  ....;;; 


Η Γαλλία και η Ιταλία άσκησαν πιέσεις σήμερα για να χαλαρώσουν οι δημοσιονομικοί περιορισμοί ώστε να ενισχυθεί η οικονομική ανάπτυξη και να μειωθεί η ανεργία στην Ευρώπη, όμως η καγκελάριος της Γερμανίας Άγγελα Μέρκελ δεν έκανε καμία υποχώρηση, ζητώντας από τις χώρες να προχωρήσουν πιο γρήγορα σε μεταρρυθμίσεις.

Οι διαφορές μεταξύ των τριών χωρών επισκίασαν τη σημερινή σύνοδο για την απασχόληση που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο με τη συμμετοχή των ηγετών των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θέμα τη δημιουργία θέσεων εργασίας, την ώρα που οι προϋπολογισμοί τόσο της Γαλλίας όσο και της Ιταλίας για το 2015 κινδυνεύουν να απορριφθούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξαιτίας της δημοσιονομικής χαλάρωσης που προβλέπουν.

Ο ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι, ο οικοδεσπότης της συνόδου, εξέδωσε μια ανακοίνωση ενόσω αυτή ακόμη ήταν σε εξέλιξη με την οποία ζητούσε να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη, ενώ εξέφρασε και την ενόχλησή του για τους αυστηρούς δημοσιονομικούς κανόνες.

ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ - ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΓΓΕΝΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ... !

ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΛΛΟΙ 1.000 ΜΕΓΑΛΟ-ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ

Τι προβλέπει η ρύθμιση για τα «κόκκινα» δάνεια 109.000 επιχειρήσεων

ΠΡΟΣΟΧΗ στη παγίδα του "ποινικού" που ελοχεύει με τη προταθείσα ρύθμιση για τις εταιρίες ! - ΠΟΙΟΣ εξάλλου εκ των ιθυνόντων μπορεί να εγγυηθεί  "ανάπτυξη" στους κλάδους επιχειρηματικής δραστηριότητας (και όχι βέβαια προτάσσοντας αριθμούς επί χάρτου - αλλά ουσιαστική και πραγματική ;) - Είναι σαν να σου φέρνουν 'οξυγόνο' στη κλίνη του αρρώστου αλλά να μην σου φορούν την μάσκα για να αναπνεύσεις.....! 

Απεμπλοκή του νομοσχεδίου για τα «κόκκινα» δάνεια των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών έφερε η χθεσινή διαπραγμάτευση της κυβέρνησης και της τρόικας.
Όπως έκανε γνωστό χθες αργά το βράδυ κορυφαίος αξιωματούχος του υπουργείου Ανάπτυξης, οι δύο πλευρές αποφάσισαν σε ό,τι αφορά το κείμενο των ρυθμίσεων των οφειλών 110.000 επιχειρήσεων προς τράπεζες, εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία:
1. Σε πρώτη φάση και άμεσα θα κατατεθεί σχέδιο νόμου που θα προβλέπει τη διαγραφή και ρύθμιση των «κόκκινων» δανείων και των υπερήμερων οφειλών προς το Δημόσιο για 109.000 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
2. Σε δεύτερη φάση θα προωθηθεί αντίστοιχο πλαίσιο για τις 1.000 επιχειρήσεις με τις μεγαλύτερες οφειλές προς τράπεζες, εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία.
3. Σε τρίτη φάση και ξεχωριστά θα καταρτιστεί νομοσχέδιο που θα ρυθμίζει τα «κόκκινα» δάνεια νοικοκυριών, όπως τα στεγαστικά, αλλά και θα καθιερώνει και το πτωχευτικό δίκαιο των φυσικών προσώπων.

Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Η ΛΙΤΣΑ ΠΑΤΕΡΑ ΝΕΑ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΣΟΔΩΝ !!! Ο ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ !!!

Μετά την εξωφρενική εγκύκλιο του ΥΠΟΙΚ, κατά την οποία, για τα εταιρικά τηλέφωνα, παροχή σε είδος που θεωρείται εισόδημα αποτελεί το μέρος που υπερβαίνει το κόστος των προγραμμάτων χρήσης, υπό την προϋπόθεση ότι το υπερβάλλον ποσό του προγράμματος χρήσης χρησιμοποιείται για προσωπικούς τους σκοπούς και όχι για σκοπούς της επιχειρηματικής δραστηριότητας του εργοδότη, ΜΟΝΟΝ Η ΛΙΤΣΑ ΠΑΤΕΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΕΙ ΠΟΙΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΠΟΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ !!!

ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ  ΑΝ ΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΖΥΓΟ !!!



ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

Φορολογούνται εταιρικά κινητά, αυτοκίνητα, κουπόνια που δίδονται ως εταιρικές παροχές στους εργαζόμενους.

Την εγκύκλιο με την οποία διευκρινίζεται ποιες είναι οι παροχές σε είδος που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι από τις επιχειρήσεις οι οποίες θεωρούνται εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες, προστίθενται στα εισοδήματά τους και φορολογούνται εξέδωσε η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Κατερίνα Σαββαϊδου.
Οποιεσδήποτε παροχές σε είδος που λαμβάνει ένας εργαζόμενος ή συγγενικό πρόσωπο αυτού συνυπολογίζονται στο φορολογητέο εισόδημά του στην αγοραία αξία τους, εφόσον η συνολική αξία των παροχών σε είδος υπερβαίνει το ποσό των 300 ευρώ ανά φορολογικό έτος .
Στις παροχές σε είδος περιλαμβάνονται (δωροεπιταγές, κουπόνια από σουπερμάρκετ, ασφάλειες, αυτοκίνητο, κλπ). 
Ειδικά για τα εταιρικά τηλέφωνα παροχή σε είδος που θεωρείται εισόδημα αποτελεί το μέρος που υπερβαίνει το κόστος των προγραμμάτων χρήσης και υπό την προϋπόθεση ότι το υπερβάλλον ποσό του προγράμματος χρήσης χρησιμοποιείται για προσωπικούς τους σκοπούς και όχι για σκοπούς της επιχειρηματικής δραστηριότητας του εργοδότη !!!
Ειδικότερα σύμφωνα με την εγκύκλιο:
Με τις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 12 του ν.4172/2013 ορίζεται ότι το ακαθάριστο εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις περιλαμβάνει τα πάσης φύσεως εισοδήματα σε χρήμα ή σε είδος που αποκτώνται στο πλαίσιο υφιστάμενης, παρελθούσας ή μελλοντικής εργασιακής σχέσης.
Με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 12 του ν.4172/2013 ορίζονται περιπτώσεις, για τις οποίες θεωρείται ότι υφίσταται εργασιακή σχέση, και κατά συνέπεια το εισόδημα που αποκτάται από τα πρόσωπα των περιπτώσεων αυτών θεωρείται ως εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις.
Περαιτέρω, με τις διατάξεις του άρθρου 13 ν. 4172/2013 προσδιορίζονται οι παροχές σε είδος που λαμβάνει ένας εργαζόμενος ή συγγενικό του πρόσωπο ή κατά περίπτωση όπου ρητά προβλέπεται στο νόμο ένας εταίρος ή μέτοχος και οι οποίες συνυπολογίζονται στο φορολογητέο εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις.
Ειδικότερα, επί του άρθρου 13 του ν. 4172/2013 και με δεδομένο ότι, όταν μία παροχή δίνεται αποδεδειγμένα για την εκτέλεση εργασίας, δεν θεωρείται εισόδημα από μισθωτή εργασία, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
1. Με την παράγραφο 1 του άρθρου 13 του ν.4172/2013 ορίζεται ότι, με την επιφύλαξη των διατάξεων των παρ. 2, 3, 4 και 5 του ίδιου άρθρου, οποιεσδήποτε παροχές σε είδος που λαμβάνει ένας εργαζόμενος ή συγγενικό πρόσωπο αυτού συνυπολογίζονται στο φορολογητέο εισόδημά του στην αγοραία αξία τους, εφόσον η συνολική αξία των παροχών σε είδος υπερβαίνει το ποσό των τριακοσίων (300) ευρώ ανά φορολογικό έτος. Ως αγοραία αξία νοείται το κόστος της παροχής που βαρύνει τον εργοδότη, αποδεικνύεται από τα κατά νόμο προβλεπόμενα δικαιολογητικά και καταχωρείται στα τηρούμενα βιβλία απεικόνισης συναλλαγών του.
Από την ανωτέρω διάταξη προκύπτει ότι με εξαίρεση τις παροχές που περιγράφονται στις παραγράφους 2, 3, 4 και 5 του άρθρου 13 ν. 4172/2013, (δηλαδή την παραχώρηση αυτοκινήτου, τα δάνεια, τα δικαιώματα προαίρεσης απόκτησης μετοχών και την παραχώρηση κατοικίας), για τις οποίες δεν υφίσταται περιορισμός όσον αφορά την αξία αυτών, οι λοιπές παροχές σε είδος που λαμβάνει ένας εργαζόμενος ή συγγενικό του πρόσωπο συνυπολογίζονται στο φορολογητέο εισόδημα από μισθωτή εργασία, εφόσον η συνολική αξία των παροχών αυτών υπερβαίνει το ποσό των τριακοσίων (300) ευρώ ανά φορολογικό έτος.
Η διάταξη αυτή καταλαμβάνει τα πρόσωπα που συνδέονται με εργασιακή σχέση με τον εργοδότη τους κατά τα οριζόμενα στις περιπτώσεις α' - στ' της παραγράφου 2 του άρθρου 12 του ν. 4172/2013 (ΚΦΕ) και τα εξαρτωμένα ή/και συγγενικά τους πρόσωπα κατά τα οριζόμενα από τις διατάξεις του άρθρου 11 και της περίπτωσης στ' του άρθρου 2 του ν.4172/2013 αντίστοιχα. Επισημαίνεται, ότι οι παροχές σε είδος που χορηγούνται προς τρίτα πρόσωπα, που δεν συνδέονται με κανενός είδους εργασιακή σχέση με την επιχείρηση που χορηγεί τις παροχές αυτές, δεν καταλαμβάνονται από τις διατάξεις του άρθρου 13.
Στην έννοια των παροχών σε είδος που φορολογούνται ως εισόδημα από μισθωτή εργασία εντάσσεται κάθε παροχή σε είδος που χορηγείται στο μισθωτό, με εξαίρεση τις παροχές που αποβλέπουν αποκλειστικά στην κάλυψη δαπανών ή αποκατάσταση ζημιών του φυσικού προσώπου στα πλαίσια της εργασιακής του σχέσης και κατά την εκτέλεση της εργασίας του, όπως ορίζεται στο άρθρο 12 παρ. 2 ν. 4172/2013, οι οποίες ως εκ του είδους τους, βαρύνουν τον εργοδότη, οπότε στην τελευταία αυτή περίπτωση η παροχή αυτή δεν έχει τα εννοιολογικά χαρακτηριστικά του εισοδήματος.
Ως τέτοιες παροχές , τις οποίες δεν καταλαμβάνει η παρ. 1 του άρθρου 13 του ν. 4172/2013 και οι οποίες δεν θεωρούνται παροχές σε είδος και κατά συνέπεια εισόδημα από μισθωτή εργασία, αναφέρονται: οι παροχές σε είδος, οι οποίες χορηγούνται προσωπικά προς τους δικαιούχους, μόνο αυτούσια και όχι σε χρήμα και οι οποίες εξυπηρετούν λειτουργικές και παραγωγικές ανάγκες της επιχείρησης, συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητάς της και στην ποιότητα των συνθηκών εργασίας ή αποτελούν μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων. Ενδεικτικά, τέτοιες παροχές σε είδος, οι οποίες δεν θεωρούνται εισόδημα από μισθωτή εργασία, είναι η χορήγηση ειδικών στολών εργασίας, η χορήγηση γάλακτος, η παροχή τροφής στο χώρο εργασίας, η χορήγηση θέσης στάθμευσης στο χώρο εργασίας κλπ.
Αντιθέτως, στις παροχές σε είδος στους εργαζόμενους και στα συγγενικά τους πρόσωπα που υπερβαίνουν τα 300 ευρώ ανά φορολογικό έτος και συνεπώς προσαυξάνουν το φορολογητέο εισόδημα των εργαζόμενων περιλαμβάνονται ενδεικτικά:
α) η αξία των αγαθών, που αντιπροσωπεύουν οι χορηγούμενες «δωροεπιταγές», καθώς και η αξία της αγοράς αγαθών ή παροχής υπηρεσιών, που αντιπροσωπεύουν τα χορηγούμενα «κουπόνια»,
β) η αξία των διατακτικών που χορηγούνται δωρεάν για την αγορά αγαθών ή τη λήψη υπηρεσιών από συμβεβλημένα καταστήματα. Εξαιρετικά για τις διατακτικές σίτισης ως παροχή σε είδος λαμβάνεται το ποσό που υπερβαίνει τα 6 ευρώ ανά εργάσιμη ημέρα καθώς σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. ζ' της παρ.1 του άρθρου 14 του ν.4172/2013 εξαιρούνται από τον υπολογισμό του εισοδήματος από μισθωτή εργασία και συντάξεις η αξία των διατακτικών σίτισης έως έξι (6) ευρώ ανά εργάσιμη ημέρα,
γ) η παροχή της χρήσης εταιρικών πιστωτικών καρτών στα ανωτέρω πρόσωπα για δαπάνες που δεν πραγματοποιούνται για το συμφέρον της επιχείρησης αλλά για την κάλυψη προσωπικών, οικογενειακών ή άλλων δαπανών που δεν σχετίζονται με το συμφέρον της επιχείρησης του εργοδότη ή δεν χρησιμοποιούνται κατά τις συνήθεις εμπορικές συναλλαγές αυτής και το σχετικό κόστος αναλαμβάνει ο εργοδότης,
δ) το όφελος που προκύπτει για τους εργαζόμενους, διευθυντές, διαχειριστές, μέλη διοίκησης και συνταξιούχους των εταιρειών παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, τηλεφωνίας, ύδρευσης, παροχής αερίου, συνδρομητικών υπηρεσιών (π.χ. τηλεόραση) από την παροχή σε αυτούς ορισμένης ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας, τηλεφωνικών συνδιαλέξεων, νερού, φυσικού αερίου και συνδρομητικών καναλιών αντίστοιχα με μειωμένο τιμολόγιο ή άνευ ανταλλάγματος,
ε) οι διάφορες πληρωμές που γίνονται απευθείας από τους εργοδότες σε τρίτους, όπως αυτές που γίνονται προς φροντιστήρια, σχολεία, βρεφονηπιακούς σταθμούς, κατασκηνώσεις κ.λπ. και αφορούν την κάλυψη εξόδων διδάκτρων, βρεφονηπιακών σταθμών, κ.λπ. των ανωτέρω προσώπων, οι απευθείας πληρωμές που αφορούν την κάλυψη εξόδων συμμετοχής των προσώπων αυτών σε ημερίδες, προγράμματα ή σεμινάρια εκπαίδευσης, επιμόρφωσης ή επαγγελματικής κατάρτισης ή την κάλυψη συνδρομών σε περιοδικά και επιμελητήρια, που δεν αφορούν το αντικείμενο της εργασίας τους ή το επίπεδο της θέσης που κατέχουν, οι απευθείας πληρωμές που αφορούν την κάλυψη συνδρομών των προσώπων αυτών (σε γυμναστήρια, λέσχες κ.λπ.), καθώς και αυτές που αφορούν την κάλυψη ιατρικών εξόδων τους (π.χ. check-up).
Περαιτέρω, στην περίπτωση αυτή περιλαμβάνεται και το όφελος που προκύπτει για τους εργαζόμενους, διευθυντές, διαχειριστές και μέλη διοίκησης ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων εξαιτίας της δωρεάν φοίτησης ή της φοίτησης με μειωμένα δίδακτρα σε αυτά των τέκνων τους, με εξαίρεση τις υποτροφίες που χορηγούνται από τα εν λόγω εκπαιδευτήρια.
στ) η παροχή της χρήσης εταιρικών συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας που γίνεται στους εργαζόμενους, διευθυντές, διαχειριστές και μέλη διοίκησης κατά το μέρος που υπερβαίνει το κόστος των προγραμμάτων χρήσης και υπό την προϋπόθεση ότι το υπερβάλλον ποσό του προγράμματος χρήσης χρησιμοποιείται για προσωπικούς τους σκοπούς και όχι για σκοπούς της επιχειρηματικής δραστηριότητας του εργοδότη, λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλές επιχειρήσεις καλύπτουν τη συγκεκριμένη παροχή στα προαναφερόμενα πρόσωπα με σκοπό την εξυπηρέτηση λειτουργικών αναγκών τους, την αύξηση της παραγωγικότητάς τους και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών (επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες, κ.λπ.) ακόμα και πέραν του ημερήσιου εργάσιμου χρόνου. Ο διαχωρισμός της παροχής που εξυπηρετεί την επιχειρηματική δραστηριότητα του εργοδότη από την παροχή που εξυπηρετεί προσωπικούς σκοπούς των ανωτέρω προσώπων είναι εφικτός διότι κατά την έκδοση του λογαριασμού από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας παρέχεται ανάλυση ανά αριθμό.
Σε κάθε περίπτωση, ο διαχωρισμός μπορεί να βασιστεί και σε βεβαίωση του εργοδότη, με την οποία βεβαιώνεται σε ετήσια βάση το ποσό που αφορά σε επαγγελματική χρήση ή άλλη χρήση της εταιρικής σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατός ο διαχωρισμός ή ο εργοδότης δεν προβεί στον διαχωρισμό αυτό για οποιοδήποτε λόγο και δεν χορηγήσει σχετική βεβαίωση, τότε το υπερβάλλον ποσό του κόστους του προγράμματος χρήσης θεωρείται ως παροχή σε είδος. Στην παροχή αυτή που προσαυξάνει το φορολογητέο εισόδημα των ανωτέρω προσώπων εντάσσονται και οι φόροι και τα τέλη που αντιστοιχούν σε αυτήν (Φ.Π.Α., λοιπά τέλη).
Για την καλύτερη κατανόηση των ανωτέρω παρατίθεται το ακόλουθο παράδειγμα: Επιχείρηση χορήγησε μέσα στο 2014 σε εργαζόμενό της κινητό τηλέφωνο πληρώνοντάς του όλους τους λογαριασμούς, οι οποίοι αθροιστικά για το έτος αυτό ανήλθαν σε 2.000 ευρώ. Το πρόγραμμα χρήσης είναι 100 ευρώ ανά μήνα, ήτοι 1.200 ευρώ ετησίως.
Περίπτωση α': Από την ανάλυση ανά αριθμό προέκυψε ότι από τη διαφορά των 800 ευρώ (δηλαδή το υπερβάλλον ποσό του προγράμματος χρήσης), 300 ευρώ αφορούν την επιχειρηματική δραστηριότητα του εργοδότη και τα 500 ευρώ αφορούν προσωπικούς σκοπούς του εργαζόμενου. Κατά συνέπεια ως παροχή σε είδος προς τον εργαζόμενο θεωρείται το ποσό των 500 ευρώ.
Περίπτωση β': Εφόσον από τον αναλυτικό λογαριασμό δεν προκύπτει ή δεν έγινε ο διαχωρισμός επιχειρηματικής ή προσωπικής χρήσης (συμπεριλαμβανομένης της παροχής βεβαίωσης της επιχείρησης κατά τα ανωτέρω), τότε το σύνολο της διαφοράς (ήτοι τα 800 ευρώ) θεωρείται ως παροχή σε είδος για τον εργαζόμενο. Διευκρινίζεται ότι όταν η επιχείρηση καλύπτει για το ίδιο εκ των ανωτέρω πρόσωπο και την παροχή της χρήσης περισσότερων της μίας συσκευής και εταιρικής σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας, τότε η συνολική αξία των επιπρόσθετων συσκευών και εταιρικών συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας θεωρείται παροχή σε είδος και προσαυξάνει το φορολογητέο εισόδημα του δικαιούχου.
Τέλος, η αξία των παραχωρούμενων προς τα ανωτέρω πρόσωπα εργαλείων εργασίας π.χ. tablets, φορητοί υπολογιστές ακόμα και πέραν του ημερήσιου εργάσιμου χρόνου δεν προσαυξάνει το φορολογητέο εισόδημα του δικαιούχου δεδομένου ότι η παραχώρηση αυτή εξυπηρετεί λειτουργικές ανάγκες της επιχείρησης, την αύξηση της παραγωγικότητάς της και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Το ανωτέρω ισχύει για ένα εργαλείο εργασίας ανά είδος (π.χ. έναν φορητό υπολογιστή, ένα tablet κ.λπ.). Επισημαίνεται ότι ομοίως δεν θεωρούνται παροχές σε είδος οι δαπάνες πρόσβασης στο διαδίκτυο ως προς τα ανωτέρω εργαλεία εργασίας (π.χ. Mobile internet).
2. Με την παράγραφο 2 του άρθρου 13 του ν.4172/2013 ορίζεται ότι παροχή σε είδος αποτελεί και η αγοραία αξία παραχώρησης εταιρικού οχήματος σε εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο από φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα εντός του φορολογικού έτους, η οποία αποτιμάται σε ποσοστό 30% του κόστους των αποσβέσεων, των τελών κυκλοφορίας, του κόστους των επισκευών και συντηρήσεων καθώς και του χρηματοδοτικού κόστους αγοράς ή μίσθωσης, όπως αυτά προκύπτουν από τις εγγραφές στα βιβλία της επιχείρησης. Τα ποσά αυτά φορολογούνται σαν εισόδημα από μισθωτή εργασία. Όταν το ανωτέρω κόστος είναι μηδέν, η παροχή αυτή αποτιμάται σε ποσοστό 30% της μέσης δαπάνης ή απόσβεσης κατά τα τελευταία τρία έτη.
Επισημαίνεται ότι οι λοιπές δαπάνες που αφορούν τα υπόψη οχήματα (καύσιμα, διόδια κλπ) δεν λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό της αγοραίας αξίας του παραχωρούμενου εταιρικού οχήματος. Τέλος, σημειώνεται ότι σε περίπτωση χρήσης εταιρικού οχήματος για χρονικό διάστημα μικρότερο του έτους (νέα πρόσληψη, αποχώρηση εργαζόμενου λόγω συνταξιοδότησης ή άλλου λόγου,, απόλυσης κλπ), η αξία της παροχής υπολογίζεται αναλογικά με το πραγματικό χρονικό διάστημα (μήνες) χρησιμοποίησής της.
Η χρήση εταιρικού οχήματος από εργαζόμενο για διάστημα άνω των 15 ημερολογιακών ημερών θα λαμβάνεται ως μήνας.
Οι διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 13 δεν καταλαμβάνουν:
α) τα αυτοκίνητα, τα οποία παρέχουν οι επιχειρήσεις σε συγκεκριμένους πωλητές, τεχνικούς και λοιπούς εργαζομένους, των οποίων η εργασία απαιτεί συχνή μετακίνηση εκτός των εγκαταστάσεων του εργοδότη (tool cars) και χρησιμοποιούνται για την επιχειρηματική δραστηριότητα του εργοδότη, ανεξάρτητα αν τα αυτοκίνητα αυτά μπορεί να χρησιμοποιούνται από τον δικαιούχο και εκτός του ωραρίου εργασίας τους. Αντιθέτως, καταλαμβάνεται και αποτελεί παροχή σε είδος η κατά τα ανωτέρω προσδιοριζόμενη αγοραία αξία των αυτοκινήτων που παρέχονται στους εργαζόμενους λόγω της θέσης τους (π.χ. σε διευθυντές και επιθεωρητές πωλήσεων, τεχνικούς διευθυντές και λοιπά στελέχη).
β) για αυτοκίνητα δοκιμών (test-drive), που διαθέτουν οι επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων,
γ) για αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού (π.χ. mini-bus),
δ) για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν επιχειρήσεις (π.χ. ξενοδοχειακές επιχειρήσεις) για μεταφορά καλεσμένων ή πελατών τους,
ε) για αυτοκίνητα τα οποία διαθέτουν οι επιχειρήσεις επισκευής και συντήρησης (service) αυτοκινήτων προσωρινά σε αντικατάσταση των επισκευαζόμενων,
στ) για αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που χρησιμοποιούνται από τις αεροπορικές εταιρείες και τις επιχειρήσεις διαχείρισης αεροδρομίων για την εξυπηρέτηση των αεροσκαφών και των επιβατών τους (αυτοκίνητα πίστας) καθώς και για την μεταφορά VIPS ή προσωπικού.
Για την καλύτερη κατανόηση των ανωτέρω, παρατίθεται το ακόλουθο παράδειγμα:
Επιχείρηση διαθέτει 4 ιδιόκτητα εταιρικά αυτοκίνητα (πάγια στοιχεία της) προς εξυπηρέτηση των αναγκών των 2 εταίρων της. Έστω για το πρώτο αυτοκίνητο καταχωρήθηκαν στα βιβλία ετήσιες δαπάνες (αποσβέσεων, τελών, επισκευών και συντηρήσεων) 6.200 ευρώ, για το δεύτερο 6.000 ευρώ, για το τρίτο 5.800 ευρώ και για το τέταρτο 6.400 ευρώ. Σε όλη τη διάρκεια του 2014 και τα 4 αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται οποτεδήποτε και από τους 2 εταίρους. Συνεπώς, το 30% του κόστους των ανωτέρω, ανέρχεται σε 30%*(6.200+6.000+5.800+6.400)=7.320 ευρώ. Στην περίπτωση αυτή προκύπτει εισόδημα από μισθωτή εργασία για τον καθένα από τους 2 εταίρους ίσο με 7.320/2=3.660 ευρώ. Ο εκκαθαριστής μισθοδοσίας θα πρέπει να συμπεριλάβει στη βεβαίωση αποδοχών των εισοδημάτων από μισθωτή εργασία που θα χορηγηθεί σε καθέναν από τους 2 εταίρους για το φορολογικό έτος 2014 και την παροχή αυτή των 3.660 ευρώ. Τα ανωτέρω ισχύουν και στην περίπτωση που τα εν λόγω αυτοκίνητα είναι μισθωμένα. Οπότε, ο εκκαθαριστής μισθοδοσίας θα πρέπει να επιμερίσει ποσοστό 30% της αγοραίας αξίας των μισθωμένων αυτοκινήτων (μίσθωμα, τέλη κυκλοφορίας και δαπάνες επισκευής και συντήρησης).
Τέλος σημειώνεται ότι με βάση την 129/2534/20.1.2010 ΚΥΑ (Β' 108), η διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 13 ν. 4172/2013 δεν καταλαμβάνει τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης.
3. Με την παράγραφο 3 του άρθρου 13 του ν.4172/2013 ορίζεται ότι παροχή σε είδος αποτελεί και η χορήγηση δανείου κατόπιν έγγραφης συμφωνίας από φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα προς εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο. Η ωφέλεια για τον λήπτη της παροχής αυτής προσδιορίζεται ανά φορολογικό έτος, υπολογίζεται κατά το μήνα στον οποίον έγινε η παροχή και αποτιμάται ως η διαφορά μεταξύ των τόκων που υπολογίζονται με βάση το μέσο επιτόκιο αγοράς (σχετική η ΠΟΛ.1034/30.1.2014 Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών) και των τόκων που τυχόν κατέβαλε ο εργαζόμενος βάσει της σχετικής έγγραφης συμφωνίας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει έγγραφη συμφωνία ως παροχή σε είδος λαμβάνεται το σύνολο του αρχικού κεφαλαίου. Η προκαταβολή μισθού άνω των τριών (3) μηνών, ήτοι ποσά που υπερβαίνουν το ποσό των τριών μισθών, θεωρούνται δάνειο.
Για την καλύτερη κατανόηση των ανωτέρω, παρατίθενται τα ακόλουθα παραδείγματα:

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ SUCCESS STORY ΤΟΥ 2014 ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2015 !!!

Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ !!!

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή : Απροστάτευτοι οι δανειολήπτες !!!

ΣΥΡΙΖΑ: Απροστάτευτοι οι δανειολήπτες

Ερώτηση για τα «κόκκινα» δάνεια κατέθεσαν σήμερα 37 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής της πρωτοβουλίας τη Φωτεινή Κούβελα. Όπως ειδικότερα τονίζουν, «το πλαίσιο που εγκρίθηκε για τη διαχείριση των "κόκκινων" δανείων από την ΤτΕ και το υπουργείο Οικονομικών όχι μόνο δεν προσαρμόζεται στις πραγματικές δυνατότητες και ανάγκες των δανειοληπτών αλλά τους αφήνει απροστάτευτους και δίνει στις τράπεζες τη δικαιοδοσία να επιβάλουν ασύδοτα τις επιλογές τους με τον άτεγκτο και ψυχρό τρόπο του αρπακτικού».

Οι βουλευτές εκτιμούν πως, «μέσω μιας επιμελώς συγκαλυμμένης, αλλά στην πραγματικότητα στυγνής εκμετάλλευσης της αδυναμίας των εξαθλιωμένων δανειοληπτών, οι τράπεζες θα επιτύχουν την εμφάνιση των "κόκκινων" δανείων ως εξυπηρετούμενων και επαρκώς διασφαλισμένων, μειώνοντας τις ζημιές τους, ενόψει και των αναμενόμενων νέων stress tests από την ΕΚΤ».

Καταγγέλλουν, εξάλλου, ότι «εμφανίστηκαν πλείστες περιπτώσεις ανεξήγητων απορρίψεων αιτημάτων ρύθμισης και μάλιστα, σε ανέργους. Έγιναν επίσης προσπάθειες δέσμευσης και άλλων ακινήτων ως διασφάλιση για δάνειο κανονικά εξυπηρετούμενο, ενώ σε άλλες περιπτώσεις τέθηκαν εκβιαστικοί όροι για ρύθμιση καταναλωτικών δανείων, που αφορούσαν σε προσκόμιση διασφαλίσεων, οι οποίες δεν ανήκαν στους δανειολήπτες αλλά σε συγγενικά τους πρόσωπα».

Οι υπογράφοντες βουλευτές αναφέρουν ότι η ενεργοποίηση του κώδικα δεοντολογίας της ΤτΕ για τη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων όχι μόνο δεν προσφέρει ουσιαστική ανακούφιση ή διευκόλυνση στους υπερχρεωμένους δανειολήπτες, αλλά τους υποχρεώνει να υποτάσσονται στις απαιτήσεις των τραπεζών, αφού δεν υπάρχει μια ανεξάρτητη Αρχή ή ένας δημόσιος φορέας διαχείρισης των δανείων, που θα μεσολαβεί μεταξύ των τραπεζών και των δανειοληπτών.

ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ... ΠΛΕΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ !

Φορολογική «τρέλα» με τις εταιρικές παροχές σε είδος - Πώς θα φορολογηθούν τελικά κινητά, αυτοκίνητα, πιστωτικές κάρτες, δάνεια


Με έξτρα φόρο εισοδήματος θα επιβαρυνθούν το 2015 χιλιάδες εργαζόμενοι που λαμβάνουν από τις επιχειρήσεις που εργάζονται παροχές σε είδος όπως εταιρικά τηλέφωνα, εταιρικά αυτοκίνητα, εταιρικές πιστωτικές κάρτες, δάνεια, προκαταβολή μισθού άνω των τριών μηνών, δωροεπιταγές, κουπόνια για σούπερ μάρκετ, επίδομα για τον παιδικό σταθμό, κατασκηνώσεις..
Οι παροχές σε είδος άνω των 300 ευρώ τον χρόνο θεωρούνται πλέον εισόδημα και ο φόρος θα υπολογιστεί με συντελεστή 22%, 32% ή 42% ανάλογα με το συνολικό εισόδημα του εργαζόμενου, ενώ από την 1η Ιανουαρίου του 2015 θα γίνεται και παρακράτηση φόρου επί των παροχών αυτών, που σημαίνει μείωση των καθαρών μηνιαίων αποδοχών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ !!!

Όπως είχαμε προβλέψει πριν λίγες ημέρες, ο νομικά και επιχειρησιακά απαράδεκτος ΕΝΙΑΙΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΜΟΣ για τη συγκέντρωση των χρεών σε τράπεζες, δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία, ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ !!! 
Τάκαναν μπάχαλο στη συνάντηση με την Τρόικα, αφού κάποια στιγμή δεν καταλάβαινε κανείς αν μιλούσαν για τα χρέη των επιχειρήσεων ή των ιδιωτών, για τα χρέη στις τράπεζες ή στο δημόσιο και τα ασφαλιστικά Ταμεία, αποκαλύπτει ενημερωμένη πηγή !!!
Χωρίς ρύθμιση χρεών η αγορά μέχρι νεοτέρας !!!
Σε ένα μήνα επιστρέφει η Τρόικα !!!


Διαβάζουμε στο protothema.gr :
Στο κενό έπεσαν και πάλι οι διαβουλεύσεις με τους δανειστές για τα κόκκινα δάνεια καθώς, όπως λένε αρμόδια στελέχη που μετέχουν στις διαπραγματεύσεις, «το σχέδιο χρειάζεται δουλειά ακόμη». Οι δανειστές αναχώρησαν από την Αθήνα και θα επιστρέψουν μετά την 1η Νοεμβρίου. Αυτό σημαίνει ότι οι ρυθμίσεις χρεών (με 100 δόσεις κλπ) θα αργήσουν, εκτός αν λυθεί το πρόβλημα με «εξ αποστάσεως» επικοινωνία ή μονομερώς, με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού.

Η ίδια πηγή μάλιστα επιβεβαίωνε το ρεπορτάζ του protothema.gr για τα προβλήματα συντονισμού μεταξύ των συναρμοδίων υπουργείων και την αδυναμία τους να παρουσιάσουν μια «ολιστική λύση» για το πρόβλημα. Η δυσκολία έγκειται στο ότι η κυβέρνηση προσπαθεί ουσιαστικά να «κουμπώσει» τέσσερις διαφορετικές ρυθμίσεις (χρέη φυσικών προσώπων στο δημόσιο, χρέη φυσικών προσώπων, χρέη επιχειρήσεων σε τράπεζες, χρέη επιχειρήσεων στο δημόσιο) χωρίς να είναι έτοιμη να δώσει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα των δανειστών.

Όπως έλεγαν από χθες άλλες πηγές κοντά στις διαπραγματεύσεις «κάποια στιγμή δεν ήξερε κανείς αν μιλούσαν για τα χρέη των επιχειρήσεων ή για τα χρέη των ιδιωτών, ή για τα χρέη στις τράπεζες ή τα χρέη στο δημόσιο και τα ασφαλιστικά Ταμεία».

Κυριακή, 5 Οκτωβρίου 2014

ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΥΠΟΤΑΓΗ, ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ - Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ

Aπέτυχε η Ελλάδα πολιτικά, οικονομικά και χρηματιστηριακά - Ευθύνονται η υποτέλεια της ΝΔ και η δήθεν μαγκιά του ΣΥΡΙΖΑ


Γιατί απέτυχε η Ελλάδα, πολιτικά, οικονομικά και χρηματιστηριακά; 
Αν κανείς αμφισβητήσει το ερώτημα θα αναφέρουμε ότι απέτυχε πολιτικά γιατί το πολιτικό σύστημα είναι κατακερματισμένο και εξαρτημένο στις κυβερνήσεις συνεργασίας. 
Οι κυβερνήσεις συνεργασίας έχουν αποτύχει, οι αυτοδύναμες κυβερνήσεις του παρελθόντος υπέπεσαν σε σωρεία λαθών αλλά είχαν πολιτική σταθερότητα. 

Η Ελλάδα απέτυχε οικονομικά γιατί ακόμη διατηρεί σχέση χρέους προς ΑΕΠ 177%, χρέος 322 δισεκ. και η οικονομία συνεχίζει να παραπαίει. 

Η βελτίωση που δήθεν παρουσιάζεται είναι προϊόν λογιστικών αλχημειών, δεν αντικατοπτρίζονται στην κοινωνία.
Είναι ενδεικτικό ότι το πρωτογενές πλεόνασμα είναι ένα τρικ λογιστικών αλχημειών.
Π.χ. ποιο θα ήταν το πρωτογενές πλεόνασμα χωρίς το τεράστιο μέρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος;
Η Ελλάδα απέτυχε και χρηματιστηριακά γιατί ενώ η κυβέρνηση προωθεί επικοινωνιακά το success story το χρηματιστήριο έχει σημειώσει μόνο τους 4 τελευταίους μήνες πτώση 21%, τα ομόλογα στην 10ετία έχουν αναρριχηθεί στο 6,4% ενώ στο άκουσμα του σχεδίου της Ελλάδος…να πει αντί στην Τρόικα και τα μνημόνια….οι πάντες όλοι οι διεθνείς επενδυτές θορυβήθηκαν.
Θορυβήθηκαν αποκλειστικά γιατί δεν θεωρούν αξιόπιστη την Ελλάδα, αλλά θεωρούν ότι η Τρόικα με την παρουσία της στην Ελλάδα αποτελεί πηγή σταθερότητας και αξιοπιστίας. 
Η Ελλάδα απέτυχε και με τραπεζικούς όρους. 
Είχαμε ένα υγιές, αξιόπιστο τραπεζικό σύστημα και το έχουν καταντήσει εξαρτημένο, ασθενικό και αδύναμο να στηρίξει την οικονομία. 
Οι τράπεζες του παρελθόντος έδωσαν 260 δισεκ. δάνεια και κατείχαν 237,5 δισεκ. καταθέσεις και όλα αυτά με κεφάλαια ιδιωτών συνολικού ύψους 23 δισεκ. ευρώ. Οι τράπεζες του παρόντος διαθέτουν περίπου 25 δισεκ. του κράτους 162 δισεκ. καταθέσεις και 213 δισεκ. δάνεια και 40 δισεκ. εξάρτηση ρευστότητας από την ΕΚΤ.
Το καταστροφικό PSI+ για πολλά χρόνια θα βαραίνει επικίνδυνα το ελληνικό banking.
Ένα από τα ελάχιστα υγιή συστήματα που διέθετε η Ελλάδα ήταν οι τράπεζες και αυτό αποτελούσε απορία και έκπληξη για τους ξένους. 
Ήξεραν ότι η Ελλάδα ήταν χώρα μπάχαλο αλλά τουλάχιστον είχε σοβαρές τράπεζες. 
Μετά την καταστροφή του 2012 με το PSI+ οι τράπεζες έγιναν κατ΄ εικόνα και ομοίωση του κράτους, τα NPLs εκτινάχθηκαν στα 84 δισεκ. και γενικώς μπορεί να ειπωθεί ότι οι τράπεζες διάγουν περίοδο κρίσης. 
Οι τραπεζίτες συνεχίζουν και δίνουν ένα αγώνα, επιβίωσης με όπλο τις ικανότητες τους και με αντίπαλο την παραπαίουσα οικονομία. 
Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι η Ελλάδα, απέτυχε με όρους πολιτικούς, οικονομικούς, χρηματιστηριακούς και τραπεζικούς. 
Αν στην εξίσωση προστεθεί και η παράμετρος αποτυχίας των επιχειρήσεων τότε η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στην Μεσόγειο αλλά κάπου στην μέση της Κεντρικής Αφρικής. 
Με εξαίρεση ελάχιστες επιχειρήσεις, η Ελλάδα τι παράγει; 
Αεριούχα ποτά αμερικανικής εταιρίας που βλάπτουν σοβαρά την υγεία, παιχνίδια από την Κίνα πουλάει εταιρία που εμφανίζεται και ως εταιρία μεγάλης κεφαλαιοποίησης.
Η μεγαλύτερη εταιρία τηλεπικοινωνιών ελέγχεται από τους Γερμανούς, η μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτρικής ενέργειας λειτουργεί με τόσο γραφειοκρατικό σύστημα που τα κέρδη που παράγει παρά το μονοπωλιακό της χαρακτήρα, την κατατάσσουν στις αποτυχημένες εταιρίες παγκοσμίως. 
Διαθέτουμε και εταιρία στοιχημάτων, εταιρία που πουλούσε στο παρελθόν συστήματα στην εταιρία στοιχημάτων και ορισμένες εταιρίες πετρελαιοειδών  που όντως έχουν ένα ρόλο στην πραγματική οικονομία.
Το επιχειρείν στην Ελλάδα είναι για τα σκουπίδια.
Οι περισσότερες εταιρίες υπερδανεισμένες, εξαρτημένες που αν δεν είχαν τραπεζική στήριξη απλά θα είχαν καταρρεύσει. 
Στις χιλιάδες επιχειρήσεις είναι ελάχιστες αυτές που όντως προσφέρουν στην πραγματική οικονομία. 
Οι περισσότερες από τις χιλιάδες εταιρίες είναι εταιρίες σκουπίδια junk company. 
Και ενώ αυτή είναι η ρεαλιστική εικόνα της Ελλάδος – δεν θα σχολιάσουμε την κοινωνία – όμοιος ομοίω αεί πελάζει κοινωνία και πολιτικοί είναι το ίδιο, περιμένουμε καλύτερες ημέρες. 
Γιατί δεν θα έρθουν καλύτερες ημέρες; 
1)Γιατί οι τράπεζες ο άλλοτε υγιής και σοβαρός κλάδος της οικονομίας θα συνεχίσει να είναι εξαρτημένος και αυτό θα αποδειχθεί με τα stress tests στις 26 Οκτωβρίου. 
Πάλι νέες αυξήσεις κεφαλαίου, πάλι οι τράπεζες σε δοκιμασία. 
Όμως παρ΄ ότι θα πετύχουν και στην τρίτη ανακεφαλαιοποίηση τους, θα διαθέτουν πλέον υπερεπάρκεια κεφαλαίων, θα συνεχίσουν να χρωστάνε 25 δισεκ. στο ΤΧΣ δηλαδή στο ελληνικό δημόσιο και θα συνεχίσουν να χρωστάνε τα 40 δισεκ. στην ΕΚΤ ως ρευστότητα. 
Για χρόνια λοιπόν οι τράπεζες θα χρωστάνε κεφάλαια στο ελληνικό κράτος. 
2)Σε πολιτικό επίπεδο είναι ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση μετράει αντίστροφα τον πολιτικό της χρόνο. 
Το τέλος της κυβέρνησης θα είναι σκληρό κυρίως γιατί έδειξε υποτέλεια. 
Η πλειοψηφία της κοινωνίας εκτιμά ότι η κυβέρνηση είναι υποτελής, άγεται και φέρεται με βάση τις επιθυμίες της Γερμανίας. 
Η εθνική υπερηφάνεια πήγε περίπατο, την πετάξαμε στο καλάθι των αχρήστων. 
Η ΝΔ του Α. Σαμαρά είπε όχι στο πρώτο μνημόνιο, εν συνεχεία είπε ναι στο δεύτερο μνημόνιο, επί 38 χρόνια πολεμούσε ιδεολογικά και πολιτικά το ΠΑΣΟΚ και συνεργάστηκε με το ΠΑΣΟΚ και ταυτόχρονα εδίωξε την δεξιά την καρδιά της ΝΔ….από την ΝΔ. 
Η ήττα της ΝΔ θα είναι καθολική, συντριπτική πολιτική και ιδεολογική. 
Το ΠΑΣΟΚ του χθες είναι υποστηρικτικός μηχανισμός της ΝΔ και οι πασόκοι που μισούν την Δεξιά πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ. 
3)Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι τρία πράγματα. 
Μια μικρή κλίμα αριστεριστών, περιθωριακών και επικίνδυνων για την ασφάλεια της κοινωνίας, το παλαιό σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ και βεβαίως μια μικρή ομάδα σοβαρών αριστερών που μάχονται να κρατηθούν στην πολιτική ζωή ανάμεσα σε παμφάγους πασόκους και αριστεριστές για τα πανηγύρια. 
Ο ΣΥΡΙΖΑ με τον ένα ή άλλο τρόπο έρχεται στην εξουσία αυτό είναι δεδομένο. 
Αλλά με ποιο κυβερνητικό πρόγραμμα, με ποια στρατηγική; 
Ουδείς γνωρίζει;
Αν τεθεί το ερώτημα ποια είναι η άποψη του ΣΥΡΙΖΑ για το χρέος, έχουμε ακούσει και διαβάσει πλήθος αντικρουόμενων απόψεων. 
Άρα δεν υπάρχει ενιαία θέση; 
Βέβαια αν ρωτήσουμε την ΝΔ ποια είναι η άποψη για το χρέος θα πουν επιμήκυνση και μείωση επιτοκίων μια πρόταση γελοία που δεν θα αλλάξει το χαρακτήρα του χρέους που παραμένει μη βιώσιμο. 
Ποια είναι η θέση του ΣΥΡΙΖΑ για τις τράπεζες, εθνικοποίηση που είναι μια επικίνδυνη ανεδαφική λύση ή μια ρεαλιστική λύση όπου ιδιώτες και κράτος θα συνυπάρχουν; 
Επειδή η ΝΔ φεύγει και ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται αλλά έρχεται με ένα ασαφές πρόγραμμα η Ελλάδα θα παραμείνει δέσμια της Τρόικα, των μνημονίων.
O ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζεται με μια «μεσογειακού τύπου πολιτική μαγκιά» ότι θα έρθει και θα αλλάξει το ρου της πολιτικής ιστορίας της Ευρώπης αλλά θα αποδειχθεί ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μια από τα ίδια. 
Όσοι ενθουσιάζονται με τον ΣΥΡΙΖΑ, σύντομα θα καταλάβουν ότι και αυτό το κόμμα θα αποτύχει….και θα αποτύχει παταγωδώς. 
Η Ελλάδα μετά από πολλά χρόνια θα μπορέσει να σηκώσει κεφάλι. 
Όμως το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης το φέρει η κοινωνία. 
Αφήσαμε αυτούς που χρεοκόπησαν την Ελλάδα, που κυβέρνησαν το πλοίο και το πέταξαν στα βράχια να σώσουν την Ελλάδα. 

Δηλαδή η κοινωνία ζήτησε από τον αποτυχημένο να πετύχει.
Μήπως τελικά και η κοινωνία είναι αποτυχημένη άρα μας αξίζει αυτή η εικόνα παρακμής, διάλυσης και αποτυχίας;
Ένα είναι βέβαιο ότι οι πολιτικοί είναι παντελώς ανίκανοι και η κοινωνία παντελώς ανίκανη. 
Άρα ζούμε σε μια κοινωνία ανίκανων, άχρηστων.
Οπότε μόνο σε όρους αισθάνονται ότι δεν ανήκουν στην μάζα των ανίκανων και έχουν όραμα και ελπίδα μπορεί να στηριχθεί η Ελλάδα για να συνεχίσει να υπάρχει. 
Η μειοψηφία της κοινωνίας και των πολιτικών είναι το υγιές κομμάτι της Ελλάδος, η πλειοψηφία είναι για τα πανηγύρια. 

www.bankingnews.gr

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

Josef Ackermann: Γιατί ναυάγησε το κρυφό σχέδιο 

διάσωσης της Ελλάδας

το ελληνικό κράτος αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του διότι «δεν έχει παραστάσεις για το σύγχρονο και δεν έχει φαντασία για το μέλλον»

Για κρυφό γαλλογερμανικό σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας, το Φεβρουάριο του 2010 και πριν η χώρα αποκλεισθεί από τις διεθνείς αγορές οδηγούμενη στο ΔΝΤ, το οποίο τελικά δεν ευοδώθηκε λόγω γερμανικής υπαναχώρησης, κάνει λόγο σε συνέντευξή του στο «Βήμα» ο πρώην επικεφαλής της Deutsche Bank, Josef Ackermann.

Όπως λέει, στις αρχές του 2010 και όταν τα ελληνικά speads ήταν ακόμα βιώσιμα, είχε προτείνει ένα σχέδιο δανειακής στήριξης το οποίο θα έδινε πολύτιμο χρόνο και χρήμα στην ελληνική οικονομία για να αντιμετωπίσει τα προβλήματά της.

«Το σχέδιο αυτό είχε ως στόχο να κερδίσει πολύτιμο χρόνο για την Ελλάδα και να απαλύνει την κρίση του δημόσιου χρέους, όχι να την αποτρέψει εντελώς» εξηγεί ο Josef Ackermann. «Για την υλοποίησή του προέβλεπε την υποστήριξη της γερμανικής και γαλλικής κυβέρνησης. Ωστόσο, καθώς οι διασώσεις τραπεζών ήταν ακόμη νωπές στο μυαλό των φορολογούμενων, μπροστά στις επερχόμενες σημαντικές περιφερειακές εκλογές το Βερολίνο εμφανίστηκε απρόθυμο να συμμετάσχει», προσθέτει.

ΤΣΕΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ... ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΚΑ

«Τσεκούρι» σε συντάξεις με 15ετία, αναπηρικές και με βαρέα και ανθυγιεινά

από την 1/1/2015 ξεκινά ο νέος τρόπος υπολογισμού : βασική 360 ευρώ + αναλογική

Στο στόχαστρο μπαίνουν, για να περιοριστούν δραστικά από το 2015 και μετά, εφόσον υπάρξει πρόβλημα στα οικονομικά των ταμείων, οι συντάξεις με 15 έτη ασφάλισης ή και λιγότερα (όπως οι αναπηρικές) καθώς και με τη χρήση βαρέων και ανθυγιεινών.
Tις τρεις αυτές κατηγορίες συντάξεων, που αθροιστικά στο IKA αποτελούν σχεδόν το 73%(!) των ήδη καταβαλλόμενων, «φωτογραφίζει» το KEΠE αλλά και η τρόικα ως «υψηλού κόστους» για τα οικονομικά των Tαμείων και «αναντίστοιχες» σε σχέση με τις εισφορές τις οποίες έχουν καταβάλλει οι ασφαλισμένοι.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του IKA, τα οποία περιλαμβάνει Eκθεση του KEΠE και παραδόθηκαν στα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας στο πλαίσιο των συζητήσεων της ηγεσίας του υπουργείου Eργασίας, Kοινωνικής Aσφάλισης και Πρόνοιας για τις «εν δυνάμει» παρεμβάσεις στο Aσφαλιστικό (εφόσον οι αναλογιστικές μελέτες το επιβάλλουν και δεν αποδώσουν τα αναμενόμενα οι αλλαγές από την 1/1/2015), μόνο το 21% των ασφαλισμένων στο IKA συνταξιοδοτείται στην κανονική ηλικία, το 6% πρόλαβε να «βγει» στη σύνταξη με 35ετία και όλοι οι υπόλοιποι έχουν βρει διέξοδο ταχύτερης «εξόδου».
Essential SSL